همکاری مایکروسافت و بلک بری

همکاری مایکروسافت و بلک بری برای توسعه گوشی های هوشمند ایمن

همکاری مایکروسافت و بلک بری به منظور توسعه گوشی های هوشمند ایمن خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای است. اما آیا محصولات ساخته شده تحت این همکاری، برای مشتریان عادی نیز قابل خرید و استفاده خواهد بود؟

در روز بیست و هشتم اسفند ماه، یک همکاری استراتژیک بین دو شرکت مایکروسافت و بلک بری امضا شد. نتیجه همکاری مایکروسافت و بلک بری عرضه گوشی های هوشمند ایمن برای شرکت‌هایی است که از این وسایل موبایل به منظور برقراری ارتباط بین کارکنان خود استفاده می‌کنند.

بر اساس گفته‌های دو شرکت، به لطف استفاده از پلتفرم BRIDGE بلک بری، آن‌ها ایمن‌ترین گوشی های هوشمند کاری تا به امروز را ارائه خواهند کرد. سابقه بلک بری در تولید پلتفرم‌ها و بسترهای نرم افزاری ایمن بر هیچکس پوشیده نیست. اگر این تجربه را با قدرت مایکروسافت در زمینه سرویس‌های فضای ابری و راهکارهای بهره‌ورانه ترکیب کنیم، ارائه محصولاتی با ویژگی‌های ذکر شده توسط دو شرکت به راحتی امکان‌پذیر می‌شود.

همکاری مایکروسافت و بلک بری

جودسون التا (Judson Althoff) درباره همکاری مایکروسافت و بلک بری گفت در دوره‌ای که تکنولوژی‌های دیجیتالی با سرعتی بسیار زیاد تغییر شکل پیدا می‌کنند، مشتریان به دنبال یک شریک قابل اعتماد هستند. مشتریان مایکروسافت اکنون مایکروسافت 365 را برای افزایش بهره‌روی و همکاری مورد استفاده قرار می‌دهند، اما همکاری مایکروسافت و بلک بری سبب خواهد شد این دسته از ابزارها چندین سطح بهبود پیدا کرده و بر اساس استانداردهایی جدید به دست مشتریان برسند.

مشتریان پروژه‌های حاصل همکاری مایکروسافت و بلک بری

کسب و کارها و سازمان‌های بزرگ همچون بانک‌ها، ارائه‌دهندگان خدمات حوزه بهداشت و سلامت، اداره‌‌های دولتی و شرکت‌های حقوقی از نتیجه همکاری مایکروسافت و بلک بری سود خواهند برد. با استفاده از پلتفرم Bridge بلک بری مشتریان همچنین خواهند توانست به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مایکروسافت از طریق بلک بری داینامیکس دسترسی داشته باشند. به عنوان نمونه‌ای از این اپلیکیشن‌ها می‌توان به مایکروسافت ورد، اکسل، پاور پوینت و اوت لوک اشاره کرد.

همکاری مایکروسافت و بلک بری سبب خواهد شد بلک بری به عنوان یکی از پادشاهان بازار موبایل در دهه‌های گذشته و مایکروسافت به عنوان غول نرم افزاری دنیا، همچنان دست‌های مهمی در صنعت گوشی های هوشمند داشته باشند، اما این مرتبه مشتریان آن‌ها به جای کاربران عادی، شرکت‌های در جستجوی راهکارهای ایمن به منظور برقراری ارتباط خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چه عجب بلکه اینا یه کاری کنن البته با کمک سونی

  2. ماکروسافت چقدر خار شده