سامسونگ گلکسی A8 2018

سامسونگ گلکسی A8 استار تاییدیه وای فای را دریافت کرد؛ رونمایی نزدیک است

گوشی سامسونگ گلکسی A8 استار موفق به کسب تاییدیه وای فای شد. بدین ترتیب فاصله زیادی تا معرفی Samsung Galaxy A8 Star نخواهیم داشت. در ادامه با برخی جزئیات این گوشی آشنا شوید.

طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی در مورد یک گوشی معرفی نشده‌ی سامسونگ با شماره مدل SM-G885 منتشر شده است. به نقل از این گزارش‌ها، شماره مدل مذکور مربوط به گوشی با نام سامسونگ گلکسی A8 استار است که در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. با اعتماد به این شایعات، گلکسی ای 8 استار هفته‌ی گذشته موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث از Bluetooth SIG شد. هرچند هنوز هنوز به طور قطع نمی‌توان گفت که این گوشی گلکسی ای استار یا ای 8 استار نام دارد، اما احتمال انتخاب دومی بیشتر است.

تاییدیه وای فای سامسونگ گلکسی A8 استار

ساعاتی پیش بار دیگر دیوایسی با همین شماره مدل موفق به کسب تاییدیه اتصال وای فای شد و بر روی خروجی سایت Wi-Fi Alliance قرار گرفت. البته این تاییدیه هیچ جزئیاتی از گوشی به غیر از تجهیز آن به سیستم عامل اندروید 8 اوریو را افشا نکرده است، با این حال وقتی یک محصول موفق به کسب این تاییدیه می‌شود که زمان معرفی و عرضه‌ی آن نزدیک باشد.

مشخصات سامسونگ گلکسی A8 استار

در ابتدا اعتقاد بر این بود که سامسونگ گلکسی A8 استار از مشخصات بالارده‌ای همچون گلکسی اس 9 پلاس برخوردار است، اما بعد‌ها مشخص شد که این گوشی در اصل نسخه‌ی پیشرفته‌تر گلکسی ای 8 پلاس 2018 خواهد بود. این گوشی به یک نمایشگر 6.3 اینچی با وضوح +Full HD تجهیز خواهد بود که این نمایشگر از نوع Infinity است. تراشه اگزینوس 7885 نیز قدرتبخش گوشی جدید سامسونگ است که با یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی، رم 4 یا 6 گیگابایتی و یک ماژول دوربین دوگانه همراه خواهد بود.

وب‌سایت Bluetooth SIG نام هر دو مدل چینی و بین‌المللی کهکشانی جدید سامسونگ را ذکر کرده است. بنابراین برخلاف گزارش‌های قبلی، گلکسی ای 8 استار تنها محدود به بازار چین نخواهد بود و در سایر بازارهای جهانی نیز به فروش خواهد رسید. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قیمت و یا زمان در دسترس بودن این گوشی اعلام نشده است.