آپدیت جدید PS5

آپدیت جدید PS5 با امکانات جدید منتشر شد

ساعاتی پیش بخش سرگرمی سونی آپدیت جدید PS5 را منتشر کرد، این آپدیت با تمرکز بر روی بخش رسانه و بهبود عملکرد باتری دسته دوال سنس و… منتشر شده است.

در کنار اخبار رونمایی از پلی استیشن 5 پرو، بخش سرگرمی تعاملی کمپانی سونی، روز گذشته آپدیت جدیدی برای کنسول‌های خانگی PS5 و PS5 Slim منتشر کرد که قابلیت‌های جدیدی را به این محصولات اضافه می‌کند.

ساعاتی قبل پلی‌استیشن آپدیت جدیدی را برای کنسول‌های نسل 9 این شرکت منتشر کرد، این آپدیت حدودا 1.2 گیگابایت حجم دارد و نصب آن برای تمامی کاربرها و تجربه بازی‌های آنلاین الزامی است.

برجسته‌ترین قابلیت این آپدیت جدید، اضافه شدن بخش Welcome Hub به رابط کاربری پلی‌استیشن است. ولکوم هاب یک فضای شخصی‌سازی شده جدید با ویجت‌ها و پس زمینه‌های قابل تنظیم در منوی اصلی کنسول خواهد بود. این بخش نمونه تکامل یافته قسمت Explore است که با بهبودهای اعمال شده، قرار است بیشتر مورد توجه کاربران قرار گیرد. تب اکسپلور در ابتدا به صورت آزمایشی برای منطقه آمریکا و سپس برای سراسر جهان عرضه شده بود، اما چندان مورد استقبال گیمرها قرار نگرفته بود. حال این تب قرار است با یک پوسته جدید مفیدتر واقع شود.

آپدیت جدید PS5

آپدیت جدید پلی‌استیشن قابلیتی دیگری تحت عنوان Party Share را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت به کاربرهایی که قصد اشراک‌گذاری محتوی تولیدی خود را دارند، اجازه می‌دهد تا لینک گفت و گوهای صوتی گروه خود را از طریق برنامه‌های مختلف پیام‌رسان، با یک دیگر به اشتراک بگذارند. همچنین امکان ارسال دعوت‌نامه از طریق پیام‌رسان‌ها به دوستان جدید فراهم شده تا نفرات راحت‌تر بتوانند به گروه‌های مد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

مورد بعدی همخوانی بیشتر قابلیت sound 3D پلی‌استیشن با هدفون‌ها و ایرپادهای جدید است. با این بروزرسانی کارت صدا پلی‌استیشن قادر خواهد بود صدای سه بعدی را در هدفون‌های دیگر برند‌ها را هم شبیه‌سازی کند، هر چند که اگر به صدای 3D علاقه‌مند هستید، می‌توانید هدفون‌های مخصوص پلی‌استیشن را تهیه کنید.

آپدیت جدید PS5

بروزرسانی جدید علاوه‌بر خود دستگاه، گجت‌های جانبی را نیز شامل می‌شود. بعد از نصب آپدیت بر روی پلی 5 لازم است تا با کابل TYPE C، دوال سنس را به کنسول پلی‌استیشن متصل کند تا کنترل‌ها هم آپدیت شوند. این آپدیت قابلیتی تحت نام Adaptive Charging را به دوال سنس اضافه می‌کند، دوال‌سنس با استفاده از این قابلیت به وسیله شارژ‌هایی که توان خروجی متفاتی دارند، سریع‌تر شارژ می‌شود.

آپدیت جدید PS5

ناگفته نماد که این آپدیت با مدیریت بهتر انرژی توسط دوال‌سنس، طول عمر باتری را بیشتر می‌کند.

اخبار کنسول‌های بازی:
هرآنچه که از پلی استیشن ۶ ، نسل جدید کنسول بازی سونی می‌دانیم ۸ کنسول بازی جذاب و دوست داشتنی که هرگز خارج از ژاپن عرضه نشدند مقایسه جامع پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری اس؛ کدام کنسول بازی را بخریم؟ 7 دلیل برای این که به جای بازی کردن با PC، سراغ کنسول های بازی بروید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*