باز کردن قفل گوشی شیائومی

آموزش باز کردن قفل گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو بدون نیاز به رمز عبور

اگر رمز عبور را فراموش کرده‌اید، نگران نباشید. این روش‌ها برای باز کردن قفل گوشی‌های شیائومی و ردمی به کارتان می‌آیند.

یکی از بدترین تجربه‌های کاربران اسمارتفون‌ها، معمولا فراموشی رمز عبور دستگاه است. فرقی ندارد که آن را قبلا به شکل الگو، کد عددی یا پسورد قوی تعریف کرده‌ باشید؛ در هر صورت برای باز کردن قفل گوشی به مشکل برمی‌خورید.

هرقدر این شرایط می‌تواند استرس‌آور باشد، همان‌قدر هم روش‌های متنوع و برنامه‌های کاربردی برای باز کردن قفل گوشی‌ها وجود دارند که به کارتان می‌آیند. این روش‌ها چگونه دسترسی شما را به گوشی همراه امکان پذیر می‌کنند و برای باز کردن قفل باید چه مراحلی را طی کنید؟

نگران نباشید. این راهنمای مفصل شامل 4 روش کاربردی می‌شود که آن‌ها را برای گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو امتحان کرده‌ایم. پس با ما در گجت نیوز همراه شوید و بدون استرس قفل گوشی شیائومی خود را باز کنید.

چطور قفل گوشی شیائومی را بدون نیاز به رمز عبور باز کنیم؟

اولین روش کاربردی برای باز کردن قفل گوشی‌های شیائومی و ردمی، استفاده از ابزار آنلاک اندرویدی DroidKit است. این بسته نرم افزاری امن و قابل اعتماد برای رفع انواع مشکلات سیستم عامل اندروید و مخصوصا باز کردن قفل گوشی طراحی شده. اگر رمز عبور دستگاه را فراموش کرده و در صفحه قفل گوشی گیر افتاده‌اید، DroidKit می‌تواند به کمکتان بیاید.

همان‌طور که اشاره کردیم امکانات DroidKit فقط به باز کردن قفل گوشی محدود نمی‌شود. برای رفع انواع مشکلات ویروسی دستگاه هم می‌توانید از این کیت نرم افزاری بهره بگیرید.

با هم به برخی امکانات این نرم افزار مفید نگاهی بیندازیم:

  • باز کردن قفل صفحه: نرم افزار DroidKit به شما کمک می‌کند قفل صفحه گوشی‌های شیائومی، ردمی، پوکو و سایر دستگاه‌های اندرویدی را از نوع پین کد، الگو، اثر انگشت و تشخیص چهره باز کنید.
  • حذف قفل FRP: به جز قفل صفحه همچنین می‌توانید پس از اعمال تنظیمات کارخانه روی گوشی شیائومی یا ردمی، به آسانی قفل FRP گوگل را هم دور بزنید.
  • متخصص بازیابی اطلاعات: بهترین ویژگی DroidKit همین امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته مانند تصاویر، مخاطبین، پیام‌ها و سایر موارد است. با این نرم افزار می‌توانید داده‌ها را حتی پس از بازگشت به تنظیمات کارخانه هم بازیابی کنید.
  • مدیریت کامل اندروید: و در آخر، نرم افزار DroidKit ابزارهای متنوعی برای انتقال داده‌ها، رفع مشکلات سیستمی و بهینه سازی عملکرد کلی دستگاه ارائه می‌کند.

اگر رمز ورود گوشی شیائومی، ردمی یا پوکو خود را فراموش کرده‌اید، در بسته نرم افزاری DroidKit این مراحل را دنبال کنید:

  1. نرم افزار DroidKit iMobile را روی کامپیوتر دانلود و اجرا کنید. سپس گزینه Screen Unlocker را از رابط کاربری انتخاب کنید.

باز کردن قفل گوشی شیائومی

2. گوشی شیائومی یا ردمی خود را به کمک یک کابل ارتباطی USB به کامپیوتر وصل و گزینه Start را انتخاب کنید.

باز کردن قفل گوشی شیائومی

3. وقتی گوشی شیائومی به نرم افزار وصل شد، DroidKit فایل تنظیمات را آماده سازی می‌کند. حالا Remove Now را بزنید تا روند ادامه پیدا کند.

باز کردن قفل گوشی شیائومی

4. در این مرحله، DroidKit برخی دستور العمل‌ها را روی صفحه به نمایش می‌گذارد. با اجرای این دستورات می‌توانید دستگاه شیائومی خود را به Recovery Mode ببرید.

باز کردن قفل گوشی شیائومی

5. وقتی گوشی را به حالت Recovery Mode بردید، DroidKit روند حذف قفل ورود را آغاز می‌کند.

باز کردن قفل گوشی شیائومی

6. هنگامی که روند حذف قفل صفحه تمام شد، گوشی شیائومی ریستارت می‌شود. پس از راه اندازی مجدد دستگاه می‌توانید بدون نیاز به قفل صفحه وارد گوشی خود شوید.

باز کردن قفل گوشی شیائومی

آموزش باز کردن قفل گوشی شیائومی به کمک حساب کاربری Mi

گاهی کاربران تمایلی به استفاده از برنامه‌های جانبی ندارند و از خطر احتمالی نشت داده‌های شخصی دوری می‌کنند. البته نرم افزار DroidKit کاملا امن و قابل اعتماد است.

اگر نمی‌خواهید از DroidKit استفاده کنید، می‌توانید از حساب کاربری Mi بهره بگیرید. اغلب دستگاه‌های اندرویدی حساب گوگل و گوشی‌های سامسونگ هم حساب کاربری سامسونگ دارند. به همین ترتیب گوشی‌های Mi می‌توانند حساب کاربری Mi داشته باشند.

پس اگر قبلا حساب کاربری Mi را روی گوشی شیائومی یا ردمی ایجاد کرده‌اید، می‌توانید به آسانی روند باز کردن قفل گوشی را پیش بگیرید.

برای باز کردن قفل صفحه به کمک حساب کاربری Mi باید این مراحل را دنبال کنید:

  1. رمز عبور اشتباه را 5 بار وارد کنید. حالا دستگاه به شما خطای Incorrect Password را نمایش می‌دهد.
  2. گزینه Forgot Password را انتخاب کنید تا دستگاه مشخصات حساب کاربری Mi را درخواست کند.
  3. وقتی وارد حساب کاربری Mi شوید، قفل گوشی شیائومی شما غیر فعال می‌شود. حالا می‌توانید رمز عبور صفحه را در منوی تنظیمات تغییر دهید.

آموزش باز کردن قفل گوشی‌های شیائومی به کمک بسته Mi PC

اما Mi PC چیست؟ شیائومی این بسته نرم افزاری ویژه را برای ویندوز طراحی کرده است تا مدیریت گوشی‌های شیائومی را برای کاربران آسان‌تر سازد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می‌توانید انتقال فایل، به روز رسانی نرم افزار گوشی و تهیه نسخه بکاپ از داده‌ها را اجرا کنید. علاوه بر این موارد، از Mi PC Suite می‌توانید برای باز کردن قفل گوشی کمک بگیرید!

باز کردن قفل گوشی شیائومی

این روش می‌تواند قفل صفحه را حذف کند؛ اما کار با آن به کمی دانش فنی نیاز دارد. به همین خاطر برای برخی کاربران بهتر است که این روش را با توجه بیشتری دنبال کنند یا از یک کاربر حرفه‌ای کامپیوتر کمک بگیرند.

برای استفاده از Mi PC Suite باید:

  1. روی کامپیوتر ویندوزی خود آخرین نسخه Mi PC Suite را دانلود و نصب کنید.
  2. گوشی شیائومی را خاموش کنید. سپس دکمه‌های پاور و افزایش صدا را فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی Mi پدیدار شود.
  3. گزینه Recovery روی نمایشگر را انتخاب و حالا دستگاه را به کامپیوتر وصل کنید.
  4. نرم افزار Mi PC Suite گوشی شما را شناسایی می‌کند و نسخه ROM آن را نمایش می‌دهد.
  5. گزینه‌های زیادی روی رابط کاربری نرم افزار ظاهر می‌شوند. در این میان باید روی Update و سپس Wipe کلیک کنید.
  6. روی نسخه ROM دستگاه خود کلیک کرده و Update را بزنید.

پس از انجام این دستور العمل‌ها، ROM دستگاه شما نصب می‌شود. پس از نصب ROM مشاهده می‌کنید که قفل صفحه هم از بین رفته است.

آموزش باز کردن قفل گوشی‌های شیائومی از روش ریست فکتوری

اگر حساب کاربری Mi متصل به گوشی ندارید یا استفاده از نرم افزار Mi PC Suite برایتان دشوار است، پیشنهاد می‌کنیم دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.

برای اجرای این روش باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. گوشی شیائومی را خاموش کنید و دکمه‌های پاور و افزایش صدا را فشار دهید. این دکمه‌ها را فشرده نگه دارید تا زمانی که دستگاه وارد Safe Mode شود.
  2. در وضعیت Safe Mode گزینه Wipe Data/Factory Reset را پیدا کنید و برگزینید. برای حرکت در این منو باید از دکمه‌های پاور و افزایش صدا کمک بگیرید.
  3. دوباره گزینه Wipe All Data را انتخاب کنید تا گوشی به تنظیمات کارخانه بازگردد.
  4. وقتی تنظیمات کارخانه انجام شد، گزینه Reboot را انتخاب کنید تا دستگاه راه اندازی مجدد شود.

سوالات پرتکرار

بوت لودر شیائومی چیست؟

شیائومی بوت لودر (Xiaomi Bootloader) نرم افزاری است که وقتی گوشی را روشن می‌کنید، آن را راه اندازی می‌کند. بوت لودر بررسی می‌کند تا هیچ دسترسی بی اجازه‌ای به اکوسیستم گوشی شما وارد نشود. از طرفی آنلاک کردن آن به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد کنترل بیشتری روی دستگاه همراه خود داشته باشند. این کاربران پس از آنلاک کردن بوت لودر می‌توانند به ROM و روت دستگاه دسترسی آزاد پیدا کنند.

چگونه بوت لودر شیائومی را آنلاک کنیم؟

برای آنلاک کردن شیائومی بوت لودر:

  • در منوی تنظیمات گوشی شیائومی به About Phone بروید و روی نسخه MIUI چند بار ضربه بزنید تا Developer Options باز شود.
  • در منوی Developer Options گزینه OEM Unlocking را فعال کنید.
  • بررسی کنید که حساب کاربری Mi حتما به گوشی شما متصل باشد.
  • از ابزار Mi unlock Tool روی کامپیوتر برای آنلاک کردن بوت لودر استفاده کنید. این روش ممکن است چند روز زمان ببرد.
  • وقتی تایید را دریافت کردید، گوشی شیائومی را در حالت Fastboot Mode به کامپیوتر وصل کنید. مرحله بعد می‌توانید با استفاده از Mi Unlock Tool بوت لودر را غیر فعال سازید.

نتیجه گیری

اگر در صفحه قفل گوشی گیر کردید و رمز عبور یا الگو از خاطرتان رفت، اصلا نترسید. همیشه راهی برای باز کردن قفل گوشی وجود دارد.

در این راهنما 4 روش کاربردی و آسان را برای باز کردن قفل گوشی‌های شیائومی و ردمی به شما آموزش دادیم. همه گزینه‌ها را از حساب کاربری Mi تا نرم افزار Mi PC Suite و تنظیمات کارخانه پوشش دادیم. باز هم تاکید می‌کنیم که استفاده از بسته نرم افزاری DroidKit بهترین و قابل اعتمادترین روش برای این کار است.

از دست ندهید:
۶ روش ساده برای باز کردن قفل گوشی های اندرویدی بدون نیاز به پسورد بهترین برنامه های شکستن و باز کردن قفل گوشی های اندرویدی آموزش باز کردن قفل صفحه گوشی اندرویدی در زمان فراموشی پسورد ۵ روش کاربردی برای باز کردن قفل پترن در گوشی های اندرویدی

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*