بسته های همراه اول هفته وحدت

بسته های ویژه همراه اول به‌مناسب هفته وحدت معرفی شدند

بسته های ترکیبی ویژه همراه اول به مناسبت آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم، معرفی شدند که در ادامه به بررسی جزئیات آنها می‌پردازیم.

به‌مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت، همراه اول با هدف سهیم شدن در این جشن بزرگ، بسته های ترکیبی ویژه‌ای را در دسترس تمامی مشترکان سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و انارستان اپراتور اول ارتباطی کشور، قرار داده است.

جزئیات بسته های ویژه همراه اول برای هفته وحدت

همه مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول قادر هستند در روزهای 25 تا 31 شهریور 1403، مصادف با هفته وحدت، بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت را با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 6 مربع» یا «ستاره یک مربع» دریافت کنند.

مشترکان دائمی و اعتباری همچنین می‌توانند بسته ترکیبی شامل 7 گیگابایت اینترنت و 7 ساعت مکالمه درون شبکه و با تلفن ثابت با اعتبار هفت روزه را با تخفیف ویژه و با قیمت 27 هزار و 700 تومان خریداری کنند.

برای مشترکان انارستان هم بسته ویژه‌ای در نظر گرفته شده که مشخصات یکسانی با بسته مشترکان دائمی و اعتباری دارد و با قیمت 17 هزار و 700 تومان در اختیار این مشترکان قرار می‌گیرد. همراه اول این بسته تشویقی ویژه را برای تبریک هفته وحدت در فاصله روزهای 12 تا 17 ربیع‌الاول و تقریب مذاهب اسلامی به یکدیگر به تمامی مشترکان خود ارائه می‌دهد.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) ثبت نام یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول شروع شد