Red Dead Redemption PC

پس از گذشت 14 سال Red Dead Redemption بالاخره به PC آمد

سرانجام پس از گذشت حدود 14 سال از انتشار بازی Red Dead Redemption برای کنسول‌های نسل هفتم، پورت PC این بازی نیز رسما رونمایی شد.

پس از گذشت حدود 14 سال از انتشار بازی فوق‌العاده محبوب Red Dead Redemption روی کنسول‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 و درز اخبار، شایعات و اطلاعات فراوان، سرانجام نسخه PC این بازی نیز به‌طور رسمی تایید شد. این بازی روز 29 اکتبر روی فروشگاه‌های راکستار، استیم و اپیک گیمز قرار گرفته و حتی بسته اضافی مستقل Undead Nightmare را نیز شامل خواهد شد.

نسخه PC بازی Red Dead Redemption چه قابلیت‌های جدیدی دارد؟

راکستار برای ساخت نسخه کامپیوتر بازی محبوبش از استودیوی Double Eleven کمک گرفته و قابلیت‌های جدید و جذاب متعددی که از نسخه PC یک بازی کلاسیک انتظار می‌رود را در عنوان محبوبش گنجانده است. به‌ادعای راکستار، نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption با نرخ رفرش حداکثر 144 هرتزی اجرا خواهد شد؛ هرچند که ظاهرا حداکثر نرخ فریم این بازی ظاهرا دارای محدودیت خواهد بود.

علاوه بر این، در صورتی که کامپیوتری توانمند در اختیار داشته باشید می‌توانید انتظار اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K واقعی را داشته باشید. نسخه کامپیوتر Red Dead Redemption همچنین از HDR 10 در کنار رزولوشن‌های Ultrawide (21:9) و Super Ultrawide (32:9) نیز پشتیبانی کرده و امکان بازی با کیبورد و موس را نیز برای علاقمندان فراهم خواهد کرد.

بازی راکستار

نسخه PC بازی Red Dead Redemption همچنین از فناوری‌های آپ‌اسکیلینگ NVIDIA DLSS 3.7 و AMD FSR 3 نیز پشتیبانی کرده و علاوه بر این، دیگر فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای چون NVIDIA DLSS Frame Generation، میدان دید قابل تنظیم، قابلیت تغییرات ریز تنظیمات سایه و بسیاری موارد دیگر را نیز در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

جالب است بدانید که سال گذشته، راکستار پورت‌هایی از RDR را برای کنسول‌های نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 منتشر کرد. بر خلاف پورت‌های قبلی راکستار مثل سه‌گانه GTA، این بازی با استقبال قابل قبولی روبرو شد. بنابراین می‌شد انتظار داشت که راکستار نسخه PC این بازی شگفت‌انگیز را نیز درنظر داشته باشد. علاقمندان به راکستار البته همچنان بی‌صبرانه در انتظار درز اخبار جدید از GTA VI هستند که قرار است پاییز 2025 به‌طور رسمی روانه بازار شود.

در گجت نیوز بخوانید:
سیستم مورد نیاز بازی رد دد ردمپشن 2 – Red Dead Redemption 2 گیم‌شات: نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2؛ غرب‌وحشی رو به زوال گیم‌شات: بازی Red Dead Redemption 2 و 11 رازی که هنوز کشف نشده‌اند ۵ تا از بهترین بازی های جهان باز که تا انتشار GTA 6 شما را سرگرم می‌کنند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*