بازنویسی کتابچه راهنمای کاربر گلکسی اس 7

بازنویسی کتابچه راهنمای کاربر گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج ؛ ارائه رسمی آپدیت اندروید 7 نزدیک است

همانطور که می‌دانید سامسونگ از مدتی قبل ارائه نسخه بتای آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 edge) را آغاز کرده تا به این وسیله لذت استفاده از جدیدترین نسخه اندروید را به کاربران پرچمداران خود ارائه کند. این کار توسط اپلیکیشن گلکسی بتا (Galaxy Beta Program) میسر شده و مالکان گوشی‌های یاد شده با استفاده از آن می‌توانستند سیستم عامل خود را به روزرسانی کنند. حالا که از ساعت بیست و چهار شب سی‌ام ماه دسامبر (روز گذشته)، ارائه این آپدیت متوقف شد، سامسونگ رفته رفته خود را برای ارائه نسخه اصلی آماده می‌کند. این غول کره‌ای با بازنویسی کتابچه راهنمای کاربر گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در واقع به پیشواز این آپدیت رفته است.

بازنویسی کتابچه راهنمای کاربر گلکسی اس 7 امکان مرور پیشاپیش قابلیت‌های جدید را می‌دهد

سامسونگ چندی پیش توقف عرضه نسخه بتا اندروید نوقا برای کاربران گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را تایید کرد. این کار به معنی عدم توجه به نیاز کاربران نیست، بلکه کمپانی سخت در تلاش است تا نسخه اصلی به روز رسانی اندروید 7 را برای پرچمداران خود تا انتهای ماه اول سال آینده میلادی (یک ماه دیگر) ارائه کند. غول کره‌ای هنوز هیچ قولی نداده، اما برای محقق‌کردن وعده داده شده (ارائه تا یک ماه دیگر) بسیار مصمم است. به عنوان نمونه این شرکت بازنویسی کتابچه راهنمای کاربر گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را بر اساس اندروید نوقا انجام داده و به صورت آنلاین در اختیار همگان قرار داده است.

کتابچه راهنمای کاربر گوشی گلکسی اس 7 اج، اکنون به زبان‌های انگلیسی، هلندی و آلمانی عرضه شده است، در حالی که به نظر می‌رسد کتابچه راهنمای کاربر برادر کوچکتر یعنی گلکسی اس 7، تاکنون تنها به زبان انگلیسی بر اساس تغییرات صورت‌گرفته در اندروید نوقا بازنویسی شده است. بازنویسی کتابچه راهنمای کاربر گلکسی اس 7 دید خوبی از رابط کاربری جدید به افراد داده و کاربران را پیش از تماشا و لمس آن بر روی گوشی‌های خود آماده می‌کند. از دیگر مزایای مطالعه آن، آگاهی از قابلیت‌هایی است که سیستم عامل جدید به گوشی‌ها می‌آورد، به این وسیله دیگر نیازی نیست تا برای کشف ویژگی‌های جدید، کاربر رابط کاربری را بعد از آپدیت‌کردن گوشی خود زیر و رو کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*