گوشی هوشمند LeEco Le 2

گوشی هوشمند LeEco Le 2 یکم اردیبهشت رونمایی می‌شود؟

گوشی هوشمند LeEco Le 2 پرچم‌دار آینده این تولید کننده چینی است که به احتمال زیاد یکم اردیبهشت ماه از آن رونمایی خواهد شد. به تازگی تصاویری در حساب کاربری توییتر کمپانی LeEco  قرار گرفته که به نظر می‌رسد شاهد این گوشی هوشمند در این تصاویر باشیم.

کمپانی تغییر نام یافته‌ی LeEco (همان LeTV سابق) چندی پیش تأیید کرده بود که از گوشی هوشمند LeEco Le 2 به زودی رونمایی خواهد کرد. حال در یک مراسم که در کشور چین برگزار شده بود گوشی هوشمندی در دست یکی از افراد حاضر دیده می‌شود که به نظر می‌رسد تازه ترین محصول این کمپانی را در دست دارد.

هرچند که این گوشی هوشمند دارای شباهت‌هایی با هندست Le Max Pro نیز هست اما مطبوعات چینی بر این باورند که این فرد گوشی هوشمند Leco Le 2 پرچم‌دار آینده این تولیدکننده چینی است. تصاویری که در زیر نیز می‌توانید مشاهده کنید توسط حساب کاربری رسمی این کمپانی در توییتر انتشار یافته است.

گوشی هوشمند LeEco Le 2

گوشی هوشمند LeEco Le 2

درحالی که مسائل مربوط به این تصویر بین اصحاب رسانه مطرح است، کمپانی LeEco قصد دارد تا در تاریخ یکم اردیبهشت ماه (20 آوریل) از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. این کمپانی تیزری را منتشر کرده که بر روی آن نوشته شده “7 روز به رونمایی باقی مانده است”.

رویداد یکم اردیبهشت leEco

کنار هم قرار دادن پازل این اتفاقات می‌توان حدس زد که رویداد یکم اردیبهشت ماه این کمپانی میزبان تازه ترین پرچم‌دار آن‌ها گوشی هوشمند LeEco Le 2 خواهد بود.

اخیراً این گوشی هوشمند توانسته مجوز تنا را دریافت کند که البته غیرمستقیم مشخصات آن نیز به بیرون درز کرده است.

گوشی هوشمند LeEco Le 2 به احتمال زیاد از یک تراشه قدرتمند هلیو ایکس 20، سه گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی، دوربین 16 مگاپیکسلی همراه با فلش دو کاناله، باتری 3,000 میلی‌آمپری، حسگر اثر انگشت و اندروید مارشمالو بهره مند خواهد شد.

البته رسانه‌های چینی معتقد هستند که نسخه دیگری از این گوشی هوشمند نیز معرفی خواهد شد که حاوی یکی از دو تراشه اسنپدراگون 820 یا 652 خواهد بود. با این حال اگر می‌خواهیم با اطمینان از این گوشی هوشمند صحبت کنیم باید تا مراسم رونمایی آن صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*