نشان مسئولیت اجتماعی همراه اول

همراه اول برترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

همراه اول موفق شد در چهارمین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با عنوان «برند خوب»، برترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران را دریافت کند.

چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با عنوان «برند خوب» در عصر روز سه شنبه 24 مهرماه 1403 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این مراسم که با حضور سازمان‌ها، شرکت‌های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی و همچنین محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، همراه اول توانست برترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران را دریافت کند.

در ابتدای مراسم، شاهد سخنرانی کوتاه هوشمند سفیدی، دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران بودیم و سپس پیام ناتاشا پاولوویچ، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. وی در بخشی از پیام خود اظهار کرد توسعه اقتصادی نباید باعث تخریب محیط زیست شود و مسئولان حوزه ارتباطات باید مسئولیت اجتماعی خود را در زمینه تغییرات اقلیمی، عملی کنند و برنامه‌ریزی‌های جدیدی در این حوزه داشته باشند. ناتاشا پاولوویچ همچنین خاطرنشان کرد که تکیه بر ابزارهای ارتباطی و روابط عمومی می‌تواند منجر به جلوگیری از این مساله شود.

چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و اهمیت آن برگزار می‌شود و در آن از سازمان‌های فعال در این حوزه در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو»، تقدیر می‌شود. طبق تعریفی که این جشنواره ارائه کرده، مسئولیت اجتماعی یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که روابط عمومی، پیاده‌سازی آن را بر عهده دارد. روابط عمومی سرآمد، فراتر از وظایف سازمانی خود عمل می‌کند و به‌عنوان یک شهروند مسئول سازمانی، عملکردی فراتر از چارچوب‌های سازمانی را در دستور کار خود قرار می‌دهد تا سازمان بتواند با انسجام و قاطعیت بیشتر به‌سوی سرآمدی و اجرای مسئولیت اجتماعی قدم بردارد.

مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، نقش و تعهدات آنها در اجتماع و رعایت ارزش‌های اخلاقی را بررسی می‌کند و از طریق کمک به جامعه، توجه ویژه‌ای به مسئولیت حفظ استانداردهای زندگی در محیط جامعه دارد. سازمان‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی خود، با اخذ تاکتیک‌های لازم و حمایت‌های فراتر از الزامات قانونی، رشد و توسعه جامعه محل فعالیت خود را در صدر مهم‌ترین برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

دو نشان برتر مسئولیت اجتماعی به همراه اول رسید

در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، همراه اول موفق شد دو نشان برتر مسئولیت اجتماعی را در این جشنواره دریافت کند. اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران، فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود را در محورهای «حمایتگری و اسپانسری»، «فعالیت‌های بشردوستانه» و «محیط زیست»، تعریف کرده است. به این ترتیب، هیات داوران جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به‌خاطر برنامه‌ریزی، اجرا و توجه ویژه مدیریت ارتباطات همراه اول به مقوله مسئولیت اجتماعی، نشان عالی مسئولیت اجتماعی را به این شرکت اعطا کرد.

علاوه بر این، مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول، به پاس اهتمام در ترویج مسئولیت اجتماعی، نشان «سفیر مسئولیت اجتماعی» را از هیات داوران دریافت کرد.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) نقش محوری اپراتورهای تلفن همراه در توسعه اقتصاد دیجیتال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*