مشخصات فنی پی 20 پرو هواوی

مشخصات فنی پی 20 پرو هواوی ؛ منتظر دوربین 40 مگاپیکسلی باشید

مشخصات فنی پی 20 پرو هواوی (Huawei P20 Pro) در آستانه معرفی لو رفت. به نظر می‌رسد یکی از دوربین‌های هواوی پی 20 پرو، 40 مگاپیکسلی است!

27 مارس (7 فروردین)، هواوی به صورت رسمی از خانواده جدید P20 رونمایی خواهد کرد. در میان آنها، P20 پرو قوی‌ترین مدل خواهد بود که سازندگان در بخش پشتی آن از سه دوربین با لنزهای لایکا استفاده کرده‌اند. اگرچه تا به امروز هیچ اطلاعاتی در مورد دقت و توانایی‌های این سنسورهای دوربین منتشر نشده بود، اما حالا وب‌سایت آلمانی “WinFuture” جزئیات دوربین این پرچمدار را فاش کرده است.

مشخصات فنی پی 20 پرو هواوی

هواوی پی 20 پرو به صفحه نمایش 6.1 اینچی آمولد با وضوح 1080×2240 و نسبت 19:9 تجهیز شده و تراشه کایرین 970 همراه با واحد پردازش عصبی و قابلیت‌های هوش مصنوعی در خدمت کاربران خواهد بود. اگرچه سازندگان از ناچ یا بریدگی بالای صفحه در این موبایل جدید استفاده کرده‌اند، اما شاهد بهره‌گیری از کلید هوم و تعبیه اسکنر اثر انگشت در آن هستیم. خریداران این گوشی از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهند شد و حتی قرار است نسخه‌ای مخصوص در بازار برخی کشورهای منتخب با حافظه 256 گیگابایتی به فروش رسد. یک باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد دستگاه را تامین می‌کند و به لطف استاندارد IP67، پی 20 پرو در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

به نظر می‌رسد هواوی از یک سنسور 40 مگاپیکسی، یک سنسور 20 مگاپیکسلی (مونوکروم) و یک سنسور 8 مگاپیکسلی (تله فوتو) برای سیستم دوربین سه گانه این موبایل استفاده خواهد کرد. به لطف سنسورهای 40 و 8 مگاپیکسلی، بزرگ‌نمایی 5 مرحله‌ای با موبایل امکان‌پذیر خواهد بود که هواوی این ویژگی را “Hybrid Zoom” می‌نامد. به علاوه، دیافراگم این دوربین‌ها هم بین f/1.6 تا f/2.4 است. در نهایت، علاقه‌مندان به تصاویر سلفی هم می‌توانند از دوربین جلویی 24 مگاپیکسلی استفاده کنند.

هواوی P20 پرو تنها 7.65 میل‌متر ضخامت و 174 گرم وزن داشته و با NFC، بلوتوث 4.2 و پشتیبانی از باند 28 شبکه LTE عرضه می‌شود. انتظار می‌رود پرچمدار جدید چینی‌ها با قیمت 899 یورو (هزار و 110 دلار) در بازار اروپا به فروش رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. باید گوشی خیلی خوبی باشه
    هواوی سرعت رشد خیلی خوبی پیدا کرده

  2. کسایی ک می گن مگاپیکسل دیگه مهم نیست برن تحقیق کنن شما می تونید فرق 2مگاپیکسل و3رو بفهمن ولی بالای 8 رو نمی تونن تشخیص بدن چون پیکسل ها اونقدر کوچیک می شن ک نمی شه تشخیص داد دلی هنوز معیار مگاپیکسله

  3. من نظر خودمو گفتم عزیزجان😂
    من به شخصه کیفیت سیستم عامل و رابط کاربریو به خود گوشی ترجیح میدم. شما اگه سیستم عامل گوشی ایفون 6 اس رو از روش برداری با یک گوشی 8 مگاپیکسلی با پردازنده 2 هسته ای طرفی که بدرد جرز لای دیوارم نمیخوره. به همین دلیله که عرض کردم هواووی میتونه بیشتر رو یو آی خودش کار کنه. رابط کاربری هایی مثل می یوآی یا فلایمی اندروید رو از صفر بازنویسی کردن و شما کاملا به یک رابط کاربری متفاوت و حرفه ای طرف هستید که اولا گرافیک بسیار بالایی داره بسیار بهینه هست و لذت کاربری بسیار بالاتری رو در اختیار میذاره ولی اموشن یو آی همون اندروید رو اومده یکم تغییر داده و بیشتر شبیه آش شده شما نمیدونی با اندروید خام طرفی یا یه یو آی باز نویسی شده.

  4. بجون خودم شایعه س دوربین سلفی 24 با دوربین پشت 40 مگه میشه

  5. اویک چقدر بلند پرواز
    از کنار برو ماشین بهت نزنه

  6. چهل مگا پیکسل هواوی بازم هم انقلاب کرد

  7. هزاریم که گوشی خفنی بزنه ولی رابط کاربریش یکم داغونه تازگیا یکم از می یوآی یاد گرفته بهترش کرده.

  8. هواوى مزخرف ترین برند چینى در جهان شناخته شد

  9. بهترین گوشی جهان منتظرات هستم

  10. سامسونگ باس یاد بگیره ول کن این دوربین دوازه که نیست