کنفرانس خبری نوکیا در نمایشگاه MWC 2017

نوکیا کنفرانس خبری HMD و Whitings در نمایشگاه MWC 2017 را به صورت آنلاین پخش می‌کند

نوکیا (Nokia) بعد از سال‌ها گوشه‌نشینی، امسال تصمیم دارد تا در یکی از مهمترین رویدادهای تکنولوژیک سال خوش بدرخشد و به نامی محبوب در نمایشگاه MWC 2017 تبدیل شود. در حالی که اچ ام دی گلوبال در کنفرانس خبری نوکیا، بازگشت گوشی های این برند قدرتمند به بازار اروپا را با محصولات جدید خود اعلام خواهد کرد، خود نوکیا تصمیم دارد تا تحت برند زیر مجموعه‌اش یعنی Withings، چند گجت هوشمند را معرفی کند. گفتنی است نوکیا به فروش نرفته و اچ ام دی گلوبال تنها حق استفاده از این برند برای ساخت گوشی های هوشمند اندرویدی را به دست آورده است.

برای اطمینان از اطلاع‌رسانی کامل اخبار مرتبط با این برندها، کنفرانس خبری نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 به صورت مستقیم و در قالب واقعیت مجازی در یوتیوب و به صورت معمولی در فیس بوک پخش خواهد شد. بیست و ششم فوریه (هشتم اسفند ماه) روزی است که در آن شاهد این کنفرانس خبری و بازگشت جانانه نوکیا به رقابت خواهیم بود.

کنفرانس خبری نوکیا در نمایشگاه MWC 2017

نوکیا 6 ، نخستین گوشی اندرویدی ساخت دست اچ ام گلوبال

در کنفرانس خبری نوکیا به معرفی محصولات HMD و Whitings پرداخته می‌شود

مهمترین بخش کنفرانس خبری نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 را باید مربوط به زمانی دانست که اچ ام دی گلوبال گوشی های اندرویدی تحت برند نوکیا را معرفی می‌کند. از طرفی انتظار می‌رود تا Withings دستگاه‌های هوشمند مرتبط با حوزه سلامت را به نمایشگاه بیاورد. کنفرانس خبری این شرکت با استفاده از دوربین واقعیت مجازی 360 درجه‌ای نوکیا OZO ضبط خواهد شد. برای تماشای این رویداد می‌توانید به کانال نوکیا در یوتیوب مراجعه کنید. اگر فیس بوک را برای تماشای ویدیوهای آنلاین ترجیح می‌دهید، بهتر است تا آدرس صفحه نوکیا در فیس بوک را به یاد داشته باشید.

از هم‌اکنون میز کار خود را با چند یادآور پر کنید. کنفرانس خبری نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 در روز هشتم اسفند ماه، در ساعت 16:30 به وقت مرکز اروپا (CET) یا ساعت 10:30 دقیقه به وقت استاندارد شرقی برگزار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*