نسخه جدید مرورگر اینترنت سامسونگ

نسخه جدید مرورگر اینترنت سامسونگ سریع‌تر از همیشه است

نسخه جدید مرورگر اینترنت سامسونگ (Samsung Internet Browser) برای اندروید منتشر شد. نسخه 7.2 از مرورگر سامسونگ علاوه بر سرعت بالاتر، از کاربران در برابر بدافزارها محافظت خواهد کرد.

نسخه جدید مرورگر اینترنت سامسونگ از دزدیدن اطلاعات کاربران جلوگیری می‌کند

مرورگر سامسونگ یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای وب‌گردی است که به لطف استفاده از موتور ارتقایافته Chromium M59 در نسخه جدید آن، تجربه بهتری از مشاهده محتوای وب و همچنین گرافیک بالاتر در بازی‌های آنلاین در انتظار کاربران خواهد بود.

نسخه جدید مرورگر اینترنت سامسونگ ضمن ارائه تجربه‌ای محافظت‌شده از مشاهده محتوای مختلف با آگاه کردن کاربران نسبت به سایت‌هایی که قصد نصب بدافزار یا دزدیدن اطلاعات را دارند، شامل بهینه‌سازی مختلفی در رابط کاربری (اضافه شدن آیکون “Add to home screen” برای اپلیکیشن های وب و “reader mode” یا حالت خواننده برای مقالات خبری) هم می‌شود. به علاوه، حالا سوئیچ کردن میان زبانه‌های مختلف بهینه‌تر از قبل شده و روی دستگاه‌هایی با 1 گیگابایت رم یا کمتر، بهینه‌تر است.

در حال حاضر، این ویژگی‌ها تنها در نسخه آزمایشی بتا وجود دارند و پیش‌بینی می‌شود همه آنها به نسخه نهایی نیز اضافه شوند. هم‌اکنون هر دو نسخه معمولی و آزمایشی در دسترس همگان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آنها را از طریق گوگل پلی دانلود کنند. برای استفاده از “Samsung Internet Browser” نیازی به گوشی های سامسونگ نبوده و تمام موبایل های مجهز به اندروید 5.0 یا جدیدتر قادر به اجرای این مرورگر هستند.

نسخه جدید مرورگر اینترنت سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. من نمیدونم چرا بعضی شرکتا به شکر خوردن می افتن
    فقط سافاری

  2. هیچ وقت از مورگرای اصلی استفاده نکردم نمیدونم چرا

  3. همیشه وقتی یه سیستم عامل جدید میاد این حرفو میزنن
    قرار بود اج هم روی ویندوز 10 بهترین مرورگر باشه ولی واقعا نمیشه باهاش کار کرد

  4. عالیه این من دیگه از این استفاده میکنم االان یک ماهه راضیم

  5. مرورگر فقط گوگل کروم، بقیه یا کندن یا نتایج اونطور که لازمه نمایش نمیدن