دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3 معرفی شد

کمپانی چینی هواوی امروز در لندن رویداد مطبوعاتی معرفی محصولات جدید خود را برگزار کرد.دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3 تازه ترین گجت پوشیدنی این شرکت چینی است که در این رویداد معرفی گردید.

در رویداد بزرگ هواوی که در حال حاضر و در شهر لندن در جریان است، این کمپانی از دو مدل گوشی‌های هوشمند هواوی P9 و P9 Plus خودش رونمایی کرد. اما جدا از گوشی‌های هوشمند این کمپانی تازه ترین گجت پوشیدنی خودش به نام Talk Band B3 را نیز به طور رسمی معرفی کرد. گجت TalkBand B3 را می‌توان پیشرفتی بزرگ نسبت به نسل گذشته گجت‌های پوشیدنی TalkBand B2 هواوی دانست.

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3 در سه مدل مختلف Active ، Classic و Elite عرضه خواهد شد. مدل اکتیو در دو رنگ سفید و سیاه در دسترس خواهد بود و مناسب مصرف کنندگانی است که قصد دارند از این دستبند در هنگام رفتن به سالن‌های ورزشی و یا دویدن استفاده کنند.

مدل کلاسیک نیز همانطور که از نامش پیداست مخاطبینی شیک پوش و خاص خودش را خواهد داشت. این مدل در دو رنگ بژ و قهوه‌ای همراه با بندی از جنس چرم خالص عرضه خواهد شد که اطراف صفحه شیشه‌ای آن را نیز رنگ طلایی زیبایی احاطه کرده است.

و در نهایت مدل سومی نیز وجود دارد که به نظر می‌رسد گرانتر از دو مدل نخست خواهد بود. این مدل در رنگ خاکستری تیتانیوم و از جنس فولاد ضد زنگ عرضه خواهد شد.

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3 دارای یک صفحه نمایش PMOLED و با رزولوشن 80 در 128 پیکسل خواهد بود. یک باتری 91 میلی آمپری نیز وظیفه تأمین انرژی مورد نیاز این محصول را بر عهده خواهد داشت. هواوی ادعا می‌کند که قدرت باتری این دستبند می‌تواند منجر به 3 الی 4 روز استفاده از آن شود. علاوه بر آن در حالت استندبای نیز می‌توانید 6 روز این محصول را روشن نگاه دارید و همچنین در هر بار شارژ 5.5 ساعت نیز با استفاده از آن به مکالمه بپردازید. اما زمان شارژ شدن این محصول کمی زیاد است. مصرف کنندگان برای هر بار شارژ کردن این گجت مدت زمانی حدود یک ساعت و نیم نیاز خواهند داشت. این دستبند دارای استاندارد IP57 ( ضد گرد و غبار و همچنین ضد آب ) است. بنابر این شما می‌توانید حتی در هنگام شستن ظروف شام نیز از آن استفاده کنید. البته پیشنهاد نمی‌شود که از این محصول در هنگام شنا کردن استفاده کنید. چرا که به نظر نمی‌رسد این محصول در زیر آب مقاومت زیادی را از خود نشان دهد.

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3 kBand B3

از دیگر مشخصات دستبند جدید هواوی می‌توان به پشتیبانی از تازه ترین نسخه بلوتوث اشاره کرد که می‌تواند TalkBand B3 را با گوشی هوشمند شما سینک کرده و امکاناتی نظیر نمایش نوتیفیکیشن‌ها و یا آخرین وضعیت سلامت جسم شما را در اختیارتان قرار دهد. دقیقاً مطابق نسل گذشته این دستبند‌ها، تاک بند B3 نیز قادر به شمارش قدم‌های شما است؛ قابلیتی که در ساده ترین دستبندها نیز می‌توان آن را یافت.

هواوی در متن معرفی این محصول عنوان کرده که در ساخت TalkBand B3 جهت حفظ ظاهر این دستبند، از یک صفحه نمایش لمسی منحنی استفاده شده است. این صفحه نمایش کاملاً ضد اثر انگشت بوده و هیچ لکه‌ای از دستان شما بر روی شیشه آن باقی نخواهد ماند.

در حال حاضر زمان خاصی برای عرضه این محصول اعلام نشده است اما قیمت مدل اکتیو این دستبند 190 دلار بوده و مدل‌های کلاسیک و همچنین الایت آن نیز به ترتیب با قیمت‌های 225 دلار و 282 دلار به فروش خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*