زد تی ای نوبیا زد 18 مینی

زد تی ای نوبیا زد 18 مینی معرفی شد؛ اسنپدراگون 660 و هوش مصنوعی

گوشی موبایل زد تی ای نوبیا زد 18 مینی (ZTE Nubia Z18 Mini) معرفی شد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرد و دارای یک رابط هوش مصنوعی به نام NeoSmart AI است. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت گوشی جدید ZTE آشنا شوید.

ZTE ساعاتی پیش از نخستین گوشی خانواده Z18 خود با نام زد تی ای نوبیا زد 18 مینی پرده برداری کرد. این گوشی میان رده، از یک تراشه اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرد که با یک رم 6 گیگابایتی همراه شده است. دوربین دوگانه پشتی زد 18 مینی به دو سنسور 24 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 به علاوه 5 مگاپیکسلی مجهز شده است و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و زاویه دید وسیع 80 درصدی نیز بر روی قاب جلوی گوشی نقش بسته است.

زد تی ای نوبیا زد 18 مینی

زد تی ای نوبیا زد 18 مینی از نمایشگری 5.7 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح 2160×1080 پیکسل برخوردار است و یک محافظ گوریلا گلس نیز از آن محافظت می‌کند. قاب پشتی گوشی شیشه‌ای بوده و یک فریم آلومینیومی نیز این دو پنل را به یکدیگر متصل کرده است. Z18 Mini علاوه بر این در رنگ‌های بسیار زیبا و متنوعی شامل سفید، مشکی، آبی روشن، صورتی و بنفش روانه بازار خواهد شد.

زد تی ای نوبیا زد 18 مینی

زد تی ای یک رابط هوش مصنوعی ویژه را نیز در داخل این گوشی مورد استفاده قرار داده که NeoSmart AI نام داشته و حتی یک کلید جداگانه نیز برای آن تعبیه شده است.

دوربین دوگانه پشتی گوشی جدید ZTE قادر به تهیه تصاویر پرتره جذابی است، در حالی که دوربین جلو می‌تواند تا 106 نقطه را برای استفاده به عنوان قفل‌گشایی توسط چهره اسکن کند. اگر علاقه‌ای به استفاده از این تکنولوژی ندارید هم مشکلی نیست، شرکت سازنده برای شما یک اسکنر اثر انگشت را بر روی قاب پشتی گوشی تعبیه کرده است.

قیمت زد تی ای نوبیا زد 18 مینی

پیش فروش گوشی زد تی ای نوبیا زد 18 مینی از امروز در چین آغاز شده است و کمتر از دو هفته دیگر فروش نهایی آن آغاز خواهد شد. قیمت نسخه 64 گیگابایتی آن 230 یورو و نسخه‌ی 128 گیگابایتی آن نیز 270 یورو است. همچنین مدل Limited Provence Edition این گوشی با رنگ بنفش نیز با قیمت 280 یورو به فروش خواهد رسید. هنوز اطلاعات و قیمت این محصولات برای بازار خارج از چین اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مینیش نزدیکه 6 اینچه

  2. اصلا همچین اسمی نشنیدم

  3. چینی ها دارن بازارو میگیرن