گوشی سامسونگ عمر باتری

کدام گوشی های سامسونگ بیشترین عمر باتری را دارند؟

اینجا بیست مورد از گوشی های گلکسی سامسونگ در کلاس‌های قیمتی و عملکردی مختلف را معرفی می‌کنیم که بیشترین عمر باتری را ارائه می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین فاکتورها حین خرید یک گوشی موبایل شارژدهی و عمر باتری است. البته کیفیت صفحه نمایش، دوربین، عملکرد فنی و قابلیت‌های اتصالات گوشی طبیعتا همگی می‌توانند در انتخاب تاثیرگذار باشند؛ اما شارژدهی باتری عاملی است که می‌تواند تا حد زیادی تجربه انتخاب یک گوشی را دستخوش تغییر کند. اگر شم هم جزو میلیون‌ها نفر در دنیا هستید که به گوشی‌های سامسونگ علاقمندند، شاید شناخت گوشی‌های کهکشانی با بالاترین میزان شارژدهی برای‌تان جالب باشد. به همین دلیل در ادامه بیست گوشی سامسونگ با بالاترین میزان شارژدهی را معرفی خواهیم کرد.

گوشی Galaxy

بیست گوشی سامسونگ با بالاتری عمر باتری

بر اساس بررسی‌های انجام‌شده روی شارژدهی و عمر باتری گوشی‌های مختلف سامسونگ، بیست گوشی زیر بیشترین شارژدهی را در میان تمامی محصولات این کمپانی دارند:

  1. Samsung Galaxy S23 Ultra
  2. Samsung Galaxy A15 LTE
  3. Samsung Galaxy M51
  4. Samsung Galaxy S23+
  5. Samsung Galaxy A72
  6. Samsung Galaxy S24 Ultra
  7. Samsung Galaxy A34 5G
  8. Samsung Galaxy A23 5G
  9. Samsung Galaxy A15 5G
  10. Samsung Galaxy A13 5G
  11. Samsung Galaxy A55 5G
  12. Samsung Galaxy A14 5G
  13. Samsung Galaxy Z Fold 5
  14. Samsung Galaxy A54 5G
  15. Samsung Galaxy S21 Ultra (Snapdragon)
  16. Samsung Galaxy S24+ (Exynos)
  17. Samsung Galaxy Z Flip 5
  18. Samsung Galaxy S23
  19. Samsung Galaxy S21 5G (Snapdragon)
  20. Samsung Galaxy S24 (Exynos)

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، پرچمدار سال گذشته سامسونگ، گلکسی اس 23 اولترا بالاترین شارژدهی را در میان تمامی گوشی‌های کهکشانی سامسونگ در چند سال اخیر دارد. همچنین در جایگاه دوم نیز نسخه 4G گوشی اقتصادی گلکسی A15 قرار گرفته و در رده سوم نیز گلکسی M51 با باتری استثنایی 7000 میلی آمپر ساعتی حضور دارد.

گوشی سامسونگ عمر باتری

همچنین بهترین گوشی تاشو سامسونگ از نظر شارژدهی و عمر باتری نیز گلکسی زد فولد 5 است؛ هرچند می‌توان انتظار داشت که پس از معرفی نسل جدید این گوشی، گلکسی زد فولد 6 اوضاع اندکی بهتر شده و گلکسی زد فولد 6 نیز بتواند در این لیست حضور پیدا کند.

در این لیست همچنین تعداد زیادی از میانرده‌های سری گلکسی A نیز دیده می‌شود و نسخه‌های اگزینوس گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 نیز به‌ترتیب در رده‌های شانزدهم و بیستم حضور دارند.

پرچمدار و میانرده Samsung

همان‌طور که از این لیست پیداست اکثر گوشی‌های پرچمدار و میانرده سامسونگ در سال‌های اخیر توانسته‌اند عملکرد بسیار خوبی در شارژدهی باتری ثبت کنند و حتی چندین گوشی اقتصادی این کمپانی نیز به لیست محصولات با بالاترین میزان شارژدهی راه پیدا کنند. بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی Galaxy با بالاترین میزان شارژدهی را دارید لزوما نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین برای خرید پرچمداران نخواهید داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
اکنون زمان خوبی برای خرید گوشی موبایل در ایران نیست ۶ چیزی که نشان می‌دهند وقت خرید گوشی جدید فرا رسیده است چرا خرید گوشی اندرویدی در سال ۲۰۲۴ منطقی‌تر از آیفون است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*