تردمیل Peloton

معرفی تردمیل Peloton با قیمت 4 هزار دلار؛ ورزش همراه یک نمایشگر 32 اینچی و ساندبار

تردمیل Peloton در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این تردمیل 4 هزار دلاری به یک نمایشگر 32 اینچی و یک ساندبار نیز مجهز است تا بتوانید به صورت حرفه‌ای کلاس‌های ورزشی را نیز دنبال کنید.

مقوله‌ی ورزش در نمایشگاه CES امسال از جایگاه مهمی برخوردار بود و شاهد آن بودیم که کمپانی‌های سازنده لوازم الکتریکی، از محصولات متنوعی برای پیشرفت هر چه بیشتر ورزشکاران پرده برداری کردند. یکی از این شرکت‌ها، Peloton است که یک دوچرخه ثابت را در سال 2013 معرفی کرد و از آن زمان یک استریم زنده از استودیو ورزشی خودش در نیویورک را راه اندازی کرد. از آن سال کمپانی پلوتون محصولات متنوع ورزشی را به تولید رسانده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، تردمیل هایشان است.

تردمیل Peloton

تریدمیل Peloton که در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد، به یک نمایشگر 32 اینچی HD برای تماشای تمرین‌ها و پخش زنده برنامه‌های این کمپانی مجهز است و قرار است با قیمت 3995 دلار روانه بازارها شود. شکل و شمایل آن به مراتب بهتر از تریدمیل های موجود در بازار است و دکمه‌های سرعت/شیب آن نیز با دستگیره‌های پلاستیکی تعویض شده‌اند تا بتوانید راحت‌تر آن‌ها را کنترل کنید. علاوه بر این، در مرکز هر کنترلر تنظیماتی قرار دارد تا بتوانید سرعت و شیب تریدمیل را بی سر و صدا افزایش دهید.

تسمه تردمیل Peloton از یک پوشش آلومینیوم سری 59 برخوردار است که پوشش پلاستیکی ضخیمی آن را در بر می‌گیرد تا احساس نرمی مناسبی را در زیر پایتان تجربه کنید. استفاده از این تردمیل به صورت شگفت انگیزی راحت است، اما اگر شما هم مثل من از مشکلاتی در ساق پایتان رنج می‌برید، باید توجه داشته باشید که پس از گذاشتن پاهایتان بر روی سطح آن، ناراحتی را احساس خواهید کرد. هر چیزی که در این محصول می‌بینیم، همانطور که از شرکت پلوتون انتظار می‌رود لوکس بوده و از طراحی زیبایی برخرودار است تا به راحتی نتوانیم با آن در سالن های ورزشی معمولی ملاقات کنیم.

تردمیل Peloton

امکانات دیجیتالی تردمیل Peloton

در زیر نمایشگر 32 اینچی تردمیل Peloton یک ساندبار 20 واتی نیز تعبیه شده است، اما اگر می‌خواهید با هدفون خود کار کنید می‌توانید تنظیمات بلوتوثی خود را در سیستم ست کنید. حتی اگر تمایل به استفاده از هدفون های سیمی دارید نیز می‌توانید از درگاه 3.5 میلی‌متری تعبیه شده بر روی تریدمیل استفاده کنید. هر دو اسپیکر و درایور با یک بافت نایلونی پوشیده شده‌اند که باعث می‌شود دیوایس حتی در اتاق نشیمن شما نیز کم سر و صدا باشد.

متاسفانه هزینه‌های این تردمیل زیاد است.  شما برای دسترسی به کلاس‌های تناسب اندام مشهور پلوتون که به صورت زنده هر روز پخش می‌شوند باید ماهیانه 39.95 دلار بپردازید. در این کلاس مجازی شما می‌توانید از یک مربی واقعی هر سوالی را که داشته باشید بپرسید.