مدل جدید میزو پرو 7 مجهز به اسنپدراگون 835

مدل جدید میزو پرو 7 مجهز به اسنپدراگون 835 در GeekBench رویت شد

در حالی که تنها چند روز بیشتر از عرضه میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) نمی‌گذرد، یک نسخه از آن مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 در وب‌سایت GeekBench رویت شده که امتیازات خوبی را نیز به دست آورده است. آیا پرچمدار جدید میزو وارد بازار ایالات متحده خواهد شد؟

هنوز از هفته پیش تا حالا مدت زمان زیادی نگذشته است که کمپانی میزو از دو گوشی پرچمدار جدید خود به نام‌های میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس رونمایی کرد. اما آنچیزی که جالب است بار دیگر نام گوشی میزو پرو 7 این‌بار با سلاحی قدرتمندتر، تجهیز شده به چیپست اسنپدراگون 835 در بنچمارک GeekBench رویت شده است.

امتیاز نسخه اسنپدراگونی میزو پرو 7 نزدیک به بزرگان بازار است

زمانی که میزو از این دو محصول جدید خود رونمایی کرد، چیپست داخلی آن‌ها نیز چیپست 10 نانومتری پرچمدار کوالکام،‌ هلیو X30 همراه با برخی مدل‌ها مجهز به چیپست جدید هلیو P25 معرفی شده بود. در واقع مدل پلاس میزو Pro 7 همراه با هلیو X30 به عرضه خواهد درخواهد آمد و خود پرو 7 در نسخه‌های مجهز به X30 و P25 به فروش خواهد رسید. حال مدل اسنپدراگونی این گوشی که به تازگی در وب‌سایت بنچمارک‌گیری GeekBench رویت شده، موفق شده با کسب امتیاز 1969 در حالت تک هسته‌ای و 6536 در حالت چند هسته‌ای، عملکردی مشابه با سایر پرچمداران حاوی چیپست اسنپدراگون 835 را به دست آورد.

مدل جدید میزو پرو 7 مجهز به اسنپدراگون 835

بنچمارک مدل اسنپدراگونی Meizu Pro 7

قطعا این خبر می‌تواند برای طرفداران میزو جذاب و شگفت انگیز باشد، چرا که یک گوشی قدرت گرفته از پادشاه چیپست‌های موبایلی نه تنها قدرت و عملکردی به مراتب بهتر از سایر نسخه‌های گوشی میزو پرو 7 را اراپه خواهد کرد،‌ بلکه این امیدواری را به وجود می‌آورد که به زودی با عرضه گوشی های میزو در بازار ایالات متحده،‌ غول چینی گوشی ساز محبوبیت جهانی را به دست خواهد آورد.

خود شرکت میزو هیچ عکس‌العملی را نسبت به این بنچمارک منتشر شده نشان نداده است، اما اگر قرار باشد نسخه اسنپدراگونی میزو پرو 7 وارد بازار شود قطعا می‌تواند این اتفاق تا پایان سال یا حداقل اوایل سال 2018 میلادی رخ دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*