رنگ بندی اچ تی سی 10

رنگ بندی اچ تی سی 10 و نگاه تبعیض آمیز به ژاپن

رنگ بندی اچ تی سی 10 مشخص شد. اچ تی سی جدیدترین برند پرچم دار خود با نام اچ تی سی 10 (HTC 10) را معرفی کرد. همانطور که از قبل می‌دانید،این ذستگاه در ابتدا اچ تی سی وان ام 10 نامگذاری شده بود، برادر بزرگ‌تر این گوشی اچ تی سی وان ام 9، در کنفرانس جهانی موبایل 2015 معرفی شد. اما چندی بعد کمپانی اچ تی سی وان، وان ام را از عنوان آن کسر کرد و در سه شنبه این گوشی هوشمند با نام اچ تی سی 10 به طور رسمی رونمایی شد.

انتخاب رنگ بندی اچ تی سی 10 در نوع خود جالب است. این گوشی  در 4 رنگ در دسترس است. اما تنها سه رنگ آن بصورت جهانی عرضه شده و با نگاهی تبیض آمیز، ژاپن در لیست کشور های جهان مستثنی شده است. تنها سامورایی ها این نوع خاص از رنگبندی اچ تی سی 10 را دریافت می‌کنند، رنگ قرمز کاملیایی که شاید به سیاست‌های بازاریابی این کمپانی مربوط باشد.

رنگ بندی اچ تی سی 10 مشخص شد

به جز این رنگ قرمز کاملیایی خاص، اچ تی سی 10 در سه رنگ ذیگر نیز در دسترس خواهذ بود این سه رنگ نیز کم از رنگ گوشی‌های قرمز رنگ چشم بادامی‌ها نخواهد داشت. این سه رنگ خاکستری کربنی، نقره‌ای یخچالی و توپاز طلایی است. خاکستری کربنی همان خاکستری تیره رنگی است که در پرچم‌داران این نسل‌های اخیر اج تی سی، دیده شده است و این ذر حالی است که توپاز طلایی فقط در رنگ‌بندی اچ تی سی 10 استفاده شده است. رنگ براقی دارد و چشم نواز است و نقره‌ای یخچالی، رنگی که اساسا مبتنی بر رنگ آلومینیومی است . این رنگ در برخی مناطق روشن‌تر و در برخی تیره تر خودنمایی خواهد کرد.

پیش فروش گوشی اچ تی سی 10 از دیروز همزمان با رونمایی از آن در دستور کار قرار گرفت. این گوشی با 699 دلار قیمت گذاری شده که کمی بالاتر از ال جی جی 5 و چند دلاری کم تر از پرچم دار سامسونگ گلکسی اس 7 است. اچ تی سی 10 دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بوده و از تراشه اسنپدراگون 820 که با پردازنده گرافیکی گرافیکی آدرنو 530 و 4 گیگابایت رم جفت شده است، قدرت می گیرد. 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا داشته، به دوربینی 12 مگاپیکسلی با تکنولوژی اولترا پیکسل مجهز شده است و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی آن از قابلیت شارژ سریع برخوردار است و این دستگاه؛ پرچم‌دار جدید کمپانی اچ تی سی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*