نسخه ویژه پلی استیشن 5 پرو

این نسخه ویژه پلی استیشن 5 پرو شما را به سی سال پیش خواهد برد

به مناسبت سی ساله شدن کنسول PS1، سونی یک نسخه ویژه از پلی استیشن 5 پرو را به بازار عرضه کرده که طراحی و رنگ‌بندی فوق‌العاده نوستالژیکی دارد.

با توجه به همزمانی معرفی کنسول میان‌نسلی پلی استیشن 5 پرو و سی سالگی نخستین کنسول این کمپانی، پلی استیشن 1 که با نام PS1 نیز شناخته می‌شود، سونی نسخه‌ای ویژه از کنسول جدیدش را در تیراژی محدود تولید کرده که خاطرات شگفت‌انگیز بسیاری را برای گیمرهای نوستالژیک زنده خواهد کرد. این نسخه ویژه پلی استیشن 5 پرو در رنگ‌بندی مشابه PS1 روانه بازار شده و از لوگوی کلاسیک پلی استیشن استفاده می‌کند تا حس و حال تجربه بازی‌های سی سال پیش برای گیمرها زنده شود. سونی همچنین در سال 2014 نیز اتفاقی مشابه را برای PS4 رقم زده بود.

با نسخه ویژه پلی استیشن 5 پرو بیشتر آشنا شوید

با نگاهی ساده به تصاویر این نسخه جذاب PS5 Pro می‌توان متوجه شد که وقت و انرژی زیادی صرف توسعه آن شده است. دسته‌های دوال سنس عرضه شده همراه این کنسول همگی رنگ‌بندی مشابه کنسول داشته و طراحی فوق‌العاده خاطره‌انگیزی ارائه می‌کنند. سونی همچنین کابل‌هایی با طرح مشابه PS1، یک استند با طراحی آشنا و البته یک کیف فوق‌العاده زیبا و خوش‌ساخت را نیز به‌همراه این کنسول جذاب به کاربرانش ارائه می‌دهد تا خاطره‌بازی گیمرهای قدیمی‌تر را تکمیل کند.

پکیج مخصوص سی سالگی کنسول PS1 دو دو باندل مجزا به گیمرها ارائه خواهد شد. نخستین باندل، نسخه دیجیتال کنسول استاندارد پلی استیشن 5 به همراه یک دسته دوال سنس با رنگ‌بندی خاص را شامل خواهد شد که به همراه اکسسوری‌های مورد اشاره در بالا، استیکر و پوستر اختصاصی و البته یک گیره بسیار نوستالژیک با طرح PlayStation به دست علاقمندان خواهد رسید.

از طرف دیگر باندل پلی استیشن 5 پرو نیز علاوه بر خود کنسول و تمامی لوازم جانبی، هم از یک دسته استاندارد دوال سنس و هم یک دسته دوال سنس اج بهره برده و کاورهایی با طرح و رنگ چشم‌نواز برای پوشش دادن استند و داک شارژ را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، علاقمندان به این نسخه ویژه پلی استیشن 5 پرو همچنین می‌توانند کنسول دستی پلی استیشن پورتال با تم PS1 را نیز به‌طور جداگانه خریداری کنند. این کنسول نیز با رنگ‌بندی خاکستری مشابه PS1 رونمایی شده است. لازم به ذکر است که علاقمندان به این باندل در صورت تمایل می‌توانند دسته‌های دوال سنس یا کنسول دستی پلی استیشن پرتال را به‌صورت جداگانه و بدون نیاز به خرید باندل تهیه کنند.

این باندل‌ها البته قرار نیست به‌طور گسترده به بازار عرضه شوند؛ زیرا سونی اعلام کرده که باندل PS5 Pro تنها در 12300 دستگاه تولید شده و به فروش خواهد رسید. علاوه بر این در خصوص قیمت این باندل‌ها نیز اطلاعات چندانی در اختیارمان نیست؛ اما می‌توان پیش‌بینی کرد که باندل پلی استیشن 5 پرو احتمال قیمت بسیار بالایی داشته و حساب بانکی‌تان را خالی خواهد کرد. فروش این باندل‌های جذاب PS5 از اواخر ماه نوامبر 2024 آغاز خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین بازی های PS2 برای گیمرهای نوستالژیک پلی استیشن بهترین بازی های کلاسیک PS1 که خاطراتتان را زنده خواهند کرد خاطره‌انگیزترین گجت های دهه ۷۰ که یادآور روزهای خوش کودکی‌اند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*