ایرباد اقتصادی سونی

ایرباد اقتصادی WF-C510 سونی شما از خرید یک هدفون گرانقیمت بی‌نیاز می‌کند

سونی از نسل جدید ایرباد اقتصادی خود، مدل WF-C510 رونمایی کرده که تنها 60 دلار قیمت داشته و به‌جز حذف نویز فعال اکثر قابلیت‌های مدل پریمیوم WF-1000XM5 را ارائه می‌دهد.

ایرباد WF-1000XM5 سونی احتمالا یکی از بهترین هدفون‌های بیسیم حال حاضر دنیاست که بالاترین کیفیت صوتی، بهترین حذف نویز جهان و امکانات متعدد را با هم همراه کرده و به مشتریانش ارائه می‌دهد. این ایربادها اما قیمت نسبتا بالایی دارند و خرید آن‌ها برای بسیاری افراد امکان‌پذیر نیست. در همین زمینه سونی روز گذشته از ایرباد اقتصادی WF-C510 رونمایی کرده که تنها 60 دلار قیمت داشته و محصولی استثنایی به شمار می‌رود.

این ایرباد بیسیم در حقیقت نسل جدید مدل WF-C500 سونی به شمار می‌رود که برای نخستین بار در سال 2021 رونمایی شد. مدل WF-C500 تنها صد دلار قیمت داشت و ضمن ارائه طراحی جدید، شارژدهی ده ساعته ارائه نموده و از صدای 360 درجه و بسیاری قابلیت‌های جذاب دیگر پشتیبانی می‌کرد. نسل جدید این ایرباد اقتصادی سونی اما 40 درصد ارزان‌تر شده و با قیمت تنها 60 دلار قابل خرید است.

ایرباد اقتصادی WF-C510 سونی؛ بهترین هدفون فاقد حذف نویز فعال

برای تهیه نسل جدید ایربادهای اقتصادی، سونی تغییراتی را در ظاهر مدل WF-C500 اعمال کرده تا ابعاد آن 20 درصد کوچکتر و وزن آن 15 درصد سبک‌تر شود. به این ترتیب مدل WF-C510 سونی اکنون سبک‌ترین و کوچک‌ترین ایرباد بیسیم پشت‌بسته دنیاست.

هدفون بیسیم WF-C510

این ایرباد همچنین مشابه نسل قبل استاندارد IPX4 را کسب کرده و می‌توان حین ورزش بدون نگرانی از آن استفاده کرد.‌ همچنین بدنه و محفظه نگهدارنده ایربادهای جدید سونی نیز هر دو از پلاستیک بازیافتی تهیه شده‌اند. دیگر قابلیت جذاب این هدفون‌ها نیز مجهز شدن به مد شفاف و عبور صدای محیط است که با توجه به نبود حذف نویز فعال اندکی عجیب به نظر می‌رسد. با این وجود حضور آن قطعا ارزش خرید این ایربادهای 60 دلاری را افزایش خواهد داد.

سونی همچنین قابلیت اتصال بلوتوث چندنقطه‌ای را نیز در ایرباد جدیدش تعبیه کرده تا کاربری گسترده‌تری به آن ببخشد. بعلاوه، میزان شارژدهی باتری این ایربادها نیز اکنون به 11 ساعت رسیده که در مقایسه با نسل قبل یک ساعت بیشتر است. همچنین جعبه دستگاه نیز ظرفیت کافی برای یک بار شارژ کامل ایربادها را داشته و می‌تواند طی تنها پنج دقیقه شارژ لازم برای یک ساعت گوش کردن به موزیک را برای آن فراهم کند.

ایرباد C510 همچنین با اپلیکیشن هدفون سونی نیز به‌طور کامل سازگار بوده و امکان تغییر تنظیمات صوتی و امکان دسترسی به قابلیت‌هایی مثل صدای 360 درجه و ارتقای DSEE که کیفیت فایل‌های صوتی فشرده را افزایش می‌دهد را خواهد داشت. همان‌طور که اعلام شد قیمت این ایرباد 60 دلار بوده و امکان خرید آن در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید و زرد وجود خواهد داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی بادز 3 پرو یا سونی WF-1000XM5؛ بهترین ایرباد اندرویدی حال حاضر دنیا کدام است؟ سونی از اولین ایرباد بی سیم اختصاصی برای PS5 رونمایی کرد بهترین هدفون های بلوتوث سال ۲۰۲۴ که از خریدشان پشیمان نخواهید شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*