سطح الماس سامسونگ

بیشترین تاییدیه امنیتی سطح الماس اینترنت اشیا از UL Solutions به سامسونگ اعطا شد

تاییدیه امنیتی سطح الماس اینترنت اشیا از سوی موسسه ایمنی UL Solution برای تعداد بیشتری از محصولات لوازم خانگی سامسونگ صادر شد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که شمار بیشتری از محصولات لوازم خانگی این شرکت، موفق به دریافت گواهینامه سطح الماس از موسسه ایمنی UL Solutions شده‌اند. این محصولات در برنامه ارزیابی امنیت اینترنت اشیا، به‌عنوان مدل‌های ایمن که ادعاهای بازاریابی مربوطه را تایید می‌کنند، شناخته شده‌اند.

پس از این‌که یخچال چهار درب Bespoke 4-Door Flex با فناوری AI Family Hub+، به‌عنوان اولین محصول در صنعت لوازم خانگی موفق به کسب تاییدیه سطح الماس از موسسه UL Solutions شد، و نیز پس از محصول Bespoke Jet Bot Combo AI، سه محصول دیگر سامسونگ نیز به این موفقیت دست یافته‌اند. ماشین لباسشویی و خشک‌کن Bespoke AI Laundry Combo و پمپ حرارتی هوا به آب (Air to Water Heat Pump) در ماه ژوئن و اجاق گاز Bespoke Slide-in Range در ماه جولای موفق به دریافت این تاییدیه شده‌اند. در نتیجه، سامسونگ اکنون با داشتن پنج گواهینامه سطح الماس از UL Solutions، پیشتاز در صنعت لوازم خانگی از نظر تعداد تاییدیه‌ها است.

می‌یونگ یو، معاون اجرایی و رئیس تیم توسعه نرم‌افزار بخش لوازم خانگی دیجیتال سامسونگ، اظهار داشت:

با پیشرفت هوش مصنوعی، اهمیت امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران به‌طور طبیعی افزایش می‌یابد. کسب این تاییدیه‌ها نشان‌دهنده توانایی رقابتی سامسونگ در حوزه امنیت با استفاده از پلتفرم سامسونگ ناکس (Samsung Knox) است. ما به بهبود و ارتقای این قابلیت‌ها ادامه خواهیم داد تا کاربران بتوانند از امکانات هوش مصنوعی محصولات ما در فضایی ایمن‌تر بهره‌مند شوند.

رتبه بندی امنیت اینترنت اشیا از سوی UL Solutions

UL Solutions یک شرکت جهانی پیشرو در زمینه علوم ایمنی است که هر ساله صدها ادعای بازاریابی را ارزیابی و بررسی می‌کند. یکی از خدمات این شرکت، برنامه رتبه‌بندی امنیت اینترنت اشیا (IoT) است که برای تایید ویژگی‌های امنیتی محصولات هوشمند خانگی طراحی شده است. این برنامه، محصولات را بر اساس عملکرد امنیتی‌شان در پنج سطح مختلف رتبه‌بندی می‌کند: برنز (Bronze)، نقره (Silver)، طلا (Gold)، پلاتین (Platinum) و الماس (Diamond). هر سطح مستلزم انجام آزمایش‌های دقیق و استاندارد است و سطح الماس، بالاترین سطح از نظر امنیتی به‌شمار می‌آید.

برای دستیابی به این سطح، محصولات باید مجموعه‌ای از آزمون‌های ارزیابی را با موفقیت پشت سر بگذارند؛ این آزمون‌ها شامل توانایی تشخیص تغییرات مخرب نرم‌افزاری، جلوگیری از تلاش‌های دسترسی غیرمجاز و محافظت از داده‌های کاربر از طریق ناشناس‌سازی است. محصولاتی که به این سطح می‌رسند، از لحاظ توانایی در شناسایی سریع و پیشگیرانه آسیب‌پذیری‌های امنیتی بالقوه و ناشناخته، از محصولات سطح پلاتین متمایز می‌شوند.

سطح الماس سامسونگ

جدیدترین محصولات لوازم خانگی سامسونگ در سطح الماس

طبق اطلاعات ارائه شده، گواهینامه‌های جدید از سوی UL Solutions به محصولات سامسونگ شامل ماشین لباسشویی و خشک‌کن Bespoke AI Laundry Combo، پمپ حرارتی هوا به آب و اجاق گاز Bespoke Slide-in Range اعطا شده است. این محصولات به‌خاطر قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌ها از طریق پلتفرم SmartThings و ویژگی‌های هوشمند یا فناوری هوش مصنوعی خود، شناخته شده و متمایز شده‌اند.

Bespoke AI Laundry Combo یک دستگاه چندمنظوره شامل ماشین لباسشویی و خشک‌کن است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از زحمت انتقال لباس‌های شسته شده به خشک‌کن راحت شوند. با استفاده از نمایشگر 7 اینچی LCD آن، کاربران می‌توانند نیازهای دوره‌ای، فصلی و چرخه‌های شست‌وشوی توصیه‌شده را مشاهده و تنظیم کنند. علاوه بر این، این نمایشگر قابلیت نمایش و کنترل تمامی لوازم خانگی متصل در خانه را به‌صورت یکپارچه فراهم می‌آورد.

پمپ حرارتی هوا به آب سامسونگ با طراحی باریک و هماهنگ با محیط خانه، به‌طور ویژه‌ای به زیبایی داخلی فضا، اضافه می‌کند. نمایشگر 7 اینچی LCD این دستگاه از زبان‌های مختلف پشتیبانی کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا روی مصرف انرژی خورشیدی PV نظارت کنند. علاوه بر این، این نمایشگر قابلیت کنترل لوازم خانگی متصل را نیز فراهم می‌آورد.

سطح الماس سامسونگ

در نهایت، اجاق گاز Bespoke Slide-in Range با نمایشگر 7 اینچی LCD خود، تجربه‌ای متنوع از پخت‌وپز را به کاربران ارائه می‌دهد. این اجاق گاز مجهز به دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) است که از طریق میکروفون و بلندگوی داخلی، امکان دسترسی به لوازم خانگی متصل را فراهم می‌آورد. همچنین، نمایشگر این دستگاه قادر به ارائه تجزیه و تحلیل داده‌های ترجیحات کاربران، نمایش توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده، اطلاعیه‌ها و پیشنهادات دستور غذا است.

با استفاده از پلتفرم امنیتی سامسونگ ناکس که به‌طور جامع روی تمام لوازم خانگی این شرکت پیاده‌سازی شده است، داده‌ها و ارتباطات میان دستگاه‌ها به‌صورت کامل محافظت می‌شوند. این اطمینان خاطر به مشتریان داده می‌شود که با بهره‌گیری از ویژگی‌های هوش مصنوعی در این محصولات، از امنیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند با خیال راحت از امکانات هوشمند بهره ببرند.

علاوه بر این، بازدیدکنندگان نمایشگاه IFA 2024 که از تاریخ 6 تا 10 سپتامبر در برلین برگزار می‌شود، فرصت دارند تا لوازم خانگی سامسونگ با تأییدیه‌های امنیتی معتبر را مشاهده کنند. سامسونگ در غرفه خود، پمپ حرارتی هوا به آب و ماشین لباسشویی و خشک‌کن Bespoke AI Laundry Combo را که به‌تازگی گواهینامه‌های امنیتی را دریافت کرده‌اند، به نمایش خواهد گذاشت.

همچنین بخوانید:
محصولات هوشمند آشپزخانه سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 با جارو و لباسشویی هوشمند سری BESPOKE AI سامسونگ، معجزه تمیزی را احساس کنید لوازم خانگی سامسونگ در کجا تولید می‌شوند؟
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*