مرسدس بنز جی کلاس تیونینگ منصوری زرد

این جی کلاس زرد تیونینگ منصوری مخصوص عاشقان مرسدس بنز است + عکس

منصوری از نسخه ویژه تمام زرد و یک نسخه دیگر از مرسدس بنز جی کلاس رونمایی کرد. این نسخه‌ها با ارتقای صورت‌گرفته، شتاب صفرتاصد 4 ثانیه‌ای دارند.

منصوری و مرسدس بنز جی کلاس یا همان جی واگن، دو نام آشنا برای دنبال‌کنندگان اخبار خودرو و علاقه‌مندان به تیونینگ خودرو هستند. اخیراً منصوری، تیونر مشهور آلمانی با موسس ایرانی‌الاصل، از دو نسخه ویژه جدید از مرسدس بنز G63 پرده برداشت.

معرفی نسخه ویژه مرسدس بنز جی کلاس با بدنه تمام‌زرد

یکی از نسخه‌های ویژه با نام Grand Entrée از بدنه دورنگی برخوردار است و ترکیب دو رنگ مشکی و خاکستری تیتانیومی در نمای بیرونی آن جلوه‌ای لوکس را به وجود آورده است. با این حال، نسخه ویژه دیگر تحت عنوان Gronos که رنگ زرد روشن دارد، احتمالاً توجهات بیشتری را به خود جلب می‌کند.

در کابین نسخه Gronos تریم چرمی با المان‌های مشکی براق و مشکی کربنی به کار رفته است. در نسخه دیگر هم اجزایی مثل صندلی‌ها، رودری‌ها، داشبورد و کنسول مرکزی از تریم نقره‌ای با المان‌های نارنجی‌رنگ بهره‌مند شده‌اند.

البته تدارکات منصوری برای مرسدس بنز G63 به ارتقای پیشرانه محدود نمی‌شود. پیشرانه 4 لیتری V8 این شاسی بلند آلمانی با ارتقای صورت گرفته توسط این تیونر، می‌تواند 831 اسب بخار قدرت و 1150 نیوتن متر گشتاور تولید کند. به‌طور دقیق‌تر، قدرت و گشتاور این خودرو به ترتیب 237 اسب بخار و 300 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است. همچنین در نتیجه ارتقای منصوری، با این نسخه ویژه جی کلاس می‌توان ظرف 4 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب گرفت.

کابین مرسدس بنز جی کلاس خاکستری تیونینگ منصوری

منصوری برنامه دارد از هر کدام از این نسخه‌های ویژه 8 دستگاه تولید کند.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*