گوشی ارزان آنر X7c

گوشی ارزان آنر X7c با تراشه Snapdragon 4 Gen 2 و باتری غول پیکر معرفی شد

گوشی آنر X7c رونمایی شد. این موبایل ارزان چینی به تراشه جدید Snapdragon 4 Gen 2 کوالکام و یک باتری غول پیکر ۶،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است.

شرکت آنر به‌تازگی گوشی جدید خود، آنر X7c را معرفی کرده است. این گوشی که هفته گذشته به‌طور مختصر در فهرست محصولات سایت این شرکت دیده شده بود، اکنون با مشخصات کامل و قیمت‌گذاری مشخص وارد بازار شده است.

مشخصات و امکانات گوشی آنر X7c

گوشی ارزان آنر X7c

Honor X7c به یک نمایشگر 6.77 اینچی TFT LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. این پنل می‌تواند تا حداکثر روشنایی ۸۵۰ نیت برسد و در محیط‌های تاریک تا ۲ نیت کاهش یابد. همچنین، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در یک حفره نمایشگر قرار دارد و منطقه اطراف آن قابلیت نمایش اعلان‌ها و وضعیت سیستم را با استفاده از قابلیت Magic Capsule آنر فراهم می‌کند. این قابلیتی شبیه به داینامیک آیلند آیفون است که محبوبیت خاصی را بین کاربران پیدا کرده است. حالا آنر با قیمتی چند برابر کمتر از آیفون می‌تواند آن را در اختیار کاربرانش بگذارد!

گوشی ارزان آنر X7c

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به مقاومت در برابر آب و گردوغبار با استاندارد IP64، بلندگوهای استریو و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

آنر X7c از چیپست Snapdragon 4 Gen 2 کوالکام بهره می‌برد که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. در بخش دوربین، این دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی است. سیستم‌عامل این گوشی MagicOS 8.0 بر پایه اندروید ۱۴ است و باتری بزرگ ۶,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی آنر در سه رنگ سبز جنگلی، مشکی نیمه‌شب و سفید مهتابی عرضه می‌شود. قیمت این گوشی در آذربایجان برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی ۲۱۲ دلار و نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی حدود ۲۴۲ دلار تعیین شده است. انتظار می‌رود این گوشی در هفته‌های آینده در کشورهای بیشتری نیز عرضه شود.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*