آپدیت جدید اکسپریا ایکس زد پریمیوم مشکل دوربین این گوشی را حل می‌کند

آپدیت جدید اکسپریا ایکس زد پریمیوم مشکل دوربین این گوشی را حل می‌کند

آپدیت جدید اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) مشکل دوربین گوشی را رفع کرده و شامل جدیدترین بسته امنیتی اندروید برای اکسپریا XZ پریمیوم است.

اکسپریا ایکس زد پریمیوم نخستین گوشی سونی بود که ماه پیش به اندروید 8 اوریو آپدیت شد. حال کمپانی سازنده با عرضه آپدیت جدید اکسپریا ایکس زد پریمیوم ، علاوه بر حل باگ‌های موجود، عرضه آخرین بسته امنیتی اندروید را نیز (جهت ارتقای امنیت گوشی کاربران) در دستور کار قرار داد.

در آپدیت جدید، بسته امنیتی ماه نوامبر قرار گرفته است. تاکنون تنها اسمارت فون های نکسوس و پیکسل این بسته را دریافت می‌کردند که گوشی پرچمدار سونی نیز به این جمع افزوده شده است.

آپدیت جدید اکسپریا ایکس زد پریمیوم مشکل دوربین این گوشی را حل می‌کند

اخیرا گزارش‌هایی مبنی وجود اشکال در سنسور فوکوس خودکار لیزری در نسخه‌های دو سیم‌کارت این موبایل مخابره شده بود. حال به نظر می‌رسد با عرضه آپدیت جدید اکسپریا ایکس زد پریمیوم ، این باگ نیز برطرف شده باشد. پس از دریافت بروزرسانی جدید ، شماره ساخت نرم افزار (build number) به 47.1.A.5.51 تغییر خواهد کرد اما ورژن اندروید همان 8.0.0 خواهند ماند؛ در حال حاضر، تنها کاربران گوشی های گوگل قادر به دریافت نسخه بتای اندروید 8.1 اوریو هستند.

آپدیت جدید اکسپریا ایکس زد پریمیوم از هم‌اکنون قابل دریافت است. اگر شما نیز صاحب این پرچمدار سونی هستید، می‌توانید از بخش تنظیمات اسمارت فون خود، عرضه به‌روزرسانی را بررسی کنید. با توجه به اینکه این آپدیت به صورت OTA منتشر شده، ممکن است با تاخیر چند روزه در همه نقاط جهان در دسترس کاربران اکسپریا ایکس زد پریمیوم قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*