محصول جدید اپل

اپل در پاییز ۲۰۲۴ از این ۴ محصول جدید رونمایی می‌کند

اپل قصد دارد تا اواخر این ماه میلادی، 4 محصول جدید خود را رونمایی کند. در ادامه با محصولات جدید اپل آشنا می‌شویم.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، اپل قصد دارد رویداد بعدی خود را در ماه اکتبر 2024 و احتمالا در اواخر ماه جاری میلادی، برگزار کند. هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده که این رویداد در چه روزی برگزار می‌شود و شاهد معرفی چه محصولاتی در آن خواهیم بود؛ اما چهار محصول جدید و مهم وجود دارند که انتظار داریم اپل حدود دو هفته دیگر از آنها رونمایی کند.

منتظر این چهار محصول جدید اپل باشید

اکنون قصد داریم با 4 محصول جدید اپل در پاییز 2024 بیشتر آشنا شویم:

مک بوک پرو M4

مک بوک پرو M4

مدتی پیش ویدیویی از جعبه گشایی لپ تاپ جذاب و بسیار قدرتمند اپل، یعنی مک بوک پرو M4 در رسانه‌ها منتشر شده بود. حالا به‌نظر می‌رسد به زمان معرفی رسمی مک بوک پرو جدید اپل نزدیک شده‌ایم و طبق انتظارات، کوپرتینویی‌ها در پایان ماه جاری میلادی از سری جدید مک بوک پرو 14 و 16 اینچی با تراشه‌های ام 4، ام 4 پرو و ام 4 مکس رونمایی می‌کنند.

مدل پایه، این بار محصول جذاب‌تری خواهد بود؛ چرا که پیش‌بینی می‌شود برای اولین بار به 16 گیگابایت رم مجهز شود. همچنین گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این مدل در رنگ مشکی فضایی عرضه می‌شود و یک درگاه تاندربولت اضافی در لبه سمت راست آن قرار خواهد گرفت.

مک مینی M4

مک مینی M4

بعد از بیش از چهارده سال، همه منتظر بزرگترین طراحی مجدد برای مک مینی اپل هستند. احتمالا این بار، Mac Mini با طراحی بسیار کوچک‌تر و همچنین درگاه‌هایی که برای اولین بار در جلو قرار می‌گیرند، عرضه می‌شود. همچنین انتظار می‌رود مک مینی بعدی، پشتیبانی از درگاه USB-A را کاهش دهد. این دستگاه با تراشه M4 و M4 Pro به‌همراه 16 گیگابایت رم در نسخه پایه، عرضه خواهد شد.

آی مک M4

آی مک M4

نسخه به‌روزرسانی شده آل این وان دوست‌داشتنی اپل، یعنی iMac، احتمالا در پایان ماه جاری میلادی، رخ نشان می‌دهد. اگرچه طبق پیش‌بینی‌ها، به‌روزرسانی‌های این مدل، خیلی زیاد نخواهد بود. تراشه M4 جای تراشه M3 قبلی را می‌گیرد و مدل پایه به‌جای 8 گیگابایت رم، از 16 گیگابایت رم بهره می‌برد. به‌جز این موارد، بعید است تغییرات دیگری در این نسخه از آی مک وجود داشته باشد.

علاوه بر این، اپل باید تمام محصولات خود را برای مطابقت با قوانین اروپایی، تغییر دهد و به همین دلیل ممکن است شاهد به‌روزرسانی در مجیک ماوس، مجیک کیبورد و مجیک ترکپد با درگاه USB-C باشیم.

آیپد مینی 7

آیپد مینی 7

آخرین محصول جدید اپل که احتمالا به‌زودی از آن رونمایی می‌شود، محصول بسیار مهمی خواهد بود. انتظار می‌رود در رویداد بعدی اپل، نخستین به‌روزرسانی آیپد مینی در سه سال اخیر، رونمایی شود. برای این تبلت اپل، چیپست A18 با پشتیبانی از هوش مصنوعی Apple Intelligence و صفحه نمایش جدید، قابل پیش‌بینی است. همچنین احتمالا این مدل از قلم Apple Pencil Pro پشتیبانی می‌کند و نسخه پایه آن دارای فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی خواهد بود.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در خصوص رویداد بعدی اپل منتشر نشده و مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، انتظارات و پیش‌بینی‌های ما از این رویداد هستند. این احتمال نیز وجود دارد که علاوه بر دستگاه‌های گفته شده، اپل سورپرایزهای دیگری نیز برای کاربران و طرفداران خود داشته باشد.

همچنین بخوانید:
آیپد پرو جدید معرفی شد؛ نمایشگر اولد، چیپ M4 و طراحی نازک‌تر اپل به زودی تولید این محصولات را متوقف می‌کند آیپد پرو M4 در بنچمارک ها قدرتمندترین تراشه دسکتاپ اینتل را درهم کوبید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*