ساندبار JBL Link Bar

ساندبار JBL Link Bar مجهز به اندروید تی وی و دستیار گوگل معرفی شد

ساندبار JBL Link Bar یک روز پیش از برگزاری نمایشگاه Google I/O 2018 معرفی شد. این ساندبار از دستیار گوگل و اندروید تی وی برخوردار است.

گوگل درست ساعاتی پیش از برگزاری کنفرانس توسعه دهندگانش موسوم به Google I/O از یک محصول جدید پرده برداری کرد. ساندبار JBL Link Bar یک ساندبار با پشتیبانی از فرامین صوتی برای تلویزیون شما است که از اندروید تی وی بهره می‌برد.

ساندبار JBL Link Bar ؛ کنترل فقط با صدای شما

لینک بار اچ تی سی در درجه‌ی اول درست همانند سایر ساندبارهای بازار عمل می‌کند؛ آن از طریق HDMI به تلویزیون و دیگر منابع صوتی شما متصل می‌شود و تمامی فایل‌های صوتی را پخش می‌کند. خبر جذاب اینجاست که این ساندبار به اندروید تی وی و دستیار گوگل نیز مجهز است. شما می‌توانید از این دیوایس درخواست پخش ویدیوهای یوتیوب یا موسیقی‌های اپلیکیشن Pandora را داشته باشید. شما همچنین می‌توانید سوال‌های مختلفی را از آن پرسیده یا به آن دستور دهید تا دیگر لوازم هوشمند خانگی شما را کنترل کند.

ساندبار JBL Link Bar

ما جزئیات زیادی از مشخصات فنی ساندبار JBL Link Bar را در دست نداریم؛ به جز آن که صاحب چهار ورودی HDMI، اپتیکال، line-in‌ و اترنت است. در اینجا خبری از ساب ووفر نیست، پس هرچه که هست، این دیوایس در زیر تلویزیون شما جای خواهد گرفت. این ساندبار هیچ ریموت کنترلی ندارد؛ پس شما باید تنها از طریق فرامین صوتی آن را کنترل کنید که ما مطمئن نیستیم همیشه این روش لذتبخش باشد.

ما همچنین جزئیاتی از قیمت ساندبار JBL Link Bar در دست نداریم، اما این را می‌دانیم که در پاییز سال جاری عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد در طول نمایشگاه Google I/O 2018 بیشتر با این ساندبار آشنا خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه