تشخیص آهنگ توسط هوش مصنوعی سامسونگ

هوش مصنوعی سامسونگ، آهنگ‌های در حال پخش اطراف شما را هم تشخیص می‌دهد

هوش مصنوعی سامسونگ از این پس می‌تواند مانند Shazam، آهنگ های در حال پخش روی گوشی یا اطراف شما را هم تشخیص داده و لینک آن را تحویل دهد.

سامسونگ پس از افزودن قابلیت جستجوی دایره‌ای به گوشی‌های میان‌رده Galaxy A خود، اکنون گام بعدی را نیز برداشته است. ویژگی جدیدی به جستجوی دایره‌ای در دستگاه‌های سامسونگ اضافه شده که تشخیص موسیقی نام دارد. در واقع این چیزی شبیه به شازم برای قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی جستجوی دایره‌ای سامسونگ است که توانایی تشخیص آهنگ را هم دارد.

این قابلیت در حال حاضر روی دستگاه‌های سامسونگ با جستجوی دایره‌ای و نسخه ۱۵.۳۲.۳۷.۲۸ اپلیکیشن گوگل (که قابلیت Circle to Search را تأمین می‌کند) در دسترس است. با این حال، از آنجایی که این قابلیت توسط گوگل ارائه می‌شود، ممکن است همه دستگاه‌های سامسونگ با جستجوی دایره‌ای و نسخه مشخص شده گوگل به این ویژگی دسترسی نداشته باشند.

این ویژگی احتمالا یک سوئیچ سمت سرور از سوی گوگل است و احتمالا زمان زیادی طول بکشد تا شرکت این سوئیچ را برای همه دستگاه‌های سامسونگ پشتیبانی کننده از هوش مصنوعی فعال کند.

هنگامی که این ویژگی برای شما فعال شد، با فعال کردن جستجوی دایره‌ای، دکمه جدیدی با نماد نت موسیقی مشاهده خواهید کرد. با ضربه زدن روی آن، موسیقی در حال پخش، چه روی خود دستگاه و چه در اطراف شما شناسایی می‌شود. این ویژگی حتی اگر آهنگ را بخوانید یا زمزمه کنید نیز کار می‌کند.

اما سوالی که پیش آمده این است که آیا پایان عمر Shazam از راه رسیده است؟ این روش دیگری برای انجام کاری است که شازم انجام می‌دهد، اما در قابلیت آشنایی تعبیه شده که بسیاری از افراد از قبل از آن استفاده می‌کنند. جدیدترین اخبار سامسونگ را از گجت نیوز دنبال کنید.

در گجت نیوز بخوانید:
آموزش زیاد كردن حافظه رم گوشی سامسونگ (بدون نیاز به روت) حل مشکل تبدیل شدن پیام‌های بلند به MMS در سامسونگ سری گلکسی ای و گلکسی تب اس 9 اف ای به قابلیت Circle to Search مجهز می‌شوند یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ به گلکسی A55 و A35 آمد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*