هیوندای النترا 2025

قیمت تمامی نسخه‌های هیوندای النترا 2025 اعلام شد

کمپانی خودروسازی هیوندای (Hyundai)، قیمت نهایی ۹ نسخه از سدان النترا 2025 را با افزایش جزئی قیمت به نسبت سال گذشته اعلام کرد.

با رسیدن به نیمه دوم سال ۲۰۲۴ میلادی، شرکت کره‌ای هیوندای قیمت نهایی ۹ تریم متفاوت درون سوز و هیبریدی هیوندای النترا 2025 را اعلام کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی مشخصات و آپشن‌های این سدان پرطرفدار و اعلام قیمت آن می‌پردازیم.

معرفی هیوندای النترا نسخه 2025

هیوندای النترا 2025

هیوندای النترا جزو سدان‌های کامپکت و خاص بازار جهانی به حساب می‌آید که با ارائه فضای داخلی جادار، استایلی منحصر به فرد و امکانات قابل قبول خود متمایز بوده و به فروش خوبی نیز دست پیدا کرده است. ویژگی‌های ذکر شده به تنهایی برای جذاب طیف وسیعی از خریداران کافی است، اما هیوندای تصمیم گرفته تا با افزایش تمایل مصرف‌ کنندگان به خودروهای هیبریدی، نسخه ارزان‌تری از النترا هیبریدی با نام «Blue» را در مدل 2025 روانه بازار کند.

با این حال، همچنان النترا N Line (اسپرت ترین نسخه النترای استاندارد) نیز با مدل جدید عرضه خواهد شد. از نظر ظاهری، النترا N با جلوپنجره مشکی، سپر پایینی، دیفیوزر و بال عقب شناخته می‌شود. از رقبای این نسخه می‌توان به هوندا سیویک Type R اشاره کرد. به طور کلی نسخه سال 2025 این خودرو تفاوت چندانی با نمونه فیس لیفت شده 2024 ندارد و همان طراحی خشن، برجسته و دوست‌داشتی محصولات جدید هیوندای را تداعی می‌کند.

مشخصات فنی Hyundai Elantra 2025

نمای جانبی هیوندای النترا 2025

هیوندای در رابطه با مشخصات فنی مدل ۲۰۲۵ اظهار نظر نکرده است؛ بااین‌حال پیش‌بینی می‌شود نمونه پایه این خودرو به همان پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر خطی نسخه سال گذشته با ۱۴۷ اسب‌ بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن‌‌متر گشتاور مجهز شود. همچنین تریم میانی درون سوز نیز با پیشرانه توربوشارژ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر با توان تولید ۲۰۱ اسب‌ بخار و گشتاور ۲۶۴ نیوتن‌‌متر عرضه خواهد شد. توان هر دو نسخه با یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود

نمونه هیبریدی النترا نیز با ترکیب یک پیشرانه چهار سیلندر خطی 1.6 لیتری با یک موتور الکتریکی، در مجموع 139 اسب بخار قدرت و 264 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. مجموع این توان از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلو ارسال می‌شود. شتاب النترا هیبریدی حدود 8.7 ثانیه ثبت شده است.

هیوندای النترا N (گران‌ترین نسخه) نیز با پبشرانه چهار سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با تکنولوژی N Grin Shift عرضه خواهد شد که 286 اسب بخار قدرت دارد. مجموع توان نیز با گیربکس اتوماتیک هشت سرعته یا شش سرعته دستی منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی النترا جدید

نمای داشبورد هیوندای النترا 2025

تمامی نسخه ها با یک کلاستر دیجیتالی 10.3 اینچی بزرگ و یک صفحه نمایش 10.3 اینچی اطلاعات-سرگرمی که کمی به سمت راننده زاویه دارد و از Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می‌کند عرضه شده‌اند.

از سایر آپشن‌های این خودرو در تریم های بالا رده می‌توان به ۶ عدد کیسه هوای ایمنی، صندلی برقی راننده و سرنشین، سنسور نور و باران، سانروف پاناروما، تهویه صندلی‌های جلو، گرم‌کن صندلی‌های عقب، سیستم صوتی حرفه‌ای Bose، شارژر بی‌سیم، کروز کنترل تطبیقی، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، ترمز اضطراری خودکار، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور نور وباران، سنسور نقاط کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ناوبری یکپارچه، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم کنترل ترمز (MCB)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، مدیریت پایداری خودرو (VSM) و… اشاره کرد.

قیمت هیوندای النترا 2025

قیمت هیوندای النترا 2025

هیوندای در کنار کاهش قیمت نسخه هیبریدی، قیمت مدل پایه غیر هیبریدی النترا SE را ۲۵۰ دلار افزایش داده و حالا این تریم برای مشتری ۲۳ هزار دلار دلار آب می‌خورد. نسخه جدید SEL Sport که با چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، اسپویلر عقب مشکی براق و آینه‌های جانبی مشکی عرضه می‌شود و داخل کابین، فرمان و دسته دنده با چرم پوشیده شده، پدال‌های آلومینیومی اسپرت و سقف مشکی دارد، 24 هزار و 150 دلار اعلام شده و اکنون جایگزین نسخه SEL شده است. همچنین گزینه SEL Convenience اکنون به یک تریم مستقل با قیمت 26 هزار و 725 دلار تبدیل شده است.

هیوندای همچنین قیمت نسخه Limited را برای سال ۲۰۲۵ به میزان ۵۴۰ دلار کاهش داده و آن را با قیمت 27 هزار و 675 دلار عرضه می‌کند. مدل‌های N Line و N نیز به عنوان گران‌ترین نسخه‌های غیر هیبریدی النترا از 29 هزار و 875 دلار (برای مدل N Line) 35 هزار و 100 دلار (برای مدل N) شروع می‌شود. در جدول زیر می‌توانید لیست قیمت تمامی نسخه‌ها را به تفکیک مشاهده کنید.

تریم خودروقیمت مدل ۲۰۲۵ قیمت مدل ۲۰۲۴
النترا  SE۲۳,۰۲۵ دلار۲۲,۷۷۵ دلار
النترا  SEL Sport۲۴,۱۵۰ دلارندارد
النترا  Blue۲۶,۲۵۰ دلار۲۷,۴۰۰ دلار
النترا  SEL Convenience۲۶,۷۲۵ دلارندارد
النترا  Limited۲۷,۶۷۵ دلار۲۸,۲۱۵ دلار
النترا  SEL Sport Hybrid۲۸,۲۲۵ دلارندارد
النترا  N Line۲۹,۸۷۵ دلار۲۹,۶۱۵ دلار
النترا  Hybrid۳۰,۶۰۰ دلار۳۰,۶۰۰ دلار
النترا  N۳۵,۱۰۰ دلار۳۴,۸۵۰ دلار
ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
کاتالوگ تویوتا هایلندر برای عرضه در ایران منتشر شد + مشخصات فنی و امکانات بررسی نقاط ضعف و قوت اشکودا سوپرب، سدان وارداتی جدید بازار ایران خودرو مدرن و پیشرفته آواتار ۱۲ توسط بهمن موتور به ایران می‌آید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*