شبکه همراه اول

شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان خراسان شمالی پایدار است

پس از وقوع زلزله 5.2 ریشتری در شهرستان بجنورد، شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان خراماش شمالی،‌ پایدار و بدون اختلال است.

امروز یکشنبه 1 مهر 1403 حدود ساعت 16:13 یک زمین لرزه 5.2 ریشتری در حوالی شهر بجنورد در استان خراسان شمالی به وقوع پیوست. با اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی وقوع این زلزله، شبکه همراه اول دچار آسیب نشده و در حال حاضر به‌صورت پایدار و بدون هیچ‌گونه اختلال و قطعی به تمامی مشترکان خود در این استان، خدمات‌رسانی می‌کند.

این زمین لرزه در عمق 8 کیلومتری زمین به وقوع پیوست و پس از آن، کارشناسان فنی اپراتور اول تلفن همراه ایران به بررسی وضعیت شبکه این اپراتور در مناطق زلزله زده پرداختند تا از سرویس‌دهی مناسب شبکه به مشترکان، مطمئن شوند. همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور، اعلام آمادگی کرد که مانند گذشته، با استفاده از رومینگ ملی از مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق نیز میزبانی کند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) ثبت نام یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول شروع شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*