بهترین گوشی شارژدهی 2024

بهترین گوشی ها از نظر شارژدهی در سال 2024

امروز قصد داریم بهترین گوشی های سال 2024 از نظر شارژدهی را معرفی کرده و با یکدیگر مقایسه کنیم. اگر باتری قدرتمند برای شما اولویت دارد در ادامه با ما همراه باشید.

باتری گوشی های موبایل را باید یکی از مهم‌ترین فاکتورها حین انتخاب مناسب‌ترین گزینه دانست. عوامل مختلفی در تعیین شارژدهی باتری گوشی‌های موبایل دخیل هستند. بنابراین صرف توجه به ظرفیت باتری حین انتخاب گوشی‌های موبایل چندان صحیح نبوده و برعکس، می‌تواند باعث گمراهی کاربر شود. در ادامه تعدادی از بهترین گوشی های موبایل سال 2024 از نظر شارژدهی را معرفی کرده و بررسی خواهیم نمود.

کدام گوشی های موبایل سال 2024 بهترین شارژدهی را دارند؟

گوشی هایی که در ادامه معرفی می‌شوند همگی توانسته‌اند در تست‌ها و بررسی‌های انجام‌شده شارژدهی استثنایی و فوق‌العاده‌ای داشته باشند. این دستگاه‌ها البته لزوما بیشترین ظرفیت باتری را در اختیار ندارند.

آیفون 16 پرو مکس

آیفون 16 پرو مکس

ظرفیت باتری4685 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ50 درصد طی 30 دقیقه

اگر کاربر اکوسیستم فوق‌العاده سخت افزاری و نرم افزاری اپل هستید آیفون 16 پرو مکس از هر نظری بهترین پرچمدار برای شماست. این گوشی نه تنها توانمند، پریمیوم و پرامکانات است، شارژدهی شگفت‌انگیز و فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد.

آیفون 16 پرو

البته همان‌طور که مشاهده می‌کنید ظرفیت 4685 میلی آمپر ساعتی باتری آیفون 16 پرو مکس در مقایسه با بسیاری رقبای اندرویدی چندان بالا نیست؛ اما تراشه A18 پرو حاضر در iPhone 16 Pro Max چنان مصرف بهینه‌ای دارد که شارژدهی آن از گوشی‌هایی با باتری‌های فوق‌العاده حجیم‌تر نیز به‌مراتب بهتر خواهد بود.

ایسوس راگ فون 8 – راگ فون 8 پرو

ایسوس راگ فون 8

ظرفیت باتری5500 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ100 درصد در 39 دقیقه (سرعت شارژ 65 واتی)

با وجود این که سری گوشی‌های راگ فون ایسوس اساسا دستگاه‌هایی گیمینگ به شمار می‌روند اما آخرین نسل از این پرچمداران محصول استانداردتری است و با دوری از طراحی بصری تهاجمی و منحصربفرد سعی کرده به یک گوشی ایده‌آل برای کاربران عمومی تبدیل شود.

گوشی Asus ROG Phone 8 طراحی بسیار باریک‌تری داشته و سبک‌تر از قبل است. علاوه بر این حاشیه‌های صفحه نمایش آن نیز باریک‌تر از قبل بوده و تجهیز به لرزشگیر نوری، لنز اختصاصی تله فوتو، دوربین سلفی واقع در حفره بالای صفحه نمایش، شارژ بیسیم و کسب استاندارد IP68 آن را به محصولی ایده‌آل تبدیل کرده است.

بهترین گوشی شارژدهی 2024

به موارد گفته‌شده باتری قدرتمند 5500 میلی آمپر ساعتی، تراشه فوق‌العاده بهینه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، جک هدفون، سیستم تهویه دمای عالی و باکیفیت، تریگرهای مخصوص گیمینگ، دو درگاه یو اس بی برای شارژ شدن همزمان دستگاه حین اتصال به نمایشگر و چراغ ال ای دی جذاب و کاربردی پشت را اضافه کنید تا با یک دستگاه ایده‌آل و کم‌نقص طرف باشید.

رد مجیک 9S پرو

رد مجیک 9S پرو

ظرفیت باتری6500 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ100 درصد در 35 دقیقه (توان 80 واتی)

گوشی رد مجیک 9 اس پرو با بهره‌مندی از یک باتری غول‌پیکر 6500 میلی آمپر ساعتی بزرگترین دستگاه در لیست امروز از نظر شارژدهی باتری به شمار می‌رود. با این وجود با توجه به ماهیت گیمینگ این گوشی، شاید خرید آن برای عموم کاربران مناسب نباشد.

رد مجیک 9 اس

این گوشی رد مجیک در کنار عملکرد عالی باتری همچنین به دوربین زیر صفحه نمایش نیز مجهز است؛ اما متاسفانه به‌دلیل برخورداری از فن داخلی برای خنک‌کنندگی متاسفانه فاقد مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت خواهد بود. از سوی دیگر، نبود دوربین تله فوتو در پشت و کیفیت نه‌چندان ایده‌آل دوربین سلفی نیز دیگر مسائلی هستند که گوشی جدید Red Magic را در نبرد با رقبا اندکی عقب انداخته‌اند.

با این وجود اگر به‌دنبال یک تجربه تمام‌عیار گیمینگ در کنار شارژدهی استثنایی هستید، رد مجیک 9S پرو گزینه‌ای ایده‌آل به شمار می‌رود.

گلکسی اس 24 اولترا

گلکسی اس 24 اولترا

ظرفیت باتری5000 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ65 درصد در سی دقیقه (سرعت 45 وات)

گلکسی S24 اولترا سامسونگ از نمونه‌ای اوورکلاک شده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام استفاده می‌کند که با همان مصرف انرژی توان اندکی بالاتر داشته و از این حیث بالاتر از رقبای اندرویدی قرار می‌گیرد. به همین دلیل پرچمدار قدرتمند سامسونگ علاوه بر قدرت بالاتر در اجرای فرآیندهای سنگین حین کاربری‌های ساده‌تری مثل گشت و گذار در وب یا شبکه‌های اجتماعی مصرف بسیار پایینی دارد.

بهترین گوشی شارژدهی 2024

اگر نگران شارژدهی باتری هستید همچنین می‌توانید با فعال کردن مد ذخیره انرژی مصرف شارژ را به پایین‌ترین سطح ممکن برسانید.

در کنار موارد گفته‌شده سیستم دوربین بسیار قدرتمند و پرچمدار، قلم استایلوس S Pen و بدنه تیتانیومی مواردی هستند که باعث می‌شوند S24 اولترا نه تنها یکی از بهترین گوشی های سال 2024 از نظر شارژدهی، بلکه یکی از برترین پرچمداران سال‌های اخیر دنیا باشد.

ناتینگ فون 2a پلاس

ناتینگ فون 2a پلاس

ظرفیت باتری5000 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ50 درصد در 21 دقیقه (توان شارژ 50 واتی)

بر خلاف تمامی محصولات دیگر حاضر در لیست امروز، ناتینگ فون 2a پلاس ضمن ارائه عملکرد فنی قابل توجه قیمت مناسبی هم داشته و می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقمندان به میانرده‌ها باشد. مثل نسل قبل، رابط گلیف (Glyph) مهم‌ترین نکته در خصوص ناتینگ فون 2a پلاس به شمار می‌رود که با بهره‌گیری از چراغ‌های ال ای دی قادر است ضمن نمایش اعلان‌ها و پیام‌ها کاربری‌های جذاب‌تری را ارائه کند.

ناتینگ فون 2a پلاس

این رابط کاربری می‌تواند باعث کاهش استفاده از صفحه نمایش شده و شارژدهی باتری را بیشتر افزایش دهد. در عین حال حتی در صورت استفاده معمولی و روزمره نیز می‌توانید انتظار مصرف بسیار خوب باتری را از این گوشی میانرده داشته باشید.

گلکسی A16 سامسونگ

گلکسی A16 سامسونگ

ظرفیت باتری5000 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ25 وات

گلکسی ای 16 اقتصادی‌ترین محصول سامسونگ برای سال 2024 به شمار می‌رود که ضمن برخورداری از یک باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی توانسته به نخستین گوشی اقتصادی یک کمپانی اندرویدی تبدیل شود که با ضمانت پشتیبانی 6 ساله نرم افزاری روانه بازار می‌شود. به این ترتیب می‌توانید با خرید این گوشی اقتصادی جذاب تا سال 2030 هیچ نگرانی از بابت باتری دستگاهتان نداشته باشید.

گلکسی ای 16

سامسونگ استاندارد IP54 را نیز برای محافظت در برابر گرد وغبار به دست آورده و از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی در محصول اقتصادی خود استفاده کرده است. همچنین پردازنده آن نیز علیرغم این که توانایی قابل قبولی دارد اما چندان در پردازش‌های پیچیده و اجرای اپلیکیشن‌های سنگین درخشان عمل نمی‌کند. این مساله البته باعث شده که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گلکسی ای 56 شارژدهی فوق‌العاده‌ای داشته باشد و یکی از بهترین‌ها در کلاس قیمتی و عملکردی خود باشد.

وان پلاس 12R

وان پلاس 12R

ظرفیت باتری5500 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ100 درصد در 26 دقیقه (شارژ 80 واتی)

یکی دیگر از بهترین گوشی های سال 2024 از نظر شارژدهی نیز OnePlus 12R است که به‌راحتی می‌تواند عنوان برترین قاتل پرچمدار سال جاری را از آن خود کند. باتری 5500 میلی آمپر ساعتی این گوشی در کنار تراشه فوق‌العاده بهینه اسنپدراگون 8 نسل 2 توانسته علاوه بر عملکرد فوق‌العاده عملکردی هم‌تراز گوشی‌های با قیمتی بالاتر از 1000 دلار برای این دستگاه به ارمغان بیاورد.

بهترین گوشی شارژدهی 2024

این گوشی همچنین استاندارد IP64 را نیز کسب کرده و از لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت از صفحه نمایش استفاده می‌کند. علاوه بر این شارژ 80 واتی آن نیز تضمین‌کننده شارژ فوق‌العاده سریع آن خواهد بود.

به‌طور کلی در صورتی که شارژدهی باتری اولویت اصلی شما برای خرید یک گوشی موبایل باشد محصولات ارائه‌شده در این متن همگی می‌توانند گزینه‌هایی ایده‌آل برای شما باشند.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین گوشی‌های موردانتظار که در سه ماهه آخر ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شوند بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری و شارژدهی را بشناسید تیتر خبر مرتبط اینجا قرار داده شود