تیزر تبلیغاتی تانک 300 وارداتی شتابران خودرو

اولین تیزر تبلیغاتی آفرودر چینی جذاب تانک 300 در ایران منتشر شد + ویدیو

شاسی بلند چینی آفرودی تانک 300 وارداتی شتابران خودرو رسماً عرضه شد و به همین مناسبت، شرکت واردکننده تیزر تبلیغاتی Tank 300 را منتشر کرد.

در دور جدید واردات برخی از شاسی بلندهای آفرودی هم به بازار ایران راه پیدا کردند. تانک 300 شتابران خودرو یکی از همین محصولات بود که به‌خاطر طراحی رترو خود خبرساز شد. حالا در پی عرضه تانک 300 در سامانه یکپارچه فروش خودرو، شتابران خودرو، زیرمجموعه گروه ماموت که واردات این شاسی بلند چینی آفرودی را بر عهده دارد، تیزر تبلیغاتی آن را به‌صورت رسمی منتشر کرده است.

عرضه رسمی تانک 300 وارداتی شتابران خودرو

شتابران خودرو ضمن انتشار تیزر تبلیغاتی تانک 300، اعلام کرد که متقاضیان از روز چهارشنبه 2 آبان 1403 تا روز دوشنبه 7 آبان 1403 می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه برای این خودرو ثبت نام کنند.

تانک 300 با ۴۷۶۰ میلی‌متر طول، ۱۹۳۰ میلی‌متر عرض و ۱۹۰۳ میلی‌متر ارتفاع، در دسته اس یو وی‌های سایز متوسط قرار می‌گیرد. طراحی آن هم در پیروی از ترند کنونی، به سبک رترو با ترکیب المان‌های روز و کلاسیک است و در نگاه اول به نمای بیرونی آن متوجه شباهتش به خودرورهایی مثل فورد برانکو و تویوتا لندکروزر مدل 2024 می‌شوید.

این شاسی بلند زیر کاپوت خود یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ دارد که می‌تواند 227 اسب بخار قدرت و 387 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیرو محرکه این موتور به‌واسطه یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته زد اف به هر چهار چرخ هدایت می‌شود. این خودرو همچنین از سیستم تعلیق مولتی‌لینک در ناحیه عقب، سیستم تعلیق دوجناغی در ناحیه جلو، قفل دیفرانسیل الکترونیکی در محور عقب و قابلیت چرخش تانکی برخوردار است.

از جمله امکانات ایمنی تانک 300 می‌توان به ترمز ضد قفل، کنترل پایداری الکترونیکی، هشدار خروج از خط و حفظ خودرو بین خطوط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی/سرپایینی و 4 ایربگ اشاره کرد. همچنین این محصول وارداتی شتابران خودرو با این‌که یک شاسی بلند آفرودی است، از امکانات رفاهی متعددی نظیر دو نمایشگر 12.3 اینچی، سیستم صوتی با 9 اسپیکر، سانروف، روکش چرمی صندلی‌ها، تهویه خودکار دوناحیه‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو و ماساژور صندلی راننده بهره می‌برد.

بنا به شرایط فروش تانک 300، این شاسی بلند وارداتی شتابران خودرو با قیمت علی‌الحساب 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. با احتساب بقیه هزینه‌ها، قیمت نهایی آن حدود 3.5 میلیارد تومان تخمین زده شده است.

در گجت نیوز بخوانید: