بیگانگان فضایی

باراک اوباما به‌زودی حقایقی در مورد بیگانگان فضایی و یوفوها افشا خواهد کرد!

براساس گزارش های منتشر شده، باراک حسین اوباما رئیس جهور فعلی ایالات متحده آمریکا می خواهد پیش از پایان دوره ریاست جمهوری خود حقایقی در مورد بیگانگان فضایی و اشیای ناشناس پرنده که به یوفو (UFO) مشهور هستند افشا کند.وی از سال 2009 در این سمت قرار دارد و ظاهرا آخرین روزهای کاری او با افشای اطلاعات فوق سری مرموزی درباره حیات فرازمینی و موجودات فضایی همراه است.

طبق گزارشات منتشر شده، اوباما در شرف برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از پایان دوره ریاست جمهوری خود است تا اطلاعات مهمی از فعالیت‎های یوفو در سطح کره زمین افشا کند.

بیگانگان فضایی

این در حالی است که نامزد حزب دموکرات یعنی خانم هیلاری کلینتون نیز در تبلیغات ریاست جمهوری خود همین وعده را داده است.به نظر می رسد که حزب دموکرات آمریکا در آستانه پرده برداری از یکی از بزرگ‎ترین رازهای تاریخ کره زمین و بشریت می‎باشد.

بیگانگان فضایی

استفان باست، مدیر اجرایی تشکیلات Paradigm Research Group که به اختصار (PRG) نیز شناخته می‎شود، اعتقاد دارد که رویداد دیوانه‎ کننده‎ای در راه است. وی می گوید که آقای دیوید کامرون نخست‌وزیر بریتانیا نیز پس از مدتی به این جریان می‎پیوندد. پس یک برنامه ریزی دقیق و از پیش تعیین شده برای پایان دادن به تمامی شایعات حول هوش فرازمینی در حال تدوین است.

حدود 20 سال است که از کاخ سفید خواسته شده تا اطلاعات طبقه بندی شده و سری مربوط به بیگانگان فضایی و یوفوها را افشا نماید.طی جنگ سرد، اتفاقات عجیبی در زمینه یوفو افتاد که به “حیاط کاخ سفید” مشهور است. از آن زمان فشار بر کاخ سفید جهت افشای حقیقت بالا گرفت اما رئیس جمهور وقت آن زمان آمریکا، با تصویب قانون جدیدی تحت عنوان “قانون امنیت ملی”، دولت را از  افشای این قبیل اطلاعات منع نمود و در این راستا به صورت غیر رسمی، قوانین مختلفی به ارگان‎های زیر مجموعه نیز داده شد که از دریافت هر گونه گزارش حول مشاهده یا برخورد با اشیای پرنده ناشناس منع شدند. پس از آن جو سنگینی در زمینه یوفولوژی در آمریکا حکمفرما شد اما شاید اکنون می‎توانیم خود را در آستانه کشف حقیقیت بیابیم.

بیگانگان فضایی

در تاریخ 11 مه سال جاری، جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید توسط گزارشگر آسوشیتد پرس یعنی Jeff Bower مورد پرسش قرار گرفت و جوابی که وی از کاخ سفید دریافت نمود، بسیار جالب توجه است:

موضوع بیگانگان فضایی و یوفوها در سال جاری به یک واقعیت تبدیل می‎شود ، سر خط اخبار روزنامه ها شده و تمام مردم جهان راجب آن صحبت خواهند کرد.

سخنگوی کاخ سفید همچنین در مصاحبه با Daily Express گفت :

بیگانگان فضایی واقعیت دارند و این مهم ترین خبری است که امسال منتشر خواهد شد. من مطمئن نیستم که چه کسی در انتخابات پیروز می‎شود اما فکر می‎کنم که در هر صورت افشاگری اوباما در این مورد انجام خواهد شد.با این افشاگری بزرگ، فکر می‎کنم او جایزه نوبل را برنده شود! من 85 درصد مطمئن هستم که اوباما پیش از پایان دوره ریاست جمهوری‎اش افشاگری را انجام می‎دهد و با اختلاف چند روز، دیوید کامرون نیز به این جریان ملحق خواهد شد.

شایان ذکر است که اگر هیلاری کلینتون رئیس جمهور آمریکا شود هم احتمال انجام این افشاگری چند ماه پس از شروع دوره ریاست جمهوری او نیز وجود دارد؛ چرا که کلینتون در یک برنامه تلویزیونی به صورت کامل گفت که قصد افشای اطلاعات حول موضوعات یوفو و موجودات فضایی را دارد:


جان پادستا، رییس کمپین انتخاباتی کلینتون نیز درباره موضوع افشای اطلاعات فوق محرمانه ذکر شده صحبت‎هایی کرده است. هیلاری کلینتون در برنامه زنده جیمی کیمل نیز اشاراتی به این موضوع کرد و از قرار معلوم، او در حال ادامه راه همسر خود بیل کلینتون ، یعنی کسی که در برنامه تلویزیونی سال 2014 درباره منطقه 51 و یوفوها مورد پرسش قرار گرفت، می‎باشد. منطقه 51 ایالت نوادا یکی از فوق محرمانه‎ترین مناطق جهان بوده که شایعات زیادی حول ارتباط این منطقه با حادثه رازول، اعم از سرقت ابزار به جا مانده از یوفو سقوط کرده و انتقال اجساد سالم و باقی مانده موجودات فضایی به آزمایشگاه‎ها، وجود دارد.
جالب است بدانید بیل کلینتون در آن زمان گفته بود که هیچ موجود فضایی مرده‎ای در پایگاه وجود ندارد اما امکان حضور گونه زنده وجود دارد.

به عنوان نخستین باری که در تلویزیون رسمی آمریکا حول این موضوع صحبت شد، رئیس جمهور وقت آمریکا بیل کلینتون به مجری برنامه یعنی جیمی کیمل گفت :

یک اسم جدید برای یوفوها وجود دارد؛ یعنی پدیده غیر قابل توضیح هوایی (یا به اختصار UAP) ، این یک نامگذاری کاملا جدید است. من مایل هستم که به صورت جمعی به سراغ آن اطلاعات محرمانه برویم و تا حد ممکن مسئله را عمومی نماییم.اگر چیزی آن‎جا نبود، بگذارید به مردم بگوییم که چیزی وجود ندارد. اما اگر چیزی بود، پس با یک تهدید در سطح امنیت ملی و جهانی مواجه هستیم و باید آن را با همه به اشتراک بگذاریم !

نظر شما در مورد این خبر چیست ؟ آیا اوباما اسرار بیگانگان فضایی را فاش خواهد کرد ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

44 دیدگاه

  1. آنقدر موجودات فضایی رو به دین ها و کتاب ربط ندید جهان میلیاردها سال قدمت داره ممکنه همون خدایی که ما فکر می‌کنیم ماهارو زیرنظر داره همین موجودات فضایی باشن و خودمون اطلاع نداریم و سلسله مراتب برای اون ها هم وجود داشته باشه همونطور که شما اگر ی کلونی زنبور رو اداره می‌کنیم و ازشون بهره‌برداری می‌کنی و اون ها هیچوقت متوجه نمیشن و فکر میکنن ای طبیعت زندگیشون هست

  2. سلام.هرکی میخواد همه ی حقیقت ها و این که چه دروغه چی ساخته ی غرب و چی حقیقت این فایل رو دانلود کنه?????

    http://dl.masaf.ir/Ba-Ostad/Sokhanrani/Hamayesh-JonbeshMasaf/RevayateAhd/RevayateAhd-45/WwW.MaSaF.Ir-AHD45-24Kbps.mp3
    سخنرانی اساد رائفی پور درباره یوفوها

  3. با عرض سلام به همه
    خواهش میکنم این نظر را هم با دقت بخوانید
    بیگانگان وجود دارند، موجوادت فضایی یا بیگانگان هوش بسیار بالاتری نسبت به ما انسان ها دارند این معلومی است که نیازی به توضیح و دلایل ندارد، انها از همان ابتدا با توجه به هوش بسیار بالایی که دارند ما را زیر نظر دارند و خطر های احتمالی برای خودشان را از بین میبرند، ولی بالاخره همه اشتباهاتی می کنند و موجودات فضایی هم از این امر مستثنی نیستند انها طی بررسی و زیر نظر گرفتن کره زمین به دلایلی یا نقص فنی زمین گیر شدند و یا شاید قصد نشان دادن وجود خود بر ما بودند، و انها قصد نابودی ما و کره زمین را نخواهند داشت تا زمانی که تکنولوژی و ابزار ما بسیار ناچیز در مقابل انها باشد و انها خود نیز این را می دانند ،ولی همچنان و پیوسته و به صورت کاملا مخفی و پنهان ما را زیر نظر دارند،انگار که انسان ها موجودات کوچک و بی خطر برای انها هستند.
    امریکا کشوری بسیار بسیار زیرکانه و هوشمند است که با تاسیس سازمان های گوناگون در همه ی عرصه ها قصد تسلط و برتری در همه چیز را دارد و مطمئنم که انها راز و دلیل سقوط UFO را کشف کرده اند و روی ان سرپوش گذتشته اند و چه بسا خدمه ی این UFO را نیز در اختیار داشته باشند،و سعی در برقراری ارتباط با بیگانگان و سعی براین که بر کره زمین تسلط کامل یابند و هیچ قدرتی در مقابل انها نباشید را دارند، و مطمنن این کار برای انها بی جواب نخواهد ماند.
    بسیار ممنونم که این مطلب را خواندید
    این مطلب اطلاعات عمومی است که برهمه دانستنش واجب است
    اطلاعات تخصصی هم وجود دارد که به استفاده شما نمی اید،و دانستن این موضوع در همین حد کافی است.

  4. همان طوری که اجنه در قرآن آمده و ما هم با آنها روبرو شدیم و داستان هایی در روستاها و …. شنیده ایم پس در نتیجه موجودات فضای وجود دارند همانند اجنه

  5. بچه ها خدا هفت تا آسمون رو خلق کرده تو قران هم اومده . استیون هاوکینگ میگه احتمال وجوئ نننننداشتن فرازمینیان یک در شسش هزار ملیارده با وجوئ ملیون ها کهکشان که داخل هر کدومشون ملیون یا شاید ملیارد ها کره دیگر باشد احتمال وجوئ داشتنشون نودو نه درصده

    با سپاس سجاد 14 ساله از گرگان

  6. در موتون قدیم هند اشاره به ویمانا شده که خدایان با اون سفینه به اعماق فضا و اعماق دریاها میرفتن و با موجوداتی که از اسمان میامدند جنگ میکردن همچنین به انفجار قارچی که دقیفا یعنی انفجار اتم اشاره شده شاید قبلا تکنولوژی در اختیار ماهم بوده و به دلیل جنگ و اینا از بین رفتن ویمانا در افغانستان کفش شد مطمعن باشید راز هایی هست که هنوز نمیدونیم خیلی ها میگن خرافات ولی حقیقت محض هستن موجودات فضایی هم وجود دارند ولی شاید امریکا با کاراش باعث شده ما فک کنیم دروغه عزیز من امریکا و روسیه که کم ندارن بودجه های کلان صرف کارهایه هوا فضا بکنند پس حتما دلایلی هست

  7. لطفا بررسی کنید چرا در این باره اوباما صحبتی نکرد…………..

  8. سلام در این که موجودات فضایی وجود دارند هیچ شکی نیست در قرآن اشاراتی بهش شده و پیامبران هم اشاره ای بهش کردن حالا این که آمریکا در منطقه zone 51 نمونه هایی رو در اختیار داره یا یوفو هایی رو داره که از بیگانه ها گرفتن شاید راست بگه خدا داند خیلی از اطلاعات که پخش میشه الکی هس ولی خیلی هاشم واقعی هس مثلاً فیلم هایی کهن درباره موجودات فضایی میسازن که الکی براساس تخیل نمیسازن مثلاً ساختن هواپیما توسط برادران راین اول تخیل کردن و بعد به واقعیت پیوست البته اینم بگم بعضی از سفینه های که در آسمان ها دیده میشه هواپیما های جاسوسی آمریکا هستن که اگه هواپیمایی بهش نزدیک بشه از کار میندازتش بعد دلیل این مخفی کاری ها هم میتونه این باشه که ترس در دل مردم ایجاد نشه

  9. سلام به همه.نگفتن یک حرف باعث افسردگی روانی ترس درافرادمیشود.نگزاریداین چنبن موردحمله ی افکارپوچ دیگران قراربگیریدواقعیت زمانی وجود داردکه به مرحله ی وجودبرسد.اوباماباگفتن شایددرآینده به شمابگوییم شمارادچارفلج مغزی کرده است .اوبامادرآینده میگویدماموجودات فرازمینی راکشف وبرآنهامطالعات کردیم .پس مااین حرف هامیدانیم.چیزی عجیبی نیست.مطمعاباشیدهیچ چیزی درکارنیست.

    Dk.amirane.فوق تخصص هیروگلوبین وسلول هایی تاثیرگزاربرروان.

  10. وجود بیگانگان فضایی در قرآن تکذیب نشده….و حتی طی آخرین تفسیرات انجام شده نتیجه حاصل شده تاکیید بر وجود بیگانگان فضایی بوده….و بحث دین به کنار در عقل گنجایش پیدا نمیکنه که انسان بین میلیارد ها میلیارد کهکشان به این بزرگی تنها باشه…در جهان افرادی وجود دارند که یوفوها رو مشاهده کردن…و آزمایشگاهای بسیاری حتی به صورت زنده این آدم فضایی ها رو بررسی کردن و مطمئن باشید به کحض تایید این موضوع تمام جهان آگاه میشن چون یک امنیت جهانیه

    • سلام.این که میگید وجود دارن درسته.ولی اینکه میگید خبرش جهانی میشه اشتباه و دولت امریکا از افشای اون جلو گیری میکنه.یکی از رئیس جمهور های امریکا(درست یادم نیست فک کنم همسر هیلاری کلین تن بود)گفته که ما با فضایی های ملاقات میکنیم و زاهاشون بحث میکنیم و بعد از اون هم مثل رهبر و خدای بودا ها که با فضایی ها ملاقات وسفر میکرده در زمان گذشته، گقته رهبران و بزرگان همه ی کشور ها هم با اونا ملاقات میکنن ولی چیزی به مردمشون نمیگن چون نمیخوان باعث اضطراب اونا بشن

  11. ببینین اینده بیشتر از هر زمان دیگری شگفت انگیز خواهد بود و این نسل از انسان شاهد اتفاقی خواهد بود که انسان کنونی را به یک مرتبه جهش علمی و معنوی بسیار زیادی به سمت جلو خواهد برد به زودی انسانها شاهد ارتباط تمدن هایی خواهند بود که از درجه معنوی و علمی بسیار بالایی برخوردارند بحث رو علمی تر کنم اینکه این موجودات انسان رو از شر کد گذاری های محدود کننده ژنوم انسان که هزاران سال از طریق نور خورشید در ذهن انسان رخنه و حالت توالی رفتاری مغز خزنده انسان رو به پیش میبرد کم میکنند و پرده از سه گانه ماتریکس ماه بر میدارد علومی بسیار پیشرفته که از حالت مرئی ماده خارج بوده و این علوم بر ضد بشریت توسط گونه هایی برای کنترل بشر استفاده میشد

  12. به نظرم همه وایسیم نگا کنیم ببینیم چی میشه خیلی بهتره

  13. شخصی پیش حضرت علی رفت درمورد بودن آدم قبل از آدم و حوا سوال کرد حضرت گفت آری شخص دوباره پرسید قبل از او حضرت گفت آری شخص پرسید قبل از او حضرت گفت ای فلان بن فلان بخدا قسم اگر تا صبح هم بپرسی خواهم گفت قبل از نسل هر آدم و حوا آدم و حوای دیگری بوده از رسول اکرم شنیدم که می گفت خداوند 181 هزار آدم و حوا خلقت کرد هر بار آخرزمانی برای امت هرکدام وجود داشت با یک حادثه مثل شهابسنگ و… آنها را نابود آدم و حوای دیگری قرار داد چنانکه در قرآن از قول فرشتگان آمده…. آیا میخواهی کسانی را خلق کنی که بر زمین خونریزی کنند و حال آنکه ما تو را عبادت می کنیم… این نشان می دهد که فرشتگان از قبل بارها با آدم و خصوصیات او آشنا بودند سپس فرمود ای فلان بن فلان این تنها مربود به زمین بود این ستارگان را که می بینی در هرکدام موجوداتی زندگی می کنند دارای شهرها و معابر هستند هر کدام با یک عمود نور بهم متصلند آن مرد پرسید خداوند مگر چند عالم خلقت کرده حضرت گفت 181 هزار عالم (بعبارتی هنوز چیزی از علم کشف نشده علت اینکه گفته اند تا زمان امام زمان تنها یک حرف از علم کشف شده همین هاست) آن شخص پرسید آیا سرنوشت نسل کنونی آدم و حوای بشر امروز حتما به ظهور منجی منجر خواهد شد حضرت فرمود بخدا قسم تا همه ادم و حوا ها نیایند و نروند منجی ظهور نخواهد کرد! (از فرمایش امیرالمؤمنین این استنباط میشود که ممکنست نسل امت ادم و حوای امت ما نیز مثل دایناسورها با یک شهاب سنگ منقرض شود و ظهور منجی یکروز مانده به روز قیامت یا همان مرگ کیهان رخ دهد) منبع کتاب پیشگوییهای آخر زمان چاپ زمان شاه جمهوری اسلامی بدیل وجود روایاتی که اصل نظام جمهوری اسلامی را تقبیح میکند آن را جمع کرده است الله علم…

    • قبل از آدم موجوداتی بوده اند شبیه انسانها و ائمه هم این را تایید کرده اند؛ ازجمله موجوداتی به نام نسناس.
      اما برترین مخلوق خداوند آدم و نسل وی هست.

  14. چرا.باید.فکر.کنیم.در.این.گیتی.تنها.ما.انسانها.هستیم.

  15. سلام من کاری به اینکه اون چی گفت یا نگفت ندارم ولی خودم با چشمهای خودم دیدم و شنیدم که پوتین در جواب سوال خبرنگار که احتمال برقراری ارتباط با فضایی ها رو کی میدید گفت احتمالا 2020
    ببخشید اینکه بعضی دوستان نظر بقیه رو مسخره میکنن که تو میئونی و …..بقیه نمیدونن عرض کنم اقای پوتین هر کسی نیست الان 21 ساله رییس جمهور ابر قدرت 2 دنیاست و الکی حرفی رو نمیزنه
    حالا چون ماها نمیبینیمشون پس نیستن نه خیر هستن مگر تو قران نداریم جن هست مگر جن و انس و پری تحت کنترل و امر سلیمان پیامبر نبودن مگر مسجد جن در مکه رو نداریم برید داستانش رو تو قران بخونید الله اعلم

  16. اوج رویت یوفوها زمان جنگ سرد بود.بیشترین مشاهدات هم اول مردم آمریکا و بعد مردم روسیه داشتن.به تبع اون کشورهای هم مرز آمریکا هم مثل مکزیک و اوکراین(که اونموقع جز شوروی بود)مشاهداتی داشتن.اینها ابزارهای پیشرفته جاسوسی دو ابرقدرت بودن و به همین دلیل هم بیشترین مشاهدات در همین کشورها انجام شده.نکته جالب اینکه وقتی تنش برنامه هسته ای ایران بالا گرفت اشیا نورانی زیادی توسط هموطنان خودمون در نطنز اصفهان و بوشهر رویت شده و حتی فیلمبرداری شده.حیات فرا زمینی شاید وجود داشته باشه ولی معمولا در هر دوره ای سعی میکنن افکار عمومی رو با چیزی سر گرم کنن.دوره نوجوانی خود من مثلث برمودا بحث داغ بود و همه دنبال خبرهای اون بودن.

    • ای بابا اینا همش توهم و خیال و دروغ و عوام فریبی هستش موجودات فضایی وجود ندارن گرداننده همه این دروغ ها و برنامه ها شیطان و در راس اون آمریکاست همش کشکه اگه میخواین حقیقتو بدونین برین سوره جن رو بخونین نوشته در زمانهای گذشته افرادی از بشر به افرادی از جن پناه می بردند و این سبب افزایش گمراهیشون میشد و این همون گمراهی هست که در این عصر با نام موجودات فضایی می شنویم به نظر من اینها میخوان ما رو با این اخبار سرگرم کنن تا غفلت پیدا کنیم تا آخرش بگن توسط موجودات فضایی یا همون خدایان دروغینشون مورد حمله واقع شدیم تا ما زود باورمون بشه

  17. واقعا متاسفم برا کامنت هایی که خوندم از هموطنان خودم،واقعا که جهان سومی هستیم،خدا بهتون عقل داده برین مطالعه کنین بعد نظر بدین،من ۲۹ سالمه و از اول ابتدایی در مورد یوفو و حیات فرازمینی مطالعه دارم و برای قدم اول توصیه میکنم فیلم interstellar رو ببینین و با قوانین فیزیک و نجوم بیشتر آشنا بشین،دوم اینکه فرازمینی ها از چند هزار سال پیش و زمان اینکاهای باستان و سومری ها به زمین اومدن و شاید الان هم در اطراف ما حضور داشته باشن،با سند و مدرک میگم نه باد هوا برین مطالعه کنین و نظر خودتون رو نیاین اینجا تحمیل کنین دوستان عزیزم .کسی رو‌که خودشو بخواب زده رو‌نمیشه بیدار کرد،بهتره از دیدگاه علمی به قضیه نگاه کنین نه احساسی و دینی،خدا بهمون عقل داده و این شمایین که باید درست ازش استفاده کنین نه اینکه آک بند نگهش دارین ببخشید رک حرف میزنم آخه کامنت های بعضی از دوستان بشدت خنده دار و در عین حال اسفناکه

    • با سلام دوستانی که نوشتن ”ول کنید” ،واقعا براشون متاسفم.آینده ی جهانمون پای این قضیه است.مطمعنن وجود که دارن،حالا عزیزای من،اگه بخوان زمین رو نابود کنن چی؟آیا اون موقع هم همین رو میگید؟البته شاید هم این طور نباشه.پس دوستای عزیزم،تو رو خدا بی اهمیت نباشید.

      یا علی

    • میگن سومری هارو رپتایل ها بوجود اوردن برای استخراج طلا و نجات سیارشون و نژاد انسان و رپتایل جفت خوردن شدن هیبرید

  18. بابا ول کنید این خرافاتو،دنبال یه لغمه نون باشین،همینطور کار نقاشی

  19. دوستان افشاگری صورت گرفته نه به ان صورت ولی گفته شد همه اینها کار سیاست خود امریکا هست تا با ترسوندن مردم و به بهانه حفاظت زمین رو کره ماه بتونه پایگاه نظامیشو برقرار کنه

  20. حتی اگر یوفوها اصلا وجود خارجی داشته باشند….اگه قرار بود من وشما از این ماجرا باخبر بشیم ،تا الان سند هایی درز میکرد 30 سال کم نیست ،فقط اوباما کامرون دوست نداره اسمش توی تاریخ ثبت بشه?

  21. زمانی مستندی به نام arrivals به معنی ظهور که اصل آن به زبان انگلیسی بود ولی زیرنویس فارسی داشت توسط یک مستندساز مسلمان آمریکایی و یک فرد دیگر ساخته شد ، در قسمتی از قسمتهای ان مسئله موجودات فضایی مطرح شد و در آن اینطور بیان شد که یکی متخصصانی که سازنده موشکهای قاره پیما بوده و شخصیت مؤثری در صنایع فضایی آمریکا بوده، به یکی از دانشجویان و همکاران قدیمی اش می گوید که جنگ جهانی سوم با این تبلیغ شروع می شود، که ما از سوی بیگانگان فضایی مورد تهدید و تهاجم قرار گرفته ایم و این جمله آغازگر جنگی بزرگ علیه بشریت خواهد بود.
    من فکر می کنم ما به آن زمان نزدیک شده ایم ، زیرا در آن مستند مطلب دیگری نیز وجود داشت و آن اینکه این جنگ در حدود سالهای 2016 تا 2017 اتفاق خواهد افتاد.
    دوستان می توانند این مستند را با جستجو در اینترنت بدست بیاورند ، البته این مستند در قالب موضوعات مختلف ساخته شده که در حدود پنجاه قسمت حدودا ده دقیقه ای کمی بیشتر یا کمتر وجود دارد.

    • فت بوی عزیز:
      از اینکه این چیزهایی که تا کنون رؤیت شده، از طر ف فرازمینی ها بوده یا نه کاری ندارم! چون ما هیچ چیزی از جزئیات نمیدانیم. ولی از نظر علمی هم در نظر بگیری وجود موجودات فرازمینی که البته هوشمند باشند با درجات مختلف ، نه تنها امر محالی نیست بلکه احتمالش بسیار بسیار بالاست!!! چون حتی اگر بخواهیم موجوداتی را در نظر بگیریم که ترکیبات اجزای بدنشان مثل ما باشد و از اکسیژن تنفس کنند، از آنجائیکه میلیاردها کهکشان وجود دارد بسیار عظیم تر از کهکشان راه شیری ، که زمان تشکیل اشان قبل از کهکشان ما بوده، و در هر کدام از آنها میلیونها منظومه و سیاره وجود دارد که اگر فقط انهایی را که کاملا شرایط زمین را دارند و زودتر از منظومه ما تشکیل شده اند در نظر بگیریم. از رقم دهها میلیون تجاوز میکند. پس اگر حیات بر روی سیارات این منظومه ها زودتر از زمین شکل گرفته باشد. در بسیاری از آنها شکل هایی از حیات میتواند وجود داشته باشد که بسیار پیشرفته تر از حیات روی کره زمین باشد. و این از نظر امری بسیار ممکن هست.
      اینکه گفتم فقط در مورد موجوداتی بود که از نظر شیمی ترکیبات مثل ما دارند و اکسیژن تنفس میکنند، میشود موجوداتی باشند در حد پیشرفته ولی بی هوازی باشند یا بجای اکسیژن مثلاَ از گاز متان استفاده کنند. چون در حال حاضر در شکل های بدوی حیات و میکروبی چنین موجوداتی داریم که به مرور زمان تکامل میابند

  22. بابا شما چقدر خر خون هستید این کلمه های قلمبه رو از کجا آوردی

  23. سلام دوستان ….من بسیار وحشت کردم از خواندن این خبر …دوستان همان طور که اغلب شما بهتر از من میدونید که تکنولوژی یوفو از آلمان نازی به آمریکا و روسیه برده شد و خیلی خیلی خیلی دیگر از تکنولوژی های بسیار پیشرفته نظامی و هوا فضا الکترونیک فیزیک و شیمی و پزشکی از آلمان نازی به آمریکا و روسیه به یغما رفت و این تکنولوژی ها تا به امروز ضامن پیشرفت بشریته اما این بخش بسیار کم اهمیت ماجراست ….بلکه نکته بسیار مهم ماجرا و نکته وحشت انگیز ماجرا اینه که هشت کشور صنعتی دنیا با نمایندگی آمریکا قرار چه موجودی رو در قالب میهمانان جدید سیاره ما به جامعه جهانی معرفی کنند …آیا واقعا دوره آخرزمان فرا رسید آیا واقعا شیاطین ظاهر خواهند گشت در قالب انسان های فضایی …قبل از اینکه تو دلتون بگید که دارم چرت و پرت میگم و بحث پیشرفت و تکنولوژی رو وسط بکشید لازمه بگم وجود شیاطین هیچ تناقضی و هیچ دخل و تصرفی و هیچ ممانعتی و هیچ مانعی برای پیشرفت تکنولوژی و زیر سوال بردن تکنولوژی و زحمات بشریت ندارد بلکه شیاطین شیاطینند و از هر مسیری تکرار میکنم از هر مسیر و راه و روشی که انسان تکنولوژی زده امروز بتواند آنان را بپذیرد وارد میشوند چون روش کارشان اینگونه است والی اسمشان شیطان نبود و در صفت فریبنده …. پس دوستان زنگهای خطر به صدا در آمده لطفا خواهشا هوشیار باشید و یادمان باشد که تصاویر و ظواهر فریبمان ندهد…

  24. اگه وجود دارن ای کاش که روزی برسه بتونیم با این موجودات در ارتباط باشیم. دوست شیم. سفر کنیم به خونشون. و با علمشون اشنا شیم . نه این که بیفتیم ب جون هم و همش جنگ کنیم .

  25. سلام این حرفی که میزنم بعدها بهش میرسید واقعیت امر اینه که آمریکا تکنولوژی ساخت بشقاب پرنده رو داره و نزدیک 50 ساله که داره توسعش میده نابغه هایی مثال انیشتن هایزنبرگ و …خیلی کسای دیگه که علمشون در اختیار دولت آمریکا گذاشتن اونو به اینجا رسوندن هیچکسی هم جز سران کاخ سفید از این موضوع خبر نداره اسناد طبقه بندی شده بعد 30 سال منتشر میشن راز یوفوها هم جزو همین اسناد هست که بزودی فاش میشه

    • یوفوها اساسا تکنولوژی پیشرفته و غیر قابل فهمی ندارند، اونها مجهز به موتورهای اسکرامپ جت در اطراف خودشون هستند و بلکه آنچه که موجب حیرت اهالی زمین است، خلبانان این یوفوهاست، به عبارتی چه بشری قادر به تحمل این همه فشار در حال حرکت فوق سریع آنها است، چیزی که هنوز نفهمیده ام، بنظرم ممکن است از نوعی فوم یا آب در دیوار داخلی آن استفاده شده باشد تا تکانه شدید حاصل از حرکت فوق جهشی این ماشین پرنده جالب را خنثی کند.
      من انواعی از هواپیماهای عمود پرواز را می شناسم که از این تکنولوژی به نوعی استفاده کرده اند.
      ساخت آن در آینده نزدیک زیاد سخت نخواهد بود، با گسترش چاپگرهای سه بعدی در سطح جهان.

    • البته به جز سران کاخ سفید شما هم از این موضوع خبر دارید، ******

  26. نظر من اینه که سران همه ی کشور ها خبر دارن از این موضوع و تو بیشتر کشور ها اتفاق افتاده مشاهدشون به خصوص مصر
    ایران هم جزو همین کشورهاست
    فقط ما خبر نداریم و مقامات خاص خبر دارن البتنه طبیعیه

    • همه سران کشور ها میدونن …تمام این پهنه هستی فقط برای ما بوجود نیامده .واین ک خداوند بارها گفتند انچه در اسمان ها وزمین است همه به تسبیح اومشغولند .لزوم لفظ انسان بر ما دلالت دارد یا انسان در جای دیگری نیز بوجود امده.

  27. ای بابا ، کشتین مارو با این افکارتون ، همش امریکاییا این هستن امریکاییا اون هستن ، بابا برید تو همسایه و دوستی و فامیلی کسی رو پیدا کنین که اونجا بوده ، کم این افکار قدیمی و عصر حجری که از نسلی به نسل دیگه رسیده رو بازگو کنین ، سی سال همین رو می شنویم

    امریکا تو سیاستش هرچی هست که مشخصه نیازی شما بگی همه میدونن

    کشور به اون بزرگی هم مشکلات خودشون رو دارن ، مردمشون هم انسان هستن حیوان نیستن

    به نظر من باید مثل همیشه گجت نیوز پیگیر این اخبار باشه برای دوستدارانی که منتظر هتسن مثل بقیه رازهایی که در دل تاریخ بود و افشاء شد این همه بهش برسیم

    خیلی عجیبه کل مردم دنیا با این همه ابزار و … هنوز هیچکس اطمینان نداره هست یا نیست ، واقعا عجیبه یعنی قضیه واقعا چی هستش

    • آمریکایی ها با همه تکنولوژیشون وقتی به بن بست برسن ریسک اشکار شدن مطلب رو قبول میکنند به این نیت که اگه کسی پنهون از مردم و پنهون از کشورهای دیگه اطلاعات و یا دستاوردی داره رو رو بکنه اونها با اجنه و شیاطین چندان آشنا نیستن ممکن هست که اونها رو به اسم فرا زمینیها به مردم بشناسونن از بس شیاطین رو به اشکال مختلف هم دیدند ابتکارشون گل کرده . من یادمه یه کتاب از سوالهایی که از امام جعفر صادق پرسیده بودند رو چاپ کردند به اسم مغز متفکر شیعه و تو اون از حصرت سوالهایی راجع به فرا زمینیها پرسیده بودند که درست ۴ یا ۵ سال پیش شاید هم بیشتر یکی از استادهای دانشگاهی علنا در تلویزیون در یک جشنواره اعلام کرد که این کتاب سند معتبری نداره زودتر جمعش کنین تا جوانان با خوندنش گمراه نشن

  28. هدف اونا فقط جلب توجه هست نه نگاه کنید نه گوشی کنید نه باورکنید نه اعتماد کنید امریکا=?

  29. البته منظورم اینه که آدم فضایی رو زمین مشاهده نشده !!!
    حالا شاید یه موجاداتی با تلسکوپو چمیدونم این دمو دستگاهاشون دیده باشن تو سیاره دیگه اونم شایدییییید
    یک در میلیونوم امکانش شاید باشه .

  30. به نظرم همش چرنده این آمریکایی ها هم تو فیلمن ! موندم این اسرار سری فقط تو آمریکان پس یعنی بقیه کشور ها بووقن!!!!!
    اینم ترفندیه برای نشون دادن صداقت حذب خودشون و رای جم کردن.
    باور نکنید.

    • سلام به نظر من.افشاگری هیلاری یا اوباما در مورد موجودات فضایی یک دروغ محضه که میخوان جهان رو فریب بدن همه برنامه ها ساخته و پرداخته تخیل و توهم هست اونا موجودات فضایی نیستن آنها گروهی از اجنه هستند که بخشی از یوفوها رو تشکیل میدن در قرآن خودمون خداوند تکرار کرده که با این موجودات ارتباط برقرار نکنید که باعث گمراهیتان میشود