انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای 9 گوشی آنر تایید شد

شرکت آنر انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای تعداد زیادی از گوشی های این برند را تایید کرد. به این ترتیب قرار است 9 گوشی از برند Honor آپدیت اندروید 8 را دریافت کنند. اما آپدیت اندروید 8 برای هواوی قرار است برای کدام مدل‌ها منتشر شود؟

هواوی همراه با رونمایی از گوشی های خانواده Mate 10 که به اندروید 8 اوریو مجهز شده بودند، اسامی محصولاتی که قرار بود این به‌روزرسانی سیستم عامل را دریافت کنند منتشر کرد. اکنون برند زیر شاخه هواوی یعنی Honor نیز بعد از اعلام خبر انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای تعداد زیادی از محصولات خود، نام آن‌ها را مشخص کرد. آن‌ها به نسخه 8 سیستم عامل سفارشی‌سازی شده EMUI که بر پایه اندروید 8 اوریو توسعه یافته است مجهز می‌شوند.

البته کاربران به زودی شاهد انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای گوشی های هواوی نام برده نخواهند بود و توسعه آن‌ها اکنون در دست اقدام است، اما به هر حال اطلاع از این موضوع به آن‌ها دلگرمی می‌دهد. اکنون کاربران هواوی آنر 7 ایکس، آنر 8، آنر وی 8، آنر نوت 8، آنر 8 لایت، هواوی آنر 9، آنر 9 لایت، آنر 8 پرو / آنر وی 9 و همچنین آنر ویو 10 / آنر وی 10 می‌دانند در آینده‌ای نزدیک آپدیت سیستم عامل جدید را دریافت می‌کنند.

انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی آنر

انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای گوشی های هواوی آنر زمان‌بر خواهد بود

البته با توجه به برخی تفاوت‌های سخت افزاری گوشی های برند آنر در مقایسه با میت 10 و میت 10 پرو، آن‌ها تمامی قابلیت‌های جدید نسخه 8 رابط کاربری EMUI را دریافت نخواهند کرد. پیشتر اخباری پیرامون عدم انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی آنر 8 شنیده شد، اما یک سخنگوی شرکت آنر با رد این خبر گفت پرچمدار سال 2016 برند زیر شاخه هواوی نیز طعم اندروید اوریو را خواهد چشید. متاسفانه در حال حاضر زمان دقیقی برای انتشار آپدیت سیستم عامل گوشی های آنر نام برده اعلام نشده است. همچنین نمی‌دانیم بعد از دریافت، چه قابلیت‌هایی به آن‌ها افزوده خواهد شد.

انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی آنر