یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول

ثبت نام یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول شروع شد

فرایند ثبت نام یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول آغاز شد و متقاضیان می‌توانند از فرصت استخدام در بیش از صد موقعیت کارآموزی بهره‌مند شوند.

با اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ثبت نام یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول، آغاز شد. این دوره چهار ماهه با هدف افزایش تجربه و مهارت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند تا روز جمعه سی‌ام شهریورماه 1403، اقدام به ثبت نام کنند.

بیش از صد موقعیت کارآموزی در گروه‌های شغلی مختلف در این دوره وجود دارد و متقاضیان، امکان ثبت درخواست برای حداکثر سه موقعیت کارآموزی را خواهند داشت. با شرکت در دوره کارآموزی همراه اول می‌توانید علاوه بر کسب تجربه در بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران، در طول برگزاری دوره از مزایایی مانند حقوق و بیمه نیز بهره‌مند شوید.

در صورت ارائه عملکرد مناسب در دوره کارآموزی، فرصت استخدام در خانواده همراه اول در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. برای مشاهده موقعیت‌های کارآموزی و ثبت نام در این دوره، به صفحه یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) نمایش جدیدترین فناوری‌های دیجیتال همراه اول در نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۴

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*