برش صفحه نمایش آیفون 10 را با این اپلیکیشن حذف کنید!

برش صفحه نمایش آیفون 10 را با این اپلیکیشن حذف کنید!

برش صفحه نمایش آیفون 10 (iPhone 10) یکی از ویژگی‌های جدید گوشی آیفون ایکس (iPhone X) است که حالا با یک اپلیکیشن آی او اس می‌توان آن را از بین برد.

شما ممکن است مانند بسیاری دیگر، چند میلیون تومان بابت خرید آیفون جدید اپل پرداخت کرده باشید. اما در اولین نگاه، برش صفحه نمایش آیفون 10 را نپسندید. این بخش از گوشی گران‌قیمت اپل را می‌توان یکی از عجیب‌ترین قسمت‌های آن دانست؛ بخشی که به عقیده بسیاری از کاربران، از زیبایی آیفون حرفه‌ای اهالی کوپرتینو کاسته است.

اما خوشبختانه توسعه‌دهندگان اپلیکیشنی ساخته‌اند که توسط آن می‌توان برش صفحه نمایش آیفون 10 را حذف کرد. این ایده بسیار ساده و پیش پا افتاده است؛ اپلیکیشن Notcho به صورت کاملا هوشمندانه‌ای، یک والپیپیر را بر روی گوشی هوشمند شما نصب خواهد کرد که توسط آن، بخش بالایی نمایشگر آیفون 10 به رنگ سیاه درخواهد آمد.

برش صفحه نمایش آیفون 10 را با این اپلیکیشن حذف کنید!

برش صفحه نمایش آیفون 10 به صورت سخت افزاری از بین نخواهد رفت

با استفاده از اپلیکیشن Notcho ، این قابلیت عجیب آیفون X از بین رفته و در واقع، به چشم نمی‌آید. نه تنها می‌توانید از والپیپر پیش‌فرض در نرم افزار استفاده کنید، بلکه قادر خواهید بود تا تصاویر دلخواه خود را نیز بر روی صفحه نمایش گوشی قرار دهید. توجه داشته باشید که با این کار، بریدگی صفحه نمایش آیفون 10 از بین نرفته بلکه توسط یک ترفند نرم افزاری، با رنگ دو طرف خود هماهنگ شده است.

اگر شما نیز به دانلود اپلیکیشن Notcho علاقه‌مندید، می‌توانید آن را از طریق مراجعه به لینک زیر دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من نمیدونم چرا این برش بالا داستان شده ؟ 😐

  2. همین جوریش شیک تره

  3. فقط در هوم اسکرین این کار را می‌کند. اگر می‌شد در همه اپ‌ها ‌و صفحات ایفون این کار را می‌کرد کاملا کاربردی بود.