بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس

امتیازات و نتایج بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ امیدوارکننده است

بر اساس امتیازهای بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S9) با یک گوشی قدرتمند رو به رو خواهیم بود. سامسونگ گلکسی S9 پلاس مدل بزرگتر پرچمدار سال آتی این شرکت است.

جدیدترین امتیازهای گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس نشان می‌دهند باید منتظر یک گوشی قدرتمند و توانا از لحاظ قدرت پردازشی باشیم. این موضوع حداقل برای نسخه دارای تراشه کوالکام پرچمدار بلند قامت سامسونگ صادق است. همانند سال گذشته، نسخه جهانی پرچمداران سامسونگ به جدیدترین تراشه ساخت همیشه شرکت از سری اگزینوس و نسخه مخصوص آمریکای آن، به جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام مجهز می‌شود. برترین چیپست موبایل 2018 کوالکام که مغز متفکر اغلب پرچمداران در سال آتی خواهد بود، اسنپدراگون 845 است.

بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس

بر اساس نحوه تعیین شماره مدل گلکسی اس 7 اج و گلکسی اس 8 پلاس می‌توان حدس زد شماره مدل SM-G965U1 مربوط به گوشی موبایل جدید ظاهر شده در GeekBench، به گلکسی اس 9 پلاس تعلق دارد. شماره مدل مدل‌های بزرگتر سال‌های 2016 و 2017 نیز به عدد 5 ختم می‌شد. پسوند U ذکر شده بعد از عدد 5 به نسخه آنلاک این گوشی برای بازارهای ایالات متحده آمریکا اشاره دارد.

امتیازهای بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس در مقایسه با قبل حدود 30 درصد بهتر است

امتیاز بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس در مقایسه با گلکسی اس 8 پلاس مجهز به اسنپدراگون 835 به میزان زیادی بهبود پیدا کرده است. افزایش 27 درصدی عملکرد تک هسته‌ای و افزایش 31 درصدی عملکرد چند هسته‌ای نشان می‌دهد در مقایسه با قبل، با یک گوشی هوشمند فوق‌العاده قوی‌تر مواجه هستیم. اگرچه امتیازهای بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس بسیار عالی بوده و نسبت به پرچمداران مجهز به اسنپدراگون 835 سال 2017 بهتر هستند، اما همچنان امتیازهای تراشه اپل A11 به عنوان مغز متفکر آیفون‌های جدید را پشت سر نگذاشته‌اند. در هر صورت می‌دانیم این‌ها اعدادی بیشتر نبوده و عملکرد، تنها با استفاده و آزمایش مستقیم گوشی موبایل قابل ارزیابی است.

بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس

بر اساس اطلاعات به دست آمده از GeekBench، مدل بزرگتر پرچمدار سال آتی سری S دارای 5 گیگابایت حافظه رم است. این موضوع می‌تواند شایعات پیشین را تایید کند. بر اساس آن‌ها، در سال آتی دو مدل سری S تفاوت‌های بیشتری با یکدیگر خواهند داشت که یکی از آن‌ها میزان حافظه رم است. به این ترتیب گلکسی اس 9 به 4 گیگابایت رم و گلکسی اس 9 پلاس به 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود. از آنجایی که بنچمارک‌ها عموما مشخصات فنی را به اشتباه تفسیر می‌کنند، می‌توان با احتمالی زیاد گفت 5 گیگابایت رم صحیح نبوده و میزان حافظه اصلی گلکسی S9 پلاس 6 گیگابایت است.

بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس

علاوه بر مشاهده امتیازات پردازنده و میزان حافظه رم، در بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس سیستم عامل این گوش موبایل اندروید 8.0 اوریو ذکر شده است. امیدوار بودیم سامسونگ در پرچمدار آتی خود به صورت پیش‌فرض از اندروید 8.1 بهره ببرد، اما می‌توان مطمئن بود این آپدیت بعد از عرضه محصولات خیلی زود برای هر دو مدل منتشر خواهد شد. به لطف پروژه Treble گوگل انتشار به‌روزرسانی برای گوشی های سال 2018 تمامی شرکت‌ها سریع‌تر و راحت‌تر از قبل می‌شود.

بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس

تفاوت بین دو پرچمدار سری S سال 2018 در مقایسه با گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به مراتب بیشتر است. به عنوان نمونه، بر اساس شایعات جدید فقط در مدل پلاس از دوربین دوگانه استفاده می‌شود و مدل پایه، همچنان به یک دوربین عادی مجهز می‌شود. از آنجایی که زمان معرفی و عرضه گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس طبق گزارش Bloomberg تایید شده است، به زودی اخبار رسمی بیشتری پیرامون مدل‌های جدید می‌شنویم.