نسل جدید خودرو فوکوس فورد

فورد عکاسان جاسوس نسل جدید خودرو فوکوس را سورپرایز کرد

به نظر می‌رسد شرکت فورد نسل جدید خودرو فوکوس (Ford Focus)‌ که مشغول تست جاده‌ای آن است را مختص عکاسان جاسوس تزئین کرده است! با توجه به تصاویر تازه انتشار یافته از این خودرو،‌ گویا قصد فورد دیده شدن هر چه بیشتر فوکوس سدان جدیدش است.

اگر یک نسخه‌ی کمی تغییر پیدا کرده در سال 2015 را کنار بگذریم، 7 سال از عرضه آخرین نسخه بازطراحی شده‌ی خودرو فوکوس می‌گذرد. تصاویر جاسوسی که از نسل جدید فورد فوکوس منتشر شده نشان می‌دهد این کمپانی آمریکایی به سختی در تلاش برای توسعه یک فوکوس کاملا جدید و متفاوت است، اما مشخص نیست که چه زمانی این خودرو رسما معرفی می‌شود. اما آنچه که ما می‌توانیم حدس بزنیم، رونمایی از این محصول در آینده‌ای نزدیک است.

نسل جدید خودرو فوکوس فورد

عکاسان جاسوس، نسل جدید خودرو فوکوس را در جاده‌های قاره‌ی سبز رویت کرده‌اند و در حالی که این خودرو هنگام تست‌های جاده‌ای رویت شده است، اما از شکل و روی آن مشخص است که فورد می‌خواهد این خودرو به خوبی دیده شود. به جای استفاده از پارچه‌های مشکی یا خاکستری که معمولا بر روی خودروهای در حال تست می‌بینیم، این خودرو توسط یک پارچه روشن و رنگارنگ همراه با تصویری از یک کامیک پوشیده شده است. به نظر می‌رسد دیگر این خودرو حتی یک طرح مفهومی هم نیست و آماده‌ی عرضه به بازار شده است.

نسل جدید خودرو فوکوس فورد

با توجه به آنچه که ما می‌بینیم، بدنه‌ی نسل جدید خودرو فوکوس از منحنی‌های زیادی برخوردار بوده و به بلوغ رسیده‌تر از نسل کنونی خود به نظر می‌رسد؛ این درحالیست که چراغ‌های جلو و عقب نیز بسیار جذاب‌تر شده‌اند. البته با کمی دقت می‌توان شباهت‌های زیادی را بین این خودرو و مدل هاچ بک فوکوس مشاهده کرد که ماه گذشته در تصاویر دیده شده بود.

زمان معرفی نسل جدید خودرو فوکوس

فورد در حال حاضر زمان رونمایی از نسل جدید Focus را اعلام نکرده است، اما بعید به نظر می‌رسد در نمایشگاه خودرو نیویورک پیش رو بتوانیم با آن ملاقات کنیم. به تازگی ما شنیده‌ایم که این خودرو ماه آینده، در قاره اروپا رسما معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فورد پرفروش ترین خودرو در آمریکای شمالیه و در حاشیه خلیج فارس هم محبوبیت زیادی داره اما توی ایران اصلا وارد نمیشه….

  2. این ماشینا فقط باید تصوویرشونو دید

  3. چه طراحی جالبی داره! خیلی خوشگله