ثبت نام مرسدس بنز در ایران شروع شد

شرکت نام آشنای ستاره ایران، عرضه ۴ خودرو وارداتی مرسدس بنز، ویژه جانبازان ۵۰ و ۷۰ درصد را در سامانه مخصوص جانبازان آغاز کرد.

شرکت ستاره ایران، که با مونتاژ و عرضه محدود برخی از محصولات شرکت آلمانی مرسدس بنز در کشورمان شناخته می‌شود، با آغاز دور جدید واردات خودرو این بار قصد دارد تا ۴ مدل محبوب و خوش قیمت از این غول آلمانی را ویژه جانبازان ۵۰ و ۷۰ درصد عرضه نماید. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات عرضه این محصولات می‌پردازیم.

محصولات عرضه شده مرسدس بنز در سامانه جانبازان

در جدول زیر، نام مرسدس بنز های وارداتی بازار ایران که در سامانه جانبازان عرضه شده‌اند را مشاهده کنید.

نام خودروگروه عرضه شده
مرسدس بنز مدل A180جانبازان 50 تا 70 درصد
مرسدس بنز GLA 200جانبازان 70 درصد ویژه
مرسدس بنز GLB 200جانبازان 70 درصد ویژه
مرسدس بنز C200جانبازان 70 درصد ویژه

ثبت نام خودروهای ذکر شده در جدول بالا هم اکنون در سامانه جانبازان آغاز شده و واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://janbazan.saleauto.ir نسبت به ثبت‌ نام و انتخاب خودرو مورد نظر اقدام نمایند.

معرفی مشخصات مرسدس بنز های وارداتی

در ادامه به معرفی اجمالی 4 محصول وارداتی شرکت ستاره ایران می‌پردازیم.

مرسدس بنز A180

مرسدس بنز مدل A180

سیستم مید هایبرید این خودرو از یک پیشرانه ۱.۳ لیتری توربوشارژ به همراه پیشرانه برقی تشکیل شده که می‌تواند تا ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. مجموع توان اعلامی نیز توسط جعبه دنده اتوماتیک ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

اما نقطه قوت A180L نسبت به دیگر بنز های وارداتی جدید مصرف سوخت این خودرو است که به لطف وزن و سیستم هیبرید خفیف به ۵.۹ لیتر به ازای هر صد کیلومتر رسیده است. این خودرو به آپشن هایی نظیر استارت دکمه‌ای، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، گرم‌کن صندلی‌های سرنشینان جلو، حالت‌های مختلف رانندگی، سنسور پارک جلو و عقب، مه شکن عقب، سیستم صوتی حرفه‌ای، بلوتوث و … مجهز شده است.

مرسدس بنز GLA 200

مرسدس بنز GLA 200

قوای محرکه این کراس اوور دوست‌داشتنی نیز یک پیشرانه ۱.۳ لیتری توربوشارژ به همراه یک موتور برقی است که به صورت سیستم مید هایبرید عمل می‌کند که در مجموع می‌توانند نهایت قدرت ۱۶۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۷۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل کند.

شتاب صفر تا صد این خودرو در شرایط استاندارد زیر ۱۰ ثانیه اعلام شده است. همچنین GLA 200 با سطح امکانات بسیار خوبی به کشور وارد شده که از جمله آنها می‌توان به استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی سیستم مالتی مدیا، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم صوتی حرفه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، گرم‌کن صندلی‌های جلو، فناوری LED چراغ ها و… اشاره کرد.

مرسدس بنز GLB 200

مرسدس بنز GLB 200

بنز GLB 200 نیز از همان سیستم مید هیبرید انحصاری این شرکت بهره می‌برد. پیشرانه ۱.۳ لیتری توربوشارژ و موتور برقی این خودرو قادر است روی هم رفته ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه چرخ های جلو منتقل کند.

GLB 200 در بخش امکانات نیز امکاناتی مشابه GLA 200 ارائه می‌دهد که از جمله این امکانات می‌توان به فناوری LED چراغ‌ها، سامانه ASSIST PLUS ، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، سنسور پارک جلو و عقب، حالت های مختلف رانندگی، سیستم تهویه اتوماتیک، دوربین دنده عقب و… اشاره کرد.

مرسدس بنز C200

Mercedes Benz C200

مرسدس بنز C200L از یک موتور چهار سیلندر، ۱.۵ لیتری توربوشارژ در کنار یک موتور برقی بهره برده که می‌تواند نهایتا ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و توسط جعبه دنده ۹ سرعته دو کلاچه به چرخ‌های عقب منتقل کند. از مجموع آپشن‌های C200L نیز می‌توان استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۱۲ اینچی، دوربین دنده عقب، سنسور نور، گرم کن صندلی سرنشینان جلو دوربین دنده عقب، حالت های مختلف رانندگی، فناوری LED چراغ ها، فرمان سه شاخه اسپرت و … را نام برد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
کاتالوگ تویوتا فرانت لندر وارداتی منتشر شد + مشخصات فنی و امکانات رفاهی هیوندای آیونیک ۵ توسط مانا پارت ایرانیان به کشور وارد می‌شود تویوتا وایلدلندر با این مشخصات فنی و آپشن ها در ایران عرضه می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*