ال جی استایلر

ال جی استایلر ؛ دستگاه نوآورانه مراقبت از لباس LG به ایران آمد

ال جی استایلر (LG Styler)، یکی از دستگاه‌های لوازم خانگی نوآورانه ال جی و محصولی برای مراقبت از لباس است که به تازگی در بازار ایران نیز عرضه شده است.

یکی از جدیدترین و نوآورانه‌ترین لوازم خانگی ال جی یعنی Styler بعد از مدت‌ها انتظار در ایران عرضه شد. ال جی استایلر یک محصول مراقبت از لباس است که می‌تواند با سرعت و دقت بالایی حس تازگی را به لباس شما برگرداند. ال جی Styler از لوازم خانگی منحصربه‌فردی است که فاصله بین شستشوی لباس‌ها و ارسال آن‌ها به خشک‌شویی را به طرز چشم‌گیری کاهش می‌دهد. این محصول از همان فناوری TrueSteam استفاده می‌کند که در بسیاری از ماشین های لباسشویی ال جی به کار رفته است. این فناوری چروک‌های سطحی را به کمک بخار از بین می‌برد و نیاز به اتو کشیدن برای چروک‌های سطحی را از بین می‌برد.

ال جی استایلر

ال جی Styler علاوه بر از بین بردن گرد و غبار، در بر طرف کردن معایبی که با چشم دیده نمی‌شوند نیز بسیار کارآمد عمل می‌کند. بخار داغی که درون محفظه به کار می‌رود 99.9 درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هایی که در عمق لباس‌ها و اسباب‌بازی‌های نرم نفوذ کرده‌اند را از بین می‌برد. سازمان‌های معتبر آزمایش محصول، شامل بنیاد حساسیت بریتانیا (BAF) و موسسه تحقیق و آزمایش پوشاک کره (KATRI)، امکانات استریلیزاسیون بخار در ال جی Styler را مورد آزمایش قرار دادند و موثر بودن آن را تایید کردند.

برای استفاده از این سیستم، کافی است لباس خود را در این دستگاه آویزان کنید تا خودش همه کارها را انجام دهد. بخار منتشر شده از Styler عمیقا در لباس نفوذ می‌کند و با ملایمت جا رختی را تکان می‌دهد تا چروک‌ها باز شود و کاهش پیدا کند و به علاوه بوی بد لباس نیز از بین برود. این سیستم یک راه آسان برای تر و تمیز و مرتب بودن ظاهر لباس بین دفعات خشک‌شویی است که کمک می‌کند هر روز بهترین ظاهر خود را بدون دردسر برای دیگران به نمایش بگذارید و از نتایج این برخوردهای مثبت در زندگی‌تان لذت ببرید. دلایل محبوبیت روزافزون ال جی استایلر بسیار زیاد است. کاربری راحت و کاربردی بودنش باعث شد تا به عنوان یکی از لوازم خانگی ضروری به مشتریان سراسر دنیا معرفی شود. استایلر ترکیبی از سه فناوری‌ اصلی در محصولات خانگی ال جی است: فناوری بخار در ماشین لباسشویی، فناوری کنترل دما در یخچال و فناوری پیشرفته کنترل جریان هوا. این فناوری‌ها راهکاری جدید و انقلابی برای مراقبت از لباس خلق کردند که نیازهای جدید مشتریان امروزی را برطرف می‌کند.

ال جی استایلر

ویژگی‌های ظریفی در ال جی استایلر باعث محبوبیت آن شده است. قابلیت Easy Pants Crease Care چین و چروک شلوار را کاملا باز می‌کند و چروک‌های زانو، کمر و دیگر مناطقی که مشکل دارد را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، ویژگی Moving Hanger Action به آرامی لباس‌ها را به طرفین تکان می‌دهد تا چروک‌ها را با بخار ملایم صاف کند. فناوری TrueSteam ال جی از بخار استفاده می‌کند تا لباس‌ها را با ملایمت بهداشتی و ضدعفونی کند و به طور همزمان بیش از 99 درصد از مواد حساسیت‌زا و باکتری‌ها را از بین ببرد. قابلیت از بین بردن بوی بد و نامطبوع نیز از طریق بخار دستگاه و ورقه‌های خوشبوکننده لباس‌ها را تر و تمیز و تازه نگه می‌دارد.

جوایز متعدد برای ال جی استایلر

هیچ یک از این ویژگی‌های کاربردی از طرف دید صنعت پنهان نمانده است. ال جی استایلر لیستی بلند از جوایز رسانه‌های معتبر و انجمن‌های صنعتی دارد. استایلر در نمایشگاه CES 2016 جایزه 2016 CES Innovation Awards Honoree را به عنوان بهترین ابتکار به خود اختصاص داد و به تازگی از Architectural Record جایزه افتخارآمیز 2016 Best in Category Award به عنوان بهترین محصول در دستگاه‌های مراقبت از لباس را کسب کرد. به علاوه، استایلر دو جایزه جداگانه 2016 TWICE Picks Award و 2016 TWICE VIP Award را از مجله آمریکایی محصولات الکترونیکی مصرفی TWICE دریافت کرد.

ال جی استایلر

ال جی با عرضه استایلر امیدوار است دیدگاه مشتریان نسبت به حفظ و مراقبت از لباس را تغییر دهد. در حالی که نگه داشتن لباس‌ها در وضعیت مناسب نیازمند روند سخت و مداوم اتوکشی و چروک زدایی بود، حالا تنها با فشار یک دکمه تمام این کارها انجام می‌شود. اکنون، مشتریان وقت بیشتری برای لذت بردن از زمان آزاد بعد از کار دارند و هنوز هم می‌توانند صبح روز بعد تمیز و مرتب باشند. ال جی استایلر با گسترش ویژگی‌های متنوع مراقبت از لباس برای افراد پرمشغله، در حال تبدیل شدن به محصولی ضروری برای خانه است.