گوشی شیائومی

شیائومی Mi 8 به اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر مجهز می‌شود

شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) در حال حاضر مورد انتظارترین گوشی این شرکت محبوب چینی است. طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، یکی از اصلی‌ترین ویژگی ها و قابلیت های شیائومی Mi 8 اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر محسوب می‌شود که در حال حاضر کمتر گوشی هوشمندی دارای آن است.

شیائومی Mi 8 در حالی به زودی رونمایی خواهد شد که هنوز گوشی موبایلی به اسم شیائومی می 7 ندیده‌ایم. این گوشی مجهز به اسنپدراگون 845، پرچمدار شیائومی در سال 2018 به شمار خواهد رفت. شرکت تصمیم دارد به وسیله گوشی شیائومی می 8، هشتمین سال فعالیت خود را جشن بگیرد.

شرکت‌های مختلف به بهانه‌های گوناگون، روال نام‌گذاری محصولاتشان را به هم می‌ریزند. به عنوان نمونه سامسونگ برای همسان‌سازی شماره پرچمداران سری S و Note خود، بعد از گلکسی نوت 5، گوشی گلکسی نوت 7 را معرفی کرد. وان پلاس نیز بعد از معرفی وان پلاس 3 در سال 2016، سال بعد وان پلاس 5 را عرضه کرد، چرا که عدد 4 در فرهنگ چین نامیمون محسوب می‌شود.

دلیل عرضه گوشی شیائومی Mi 8 به جای شیائومی Mi 7 نیز تصمیم این شرکت به منظور جشن گرفتن هشتمین سال فعالیت خود است. از طرفی دیگر، برخلاف 4، 8 یک عدد میمون و مبارک در فرهنگ چین به شمار می‌رود.

Xiaomi Mi 8

همانند اپل که به خاطر فرارسیدن دهمین سال عرضه اولین آیفون، آیفون 10 را با ویژگی‌های خاص عرضه کرد، شیائومی نیز گوشی Mi 8 را به قابلیت‌های منحصربه‌فردی مجهز خواهد کرد که به عنوان مهمترین آن‌ها باید به سیستم تشخیص چهره سه بعدی پیشرفته و اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر اشاره کنیم.

در یک ویدیوی تازه منتشر شده، شاهد یک گوشی هوشمند شیائومی هستیم که کاربر قفل آن را به وسیله قرار دادن انگشتش بر روی نمایشگر باز می‌کند. با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی پرچمدار این شرکت و از طرفی اطمینان از قرارگیری چنین قابلیتی بر روی یک گوشی پرچمدار، به احتمال زیاد این دستگاه همان شیائومی می 8 است. برای مشاهده ویدیو می‌توانید به وب سایت t.cj.sina.com.cn مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. از گوششی چینی چه انتظاراتی دارین

  2. بفرما این همه جر و بحث کردم اخرم زود تر از همه شیئومی زدش