نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 سامسونگ با قلم اس پن و دوربین 200 مگاپیکسلی در راه است

بر خلاف ادعاهای پیشین نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 – Galaxy Z Fold 6 از قلم اس پن پشتیبانی می‌کند. این گوشی تاشو همچنین دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد داشت.

اگر پیگیر اخبار سامسونگ باشید در جریان هستید که این کمپانی قصد دارد در آینده نزدیک از نسخه ویژه گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 رونمایی کند. این گوشی که تا کنون با نام‌های مختلفی مثل زد فولد 6 اسلیم، زد فولد 6 اولترا یا زد فولد 6 اف ای هم شناخته شده بود تیراژ محدودی داشته و تنها بازارهای شرق آسیا را هدف خواهد گرفت. پیش‌تر اخبار ضد و نقیضی در خصوص مشخصات این گوشی منتشر شده بود که هیچ‌یک منابعی رسمی نداشتند. با این وجود جدیدترین اطلاعات لو رفته از این گوشی اطلاعاتی در خصوص دوربین و تجهیز آن به قلم S Pen را در اختیارمان قرار می‌دهد.

دوربین 200 مگاپیکسلی و قلم اس پن؛ دستاورد نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6

پیش‌تر شایعاتی جدی در خصوص احتمال عدم تجهیز نسخه ویژه Galaxy Z Fold 6 به قلم اس پن به‌منظور کاهش هزینه این گوشی مطرح شده بود. در عین حال اخبار جدید منتشر شده در خصوص این گوشی به عرضه آن با قلم S Pen اشاره دارند. این مساله البته به‌معنای حضور درگاه اختصاصی قرار دادن این قلم‌ها نیست؛ زیرا به‌دلیل محدودیت‌های طراحی گوشی‌های تاشو تعبیه جایگاه مخصوص قلم یا باعث کاهش چشمگیر اندازه باتری خواهد شد و یا سایز کلی گوشی را به‌طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6

از سوی دیگر، ایوان بلس، افشاگر سرشناس حوزه دستگاه‌های اندرویدی نیز ادعا کرده که این گوشی از یک حسگر اصلی 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP9 بهره خواهد برد که هرچند به‌اندازه نمونه ISOCELL HP2 به کار رفته در گلکسی اس 24 اولترا باکیفیت نیست؛ اما همچنان به فناوری تتراپیکسل مجهز بوده و ضمن ارائه پیکسل‌های 0.56 میکرونی اندازه‌ای 1/1.4 اینچی خواهد داشت.

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 همچنین از یک صفحه نمایش بیرونی 6.5 اینچی و نمایشگر داخلی 8 اینچی بهره برده و ضخامتی 10.6 میلیمتری خواهد داشت. در عین حال هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصات تراشه و باتری این پرچمدار تاشو در اختیارمان نیست؛ هرچند که احتمالا با نزدیک شدن به زمان رونمایی احتمالی این گوشی در ماه اکتبر احتمالا اخبار بیشتری در خصوص آن خواهیم شنید.

گوشی Galaxy Z Fold 6

مهم‌ترین رقبای نسخه ویژه Galaxy Z Fold 6 دو گوشی شیائومی میکس فولد 4 و آنر مجیک V3 هستند که رقابت نفس‌گیری را در بازار چین شکل خواهند داد.

در گجت نیوز بخوانید:
کنده شدن پوست گلکسی زد فولد ۶ هنگام شارژ؛ دردسر جدید سامسونگ عذرخواهی آنر از کاربران گلکسی زد فولد ۶؛ تحقیر سامسونگ به شکلی عجیب گلکسی زد فولد ۶ در برابر گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ بهترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۴ کدام است؟ نگرانی سامسونگ؛ فروش گلکسی زد فولد ۶ به مراتب پایین‌تر از گلکسی زد فولد ۵ بوده است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*