ویدیو طراحی رابط کاربری One UI 7 سامسونگ

تماشا کنید: طراحی جذاب رابط کاربری One UI 7 گوشی‌های سامسونگ لو رفت

ویدیویی جدید جزئیات مختلف طراحی رابط کاربری One UI 7 سامسونگ را لو داد. برای آشنایی بیشتر با رابط کاربری وان یوآی 7، این ویدیو را تماشا کنید.

نسخه بتای رابط کاربری One UI 7 هنوز منتشر نشده است، ولی عده‌ای موفق به نصب آن شده‌اند و از همین طریق، برخی از قابلیت‌های این رابط کاربری فاش شده است. ویدیویی در یوتیوب هم به‌صورت کامل طراحی رابط کاربری One UI 7 را آشکار می‌کند.

ویدیو طراحی رابط کاربری One UI 7 سامسونگ

ویدیویی که کانال یوتیوب Mobile Wala Bhai منتشر کرده است گلکسی اس ۲۴ اولترا را در حال اجرای رابط کاربری One UI 7 سامسونگ با آیکون‌های کاملاً جدید و بازنگری‌ها در محیط نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسند سامسونگ خیلی از آیکون‌ها را به‌روزرسانی کرده و به صفحه اصلی (Home Screen) ویجت‌های جدید و قابلیت‌هایی تازه را اضافه کرده است. در پنل نوتیفیکیشن‌ها طراحی جدید قرص‌شکل به چشم می‌خورد. حالا پنل تنظیمات سریع (Quick Settings) در وان یوآی ۷ مرتب‌تر و کاربردی‌تر از قبل شده و حتی روی شفافیت پس‌زمینه و تنظیمات تاری جهت پویاتر کردن اجزای صفحه کار شده است.

همچنین از این پس کاربران سامسونگ دسترسی راحت‌تری به تنظیمات داخلی برنامه دوربین خواهند داشت. به‌واسطه نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ، همه گزینه‌های کاربردی به پایین صفحه انتقال پیدا کرده‌اند که تجربه کاربر از برنامه دوربین را راحت‌تر ‌می‌کند.

همچنین به‌عنوان بخشی از طراحی جدید رابط کاربری One UI 7 سامسونگ، انیمیشن جدید برای شارژ در صفحه اصلی و صفحه قفل در نظر گرفته شده است. وقتی کاربر شارژر را به گوشی متصل می‌کند، یک قرص با حالت پویا روی صفحه ظاهر می‌شود. در همین شکل قرص‌مانند، میزان شارژ نشان داده می‌شود. در صورتی هم که وقتی صفحه باز است شارژر به گوشی متصل شود، نشان‌گر باتری کمی بزرگ‌تر می‌شود و به رنگ سبز در می‌آید.

در گجت نیوز بخوانید: