پروژکتور رومیزی شیائومی

پروژکتور رومیزی جدید شیائومی، می‌تواند جایگزین تلویزیون شود

پروژکتور رومیزی جدید Redmi Projector 3 شیائومی علیرغم قیمت اقتصادی خود با ارائه قابلیت‌های متعدد و موتور اپتیکی اختصاصی جانشینی ایده‌آل برای تلویزیون خواهد بود.

شیائومی در ادامه تکمیل سبد لوازم خانگی و گجت‌های منزل خود به‌تازگی از یک پروژکتور رومیزی جدید با نام Redmi Projector 3 رونمایی کرده که قیمتی 140 دلاری داشته و محصولی فوق‌العاده ارزشمند به شمار می‌رود. در ادامه با مشخصات فنی این پروژکتور رومیزی جذاب شیائومی بیشتر آشنا خواهیم شد.

پروژکتور رومیزی شیائومی

پروژکتور رومیزی Redmi Projector 3 شیائومی؛ اقتصادی و کارآمد

رزولوشن این پروژکتور جدید و رومیزی ردمی شیائومی 1080p بوده و میزان روشنایی آن 260 لومن است. از سوی دیگر این دستگاه همچنین به ماژول حسگر زمان پرواز لیزری نیز مجهز بوده و از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی نیز برای فوکوس و کالیبراسیون خودکار استفاده می‌کند. از این طریق ویدیوهای نمایش‌داده‌شده در هر حالتی بهترین سطح بزرگنمایی را داشته و برترین تجربه بصری را ارائه می‌دهند.

نسبت پرتاب پروژکتور رومیزی شیائومی 12.1 به 1 است که می‌تواند برای نمایش تصویر در اندازه‌های 55 تا 110 اینچی به کار رود.‌ این پروژکتور همچنین استاندارد SGS را نیز برای ساطع کردن حداقلی نور آبی کسب کرده و در استفاده‌های طولانی فشار کمی روی چشم بیننده وارد می‌کند. از سوی دیگر، وزن این دستگاه نیز تنها 1.44 کیلوگرم است که حمل آن را بسیار ساده‌تر خواهد کرد.

شیائومی پروژکتور رومیزی جدید خود را به یک موتور اپتیکی منحصربفرد تجهیز کرده که تصاویر را به واضح‌ترین شکل ممکن نمایش داده و میزان نویز را به حداقل می‌رساند. این پروژکتور همچنین از بهره‌وری نوری بسیار مناسبی هم برخوردار است که هم روشنایی و هم کیفیت کلی تصاویر را به‌طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

پروژکتور Redmi Projector 3 همچنین از پردازنده چهار هسته‌ای  Amlogic T950D4 بهره برده و در کنار آن به 1.5 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی هم مجهز است تا پاسخ‌گوی تمامی نیازهای چندرسانه‌ای شما باشد و عملکردی ایده‌آل را در پخش انواع محتوای ویدیویی ارائه دهد.

شیائومی همچنین در این پروژکتور از دو اسپیکر 5 واتی بهره برده و با استفاده از تقویت‌کننده‌های دیجیتالی شدت و کیفیت صدای خروجی را به‌طور قابل توجهی افزایش داده است. این دستگاه همچنین از سیستم عامل هایپر او اس شیائومی نیز پشتیبانی کرده و قادر است به اکوسیستم منزل هوشمند شیائومی و سایر گجت‌های خانگی این کمپانی اعم از پرده هوشمند و نورپردازی متصل شده و عملکرد ترکیبی بی‌نقصی را ارائه دهد. علاوه بر این، پروژکتور شیائومی همچنین با اپلیکیشن Mi Home نیز به‌طور کامل سازگار خواهد بود.

ردمی پروژکتور 3 در بخش اتصالات نیز عملکردی عالی داشته با پشتیبانی از وای فای دو بانده و ابزار اختصاصی میرور کردن صفحه نمایش توانایی پخش محتوای ویدیویی به‌صورت بیسیم از گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر را خواهد داشت. این پروژکتور همچنین چندین ورودی مختلف از جمله USB 2.0، پورت HDMI، جک هدفون و خروجی برق DC را نیز در خود خواهد داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
اپسون از جدیدترین ویدئو پروژکتورهای رویایی خود رونمایی کرد این ربات بامزه سامسونگ حرف می‌زند و به هوش مصنوعی و پروژکتور مجهز است + ویدیو پروژکتورهای سری Premiere سامسونگ هر سطحی را به یک نمایشگر شفاف تبدیل می‌کنند