رونمایی از گوشی جدید سونی اکسپریا در MWC 2017

تصویری از یک گوشی جدید سونی اکسپریا به بیرون درز کرد

شب گذشته تصویری از یک تلفن همراه به بیرون درز پیدا کرد که با توجه به نزدیکی زبان طراحی و استایل ظاهری آن، به نظر می‌رسید که یک گوشی جدید سونی اکسپریا باشد. این تصویر که در زیر نیز مشخص است، هرچند کمی تار به نظر می‌رسد اما نشانه‌هایی از این گوشی را به خوبی نمایان می‌کند که به نوعی نمایانگر زبان طراحی محصولات گذشته کمپانی سونی است و همچنین در ناهنجاری بالای نمایشگر آن نیز لوگو سونی دیده می‌شود.

شما همچنین دوربین سلفی همراه با سنسور نورسنج را نیز در حالی که خروجی بلندگوی مکالمه در بالاترین قسمت گوشی (همانند اکسپریا زد 5) قرار دارد می‌توانید مشاهده کنید. بنابراین وجه تمایزی که در تصویر گوشی جدید سونی اکسپریا نسبت به گوشی های تازه تولید شده این کمپانی همچون اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ) و دیگر اعضای خانواده اکسپریا ایکس وجود دارد، خروجی بلندگوی مکالمه آن خواهد بود. اگر چه کمی شباهت بین این تصویر با گوشی های اکسپریا ایکس ای (Sony Xperia XA) و ایکس ای اولترا (Sony Xperia XA Ultra) قابل کتمان نیست.

در حالی که هیچ راهی برای مطلع شدن از مشخصات فنی گوشی جدید سونی اکسپریا وجود ندارد، به نظر می‌رسد سونی در نظر دارد تا این گوشی را در کنار رنگ‌های دیگر، در رنگ طلایی نیز روانه بازار کند. با توجه به این که ژاپنی‌ها هیچ‌گاه به عرضه محصولاتشان در یک رنگ بسنده نمی‌کنند، این طبیعیست که تلفن همراه معرفی نشده آن‌ها را در رنگ‌های دیگری نیز ببینیم.

رونمایی از گوشی جدید سونی اکسپریا در MWC 2017

رونمایی از گوشی جدید سونی اکسپریا در MWC 2017

همان‌طور که می‌دانید نمایشگاه CES 2017 تا چند روز دیگر آغاز به کار خواهد کرد، اما سونی معمولا از آخرین دستاوردهای حوزه موبایلی خود را در نمایشگاه دیگری موسوم به کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) معرفی می‌کند و در حال حاضر ما متاسفانه هیچ اطلاعاتی از گوشی‌های آینده این برند نداریم. با این حال، اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش بود که رندر سه بعدی از یک گوشی معرفی نشده سونی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. با توجه به شباهتی که بین تصویر تازه انتشار یافته و آن وجود دارد، به نظر می‌رسد که این دو خبر از معرفی موبایلی بالارده از سوی سونی در کنگره جهانی موبایل می‌دهند. به خصوص اینکه چندی پیش شایعاتی مبنی بر عرضه چند دیوایس مجهز به اسنپدراگون 820 در اوایل سال 2017 از سوی ژاپنی‌ها به گوش می‌رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*