فیلم بعدی کریستوفر نولان

جزئیات فیلم بعدی کریستوفر نولان لو رفت

نخستین اخبار در خصوص فیلم بعدی کریستوفر نولان ضمن افشای زمان اکران آن، یکی از بازیگران نقش اول آن را نیز لو می‌دهند.

سال گذشته کریستوفر نولان، کارگردان مشهور و محبوب سرانجام با فیلم Oppenheimer خود به آنچه استحقاقش را داشت رسید و توانست جوایز اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را از آن خود کند. نولان تصمیم گرفته برای ساخت اثر بعدی خود نیز بار دیگر با استودیوی یونیورسال همکاری کرده و فعلا سراغ براداران وارنر یا سایر استودیوها نرود. در عین حال اخبار جدیدی از فیلم بعدی کریستوفر نولان لو رفته که جزئیاتی از آن را افشا می‌کند.

از فیلم بعدی کریستوفر نولان چه می‌دانیم؟

به ادعای Deadline، فیلم بعدی کریستوفر نولان قرار است روز 26 تیر 1405، یعنی حدودا سه سال پس از فیلم پیشین این کارگردان، Oppenheimer روی پرده سینماها اکران شود. این گزارش همچنین حاکی از آن است که همانند آثار پیشین نولان، فیلم بعدی او نیز قرار است روی پرده‌های IMAX اکران شود. علاوه بر این، مت دیمون بازیگر مطرحی که پیش‌تر در Oppenheimer و Interstellar نیز با نولان همکاری داشته، قرار است ایفاگر نقش اصلی این فیلم باشد.

مت دیمون

کریستوفر نولان با ساخت فیلم رازآلود و شگفت‌انگیز Memento در سال 2001 نام خود را به عنوان یکی از کارگردانان کاربلد هالیوودی سر زبان‌ها انداخت. بیشتر همکاری این کارگردان طی سال‌های اخیر با استودیوی برادران وارنر بوده است. در طول این سال‌ها، نولان سه‌گانه پرفروش Dark Knight را با همکاری استودیو برادران وارنر ساخته و در آثار دیگری مثل The Prestige، Inception یا Interstellar نیز توانست ضمن جلب رضایت منتقدین، عملکردی خیره‌کننده هم در باکس آفیس داشته باشد.

همکاری نولان با استودیو برادران وارنر به دنبال تصمیم صاحب پیشین این استودیو، AT&T مبنی بر انتشار تمامی آثار آن روی شبکه Max در سال 2021 به‌تدریج به سردی گرایید. او سرانجام برادران وارنر را ترک کرد و فیلم اوپنهایمر را تحت برچسب استودیو یونیورسال ساخت.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعات و اخبار دیگری در خصوص فیلم بعدی کریستوفر نولان در اختیارمان نیست. با این وجود بر اساس فیلم‌های پیشین این کارگردان می‌توان انتظار داشت که مت دیمون تنها بازیگر درجه یک این فیلم نخواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
انفجار هسته‌ای در فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان، بدون کمک CGI انجام شده است! ۱۰ فیلم برتر کریستوفر نولان که حتما باید تماشا کنیم؛ از شوالیه تاریکی تا میان ستاره ای آشنایی با سبک کارگردانی کریستوفر نولان در سینمای هالیود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*