ایده‌های کسب درآمد در منزل بدون سرمایه زیاد

کسب درآمد در منزل با ایده‌هایی کم هزینه (قسمت اول)

آیا شما هم تا به حال به فکر کسب درآمد در منزل افتاده‌اید؟ ما در این مقاله ایده‌هایی ارزان و کاملا کم خرج را به شما ارائه خواهیم کرد که از طریق آن‌ها می‌توانید برای خود یک شغل خانگی را دست و پا کرده و مشغول شوید.

استارتاپ های پرهزینه برای آموزش، تحصیل و یا تجهیزات مختلف می‌توان مانع بزرگی برای بسیاری از افرادی باشد که با محدودیت هزینه روبرو هستند و می‌خواهند به کسب درآمد در منزل خود بپردازند. اما خبر خوب این که با استفاده از یک کامپیوتر، دسترسی به اینترنت و در برخی موارد یک گوشی هوشمند همراه با یک دوربین دیجیتالی می‌تواند به شما کمک کند تا از منزل خود کسب درآمد کنید.

در حالی که برای راه اندازی هر کاری شما نیاز به سرمایه گذاری و بررسی دقیق‌تر منافع و مهارت‌های خود دارید، اما ایده‌هایی برای کسب درآمد در منزل بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت یا آموزش خیلی خاصی وجود دارد. در ادامه شما را با چند راه مختلف آشنا خواهیم کرد که می‌توانید بدون نیاز به خرج زیادی آن‌ها را در منزل راه اندازی کنید.

ایده‌های کسب درآمد در منزل

1 – رونویسی مطالب از روی فایل صوتی

موارد نیاز: کامپیوتر، نرم افزار پردازش کلمات، هدفون و دسترسی به اینترنت

ایده‌های کسب درآمد در منزل بدون سرمایه زیاد

بسیاری از ما هم اکنون یک کامپیوتر، نرم افزار پردازش کلمات مثل ورد، هدفون و دسترسی به اینترنت داریم. بنابراین اگر شما هم صاحب این موارد هستید، هیچ هزینه‌ی اضافی دیگری برای رونویسی محتوا از روی فایل‌های صوتی نخواهید داشت. برای آنکه به بازنویسی مطالب بپردازید، شما باید توانایی تایپ سریع و دقیق و مهارت‌های رایج اولیه نظیر دانلود فایل‌های چندرسانه‌ای، ارسال فایل توسط ایمیل و ارسال و تبدیل فایل‌های پردازش متنی به منظور ارائه به مشتری داشته باشید.

شما می‌توانید این کار را در منزل خود انجام دهید. هرچند سرعت مورد نیاز تایپ شما به شرکتی که می‌خواهید در آن کار کنید بستگی درد، اما فراموش نکنید هر چه سریع‌تر کار کنید بهتر است. در آمریکا شخصی با این شغل می‌تواند سالانه بیش از 26 هزار دلار درآمد داشته باشد.

2 – پشتیبانی آنلاین

موارد نیاز: کامپیوتر و دسترسی به اینترنت

ایده‌های کسب درآمد در منزل بدون سرمایه زیاد

لازمه‌ی این شغل یک کامپیوتر، دسترسی به اینترنت و شاید برخی از آموزش‌های مربوط به شغل شما است. یک پشتیبان آنلاین به مشتریان شرکت‌های مختلف می‌تواند خدمات رسانی کرده و در صورت بروز مشکل، به کمک آن‌ها برود. معمولا کار شما در یک باکس کوچک چت در کنار سایت است. زمانی که شخصی نیاز به کمک داشته باشد، به شما اطلاع داده می‌شود و کار شما با عبارت «سلام، چه کمکی می‌توانم به شما کنم؟» آغاز می‌شود.

ماموریت شما حل مشکلات کاربران سایتی است که برای آن کار می‌کنید. اگر مشکل توسط شما قابل حل نبود، می‌توانید به سطح خدمات بالاتر آن را ارجاع دهید. این شغل مستلزم استفاده از یک حساب کاربری مستقل از حساب شخصی شما در سرویس‌های پیام رسان است. یک پشتیبان آنلاین در آمریکا به طور متوسط سالانه 14 هزار دلار درآمد دارد.

3 – وارد کننده اطلاعات

موارد نیاز: کامپیوتر و دسترسی به اینترنت

ایده‌های کسب درآمد در منزل بدون سرمایه زیاد

کار ورود داده‌ها یک برنامه انعطاف پذیر و کار مستقل در منزل را به شما ارائه می‌کند. همچنین نیازی به هزینه در آموزش کار با تجهیزات و یا مهارت خاصی نیز نخواهد داشت. کار ورود داده‌ها، مستلزم یک کامپیوتر است. این درحالیست که حتی نیازی به ارائه مدارک درسی مختلف نیز نخواهد داشت. تنها کافیست از مهارت‌های پیش پا افتاده کار با کامپیوتر نظیر تایپ سریع و بادقت، نصب و حذف نرم افزار، ایجاد پوشه‌های جدید، ارسال ایمیل و استفاده از اینترنت را داشته باشید.

یک شخص وارد کننده اطلاعات در آمریکا به طور متوسط سالانه 31 هزار دلار درآمد دارد.

4 – ویراستاری

موارد نیاز: کامپیوتر، دانش سبک نگارش (کتاب یا مجلات آنلاین)، دسترسی به اینترنت

ایده‌های کسب درآمد در منزل بدون سرمایه زیاد

ویراستاران، موارد نوشته شده را بررسی کرده و انوع اشکال‌ها اعم از غلط‌های املایی، دستور زبان و خوانایی را رفع می‌کنند. این یک شغل بسیار دقیق برای افرادی است که پایه انگلیسی قوی داشته و از استاندارد بالایی در گرامر، نقطه گذاری و املا برخوردارند. ویرایشگران اغلب از سبک نگارش خوبی برخوردار بوده و زیبایی نویسی برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما هم استانداردهای بالا را در خود می‌بینید، می‌توانید به کسب درآمد در منزل بپردازید.

یک ویراستار محتوای وب در آمریکا به طور میانگین ساعتی بین 29 الی 31 دلار درآمد دارد.

5 – برنامه نویسی

موارد نیاز: کامپیوتر و دسترسی به اینترنت

ایده‌های کسب درآمد در منزل بدون سرمایه زیاد

برنامه نویسی کار بسیار ماهرانه‌ای است، اما نیازی به تجهیزات زیادی ندارد. اگر مهارت نوشتن زبان کامپیوتر برای نرم افزارها، اپلیکیشن‌ها و یا وب سایت‌ها را هم نداشته باشید، حتی برخی از منابع رایگان آموزشی نظیر Code Academy هم وجود دارد که می‌توانید از طریق آن یادگیری 12 زبان برنامه نویسی مختلف شامل جاوا اسکریپت، پایتون، اچ تی ام ال و سی اس اس را شروع کنید. در غیر غین صورت هم می‌توانید از کلاس‌های حضوری که در سطح شهرهای مختلف وجود دارد استفاده کنید.

برنامه نویس باید جزئیات گرا و دقیق باشد. در حال حاضر تقاضای برنامه نویسی زیادی به عنوان برنامه نویس‌های مستقل وجود دارد. بنابراین شما هم می‌توانید در منزل خود نشسته و به راحتی اقدام به کدنویسی کنید. هرچند شرکت‌های بزرگ برنامه نویسی نیز می‌توانند شما را استخدام کنند.

یک برنامه نویسی در آمریکا به طور میانگین ساعتی 38 دلار درآمد دارد.

6 – بسته بندی و فروش محصولات آنلاین

موارد نیاز: کامپیوتر، دسترسی به اینترنت، گوشی هوشمند مجهز به دوربین، بسته بندی پستی اجناس

ایده‌های کسب درآمد در منزل بدون سرمایه زیاد

بسته بندی و فروش آنلاین یک فرصت عالی برای کسب درآمد از یک فرایند آنلاین خانگی است. تمام چیزهایی که نیاز دارید یک کامپیوتر، وای فای و یک دوربین دیجیتالی است که بتوانید عکس‌های خوبی با آن بگیرید. شما همچنین باید لوازم مورد نیاز برای بسته بندی محصولات را در اختیار دشته باشید. این شغل می‌تواند مخارجی برای خرید این موارد و یا هزینه‌های حمل و نقل را به همراه داشته باشد، اما شما مطمئن هستید که پس از خریداری توسط مشتریان هزینه‌های شما بازخواهد گشت.

انتخاب یک نام کاربری مناسب برای فروشگاه شما، استفاده از تصاویر باکیفیت و توضیح در مورد آنچه که می‌فروشید می‌تواند به فروش هر چه بیشتر شما کمک کند. شما در این راه رقبای زیادی خواهید داشت. در حال حاضر سایت eBay به عنوان یک امپراطوری فروشگاه‌های الکترونیکی پس از 15 سال فعالیت حالا به درآمد 25 میلیون دلاری در سال رسیده است.

7 – مدیریت شبکه اجتماعی

موارد نیاز: گوشی هوشمند یا کامپیوتر، دسترسی به اینترنت

ایده‌های کسب درآمد در منزل بدون سرمایه زیاد

مدیریت شبکه اجتماعی نیازمند مدت زمان زیادی آنلاین بودن شما و در اختیار داشتن یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند همراه وای فای است. اگر در مورد شبکه‌های اجتماعی بدبین هستی و به حسن نیت ابزارهای موجود شک دارید، باید بدانید که آینده‌ی بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند آینده نگر باشد، کاری که شما می‌توانید از هر جایی بدون حضور فیزیکی انجام دهید.

از مهم‌ترین مسئولیت‌های شما محبوب کردن حساب‌های کاربری شرکت یا سایتی که برای آن کار می‌کنید در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد استراتژی برای مدیریت مطالب منتشر شده و همچنین ایجاد کمپین‌های بازاریابی موفقیت آمیز است.

8 – معلم موسیقی

موارد نیاز: ادوات موسیقی، کاغذ نت نویسی موسیقی، کامپیوتر و دسترسی به اینترنت (برای بازاریابی و تحقیق)

ایده‌های کسب درآمد در منزل بدون سرمایه زیاد

شاید سال‌ها از زندگی خودتان را صرف کسب مهارت‌های موسیقی و نواختن سازها کرده باشید. پس چرا از راه یاد دادن آن به کسب درآمد فکر نکنید؟ شما می‌توانید خارج از منزل به تدریس خصوصی یا گروهی موسیقی بپردازید.

برای تبدیل شدن به یک معلم موسیقی شما نیازمند روشی هستید که بتوانید به آسان‌ترین شکل ممکن آن را ارائه کنید. همچنین نظیر هر آموزگار دیگری، باید یک برنامه آموزشی را برای هر هنرجو تغیین کنید. میانگین سالانه دستمزد یک معلم موسیقی در آمریکا سالانه 51 هزار دلار است.

مسیرهای زیادی وجود دارد که شما به عنوان یک معلم موسیقی فعالیت کنید. اگر بخواهید در یک آموزشگاه موسیقی کار کنید، شما باید مدرک معتبری برای ارائه داشته باشید. اما اگر مدرکی ندارید ولی استعداد شگرفی را در زمینه نواختن سازهای مختلف دارید، می‌توانید به آموزش خصوصی بپردازید.

شما می‌توانید استارتاپ مورد نظر خود را با یک کامپیوتر و اینترنت راه اندازی کرده و به صورت اینترنتی به تبلیغ برای تدریس موسیقی در منزل خود بپردازید.

9 – آموزگار مجازی

موارد نیاز: کامپیوتر و دسترسی به اینترنت

ایده‌های کسب درآمد در منزل بدون سرمایه زیاد

آموزش مجازی یک راه خوب برای کسب درآمد در منزل است، در حالی که شما می‌توانید به سایر کارهایتان نیز رسیدگی کنید. معمولا آموزگاران مجازی از فیس تایم، اسکایپ، گوگل هنگ اوت و سایر تکنولوژی‌های موجود برای درس دادن غیرحضوری استفاده می‌کنند.

این روش تدریس، مستلزم در اختیار داشتن گواهینامه‌های مختلف آموزشی نیست،‌ اما اکثر شرکت‌ها وقتی می‌خواهند شما را استخدام کنند در مورد مدرک تحصیلی شما نیز سوال می‌کنند. یک آموزگار مجازی در آمریکا به طور متوسط ساعتی 17 دلار درآمد دارد.

10 – فروشنده تلفنی

موارد نیاز: کامپیوتر، دسترسی به اینترنت و هدست تلفن

ایده‌های کسب درآمد در منزل بدون سرمایه زیاد

آیا فروشندگان‌ تلفنی تا به حال به شما زنگ زده‌اند؟ آن‌ها احتمالا سعی بر ارائه خدمات اینترنتی یا خدمات بیمه داشته‌اند. در حالی که شاید خیلی از تماس‌های شما ناموفق باشد، اما در میان آن‌ها مشتریانی پیدا می‌شود که می‌توانید سرویس‌های خودتان را به آن‌ها ارائه کنید. نکته مثبت اینجاست که این کار در منزل انجام می‌شود و نیازی به داشتن تحصیلات خاص دانشگاهی نیز نخواهد بود.

فقط باید نوع برخورد شما با مشتری دوستانه باشد و بتوانید وی را متقاعد به خریداری سرویس شما کند. فروشندگان تلفنی در آمریکا به طور متوسط ساعتی 16 دلار درآمد دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. این کارا واسه دخترا خوبه

  2. برنامه نویسی از همش بهتره

  3. آخه بری خواستگاری بگن چکاره ای چی میخای جواب بدی>؟ نمیشه ک

  4. بهترین راهش همین کانال های تلگرامیه
    البته اونم فیلترش میکنن کلا به از کار بیکار شدن ملت علاقه مندن مسئولین

  5. بی ربطه ولی واقعا خسته نباشید میگم به گجت نیوز در چنین روزی که کم خبر میاد 25 تا مطلب
    خسته نباشید عمیقا

  6. بهترین گزینه مدیریت شبکه های اجتماعی که سوددهی خوبی هم داره

  7. خیلیاشون توی ایران بازدهی خوبی نداره

  8. بعضی از همین شغلا خودش یک پیش زمینه مالی میخواد که نیست

  9. برنامه نویسی پر درآمد ترین و سخت ترین کار لیسته

    میشه روی فروشگاه آنلاین هم حساب کرد در صورتی که کارت بگیره، اما آموزش آنلاین و ویراستاری و… رو هواس رسما!

  10. 26 هزار دلار ینی صد ده دوازده تومن توی یه سال