رابط کاربری One UI 6.1.1

ویژگی های جدید رابط کاربری One UI 6.1.1 گوشی های سامسونگ

رابط کاربری One Ui 6.1.1 به گوشی های بیشتری از سامسونگ می‌آید. در ادامه با ویژگی های جدید وان یو آی 6.1.1 آشنا می‌شویم.

سامسونگ الکترونیکس رسما عرضه به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را برای سری گوشی های گلکسی اس 24 در کشور کره جنوبی آغاز کرده است. این آپدیت دارای حجم قابل توجه 2.8 گیگابایت بوده و بسیاری از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به گوشی های بیشتری از این برند کره‌ای می‌آورد.

ویژگی های کلیدی و پیشرفت‌های جدید آپدیت رابط کاربری One UI 6.1.1

پیش از این، لیست گوشی های سامسونگ که آپدیت One UI 6.1.1 را دریافت می‌کنند، مورد بررسی قرار داده بودیم و حالا در این مطلب قصد داریم به مرور ویژگی‌ها و تغییرات جدید وان یو آی 6.1.1 بپردازیم.

رابط کاربری One UI 6.1.1

افزایش خلاقیت

  • قابلیت Sketch to Image: با ویژگی Sketch Conversion که در سامسونگ Notes، ویرایشگر تصویر، Air Command، اج پنل و Smart Select وجود دارد، می‌توانید طرح‌های ساده را به تصاویری دقیق و جذاب تبدیل کنید.
  • قابلیت Portrait Studio: با استفاده از عکس‌های خود و دیگران، پرتره‌های جذابی را توسط هوش مصنوعی ایجاد کنید.

بهبود ارتباطات و نوشتار

  • کیبورد سامسونگ: کیبورد سامسونگ با پیشنهادهای جملات و کلمات کلیدی به‌صورت خودکار، به شما کمک می‌کند که بهتر و سریع‌تر بنویسید.
  • ترجمه بلادرنگ: تماس‌های خود را در برنامه‌هایی مانند گوگل میت، واتساپ و KakaoTalk‌ ترجمه کنید.
  • ترجمه متن در عکس‌ها: متن‌های موجود در تصاویر و صفحات وب را به‌راحتی ترجمه کنید.
  • تفسیر بلادرنگ در حالت گوش دادن: در طول ارائه‌ها یا سخنرانی‌ها و کنفرانس‌ها، می‌توانید همزمان با شنیدن، تفسیر و ترجمه بلادرنگ را دریافت کنید.

افزایش بهره‌وری

  • تبدیل صدا به متن: صدای خود را ضبط کنید و هنگام یادداشت‌برداری، آن را به‌صورت خودکار به متن تبدیل کنید.
  • ترجمه پی دی اف: متن موجود در فایل‌های PDF را ترجمه کنید؛ بدون این که نیاز باشد فایل پی دی اف را به فایل‌های Note تبدیل کنید.
  • تشخیص خودکار زبان: شناسایی و تبدیل خودکار زبان‌های گفتاری به متن.

ویژگی‌های اضافی

  • تصویر پس‌زمینه آب و هوا و زمان: تصاویر پس‌زمینه پویا ایجاد کنید که بر اساس آب و هوا و زمان روز، تغییر می‌کنند.

زمان عرضه آپدیت رابط کاربری One UI 6.1.1

به روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1.1 در حال حاضر برای سری گوشی های سامسونگ گلکسی S24 در کره جنوبی در دسترس کاربران قرار گرفته و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده به‌صورت جهانی عرضه شود. سامسونگ همچنین قصد دارد این آپدیت را برای گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 5، گلکسی اس 23 و گلکسی تب اس 9 نیز عرضه کند. انتظار می‌رود کاربران گوشی های سری گلکسی اس 24 در آمریکای شمالی و اروپا، این به‌روزرسانی را در تاریخ نهم سپتامبر (سه روز دیگر) دریافت کنند.

بر اساس اخبار منتشر شده، سامسونگ در حال کار روی رابط کاربری One UI 7.1 است که احتمالا در ماه اکتبر یا پس از آن عرضه خواهد شد. این به‌روزرسانی اخیرا در سرور OTA سامسونگ مشاهده شد و نشان داد که این شرکت کره‌ای به‌طور جدی در حال آزمایش کردن بیلدهای سری گلکسی S25 است.

همچنین بخوانید:
گوشی ها، ساعت‌ های هوشمند و تبلت‌ های سامسونگ این ۵ قابلیت جذاب را دریافت می‌کنند تماشا کنید: گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ چه تفاوتی با هم دارند؟ خداحافظی با اگزینوس؛ سری گلکسی S25 سامسونگ به چیپست اسنپدراگون مجهز می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*