رویداد فناوری عراق

همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری عراق حضور پیدا کرد

همراه اول با هدف گسترش بازار تجاری و مشارکت فعال در عرصه بین‌المللی در رویداد بین‌المللی هایتکس به‌عنوان بزرگترین رویداد فناوری عراق حضور پیدا کرد.

بزرگترین رویداد نمایشگاهی و کنفرانس سالانه حوزه فناوری و الکترونیک کشور عراق در شهر اربیل از امروز سه شنبه 13 شهریور ماه فعالیت خود را شروع کرد و تا 16 شهریور نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد. در این رویداد بین‌المللی که در شهر اربیل عراق برگزار شده، عناصر اکوسیستم دیجیتال نیز حضور دارند.

با توجه به این‌که اهمیت «ارتقای بازار محلی و دسترسی مصرف کنندگان به محصولات در سطح جهانی» به‌عنوان یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه هایتکس عراق محسوب می‌شود، اپراتور همراه اول نیز به‌عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه در رویداد بین‌المللی هایتکس (HITEX) عراق حضور پیدا کرده است.

حضور همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری عراق

اپراتور همراه اول که به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیگران عرضه ارتباطات دیجیتال کشور و خاورمیانه شناخته می‌شود، بر این باور است اپراتورها برای این‌که در فضای رقابت دیجیتال باقی بمانند باید از اپراتور همراه (Telco) به اپراتور دیجیتال (Techco) تبدیل شوند. در همین راستا این اپراتور با شعار «اتصال به آینده هوشمند» در این رویداد حضور پیدا کرده است.

اپراتور همراه اول همسو با محورهای موضوعی اصلی هایتکس در قالب سه بخش تخصصی «سرمایه‌گذاری»، «خدمات دیجیتال» و «سرویس‌های مخابراتی» در این رویداد حضور پیدا کرده و بر حوزه خدمات کسب و کار سازمانی نیز تمرکز دارد. این اپراتور از فرصت حضور 200 برند معتبر بین‌المللی از 85 کشور جهان استفاده کرده و به‌دنبال شبکه‌سازی، گسترش بازار و نمایش نوآوری‌ها و دستاوردهای دیجیتال نخبگان کشور خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی فناوری هایتکس سال جاری در قالب 8 محور موضوعی «فناوری آینده‌نگر»، «فناوری مصرف‌کننده»، «مخابرات»، «شبکه و امنیت»، «هوش مصنوعی»، «اینترنت اشیاء»، «فناوری بلاکچین» و «کسب و کارهای الکترونیکی» برگزار می‌شود و در آن برندهای معروفی چون اپل، میروتک، هواوی، آنر، کورک، تیپ تاپ و ناس والت در زون‌های محصولات فناوری، نرم‌افزاری، مخابراتی، تجارت الکترونیک و فناوری مالی حضور خواهند داشت.

در حاشیه این نمایشگاه نیز شاهد برگزاری بخشی با عنوان «ستاره‌های آینده» خواهیم بود که در آن استارتاپ‌ها، صاحبان ایده، مربیان و سرمایه گذاران با هم ملاقات خواهند داشت که هدف آن ضریب‌بخشی به موضوع کارآفرینی است.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*