سامسونگ گلکسی جی 6

سامسونگ گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4 رونمایی شدند

دو گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 6 (Samsung Galaxy J6) و گلکسی جی 4 (Samsung Galaxy J4) رسما معرفی شدند. گوشی های جدید سامسونگ به نمایشگر آمولد مجهز شده‌اند و با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می‌رسند.

سامسونگ گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4 به عنوان جدیدترین موبایل های رده پایین سامسونگ، بی سر و صدا از راه رسیدند. در ادامه، نگاهی به ویژگی‌های سخت افزاری و امکانات این تلفن های هوشمند خواهیم داشت.

سامسونگ گلکسی جی 6

سامسونگ گلکسی جی 6

گلکسی J6 نخستین موبایل سامسونگ از این سری است که با نمایشگر Infinity Display تولید می‌شود. به علاوه، صفحه نمایش این گوشی با وضوح 720×1440 و نسبت 18.5:9 هم‌چنان حاشیه‌های پایینی دارد.

زیر قاب، تراشه اگزینوس 7870 با هشت هسته پردازشگر 1.6 گیگاهرتزی Cortex-A53 و پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP1 در کنار 3 گیگابایت رم به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. برای ذخیره اطلاعات نیز یک حافظه 32 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی در نظر گرفته شده است.

یک سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 در بخش پشتی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 در بخش جلویی مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده خواهند داشت. در بخش جلویی همچنین یک فلاش LED با سه سطح مختلف از روشنایی وجود دارد که بدون شک علاقه‌مندان به عکاسی سلفی از آن استقبال خواهند کرد.

سامسونگ گلکسی جی 6

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری Samsung Experience اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی جی 4

گلکسی J4 دیگر موبایل ارزان‌قیمت سامسونگ است که به صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر آمولد با همان ابعاد مرسوم 16:9 و وضوح 720×1280 مجهز شده و تراشه اگزینوس 7570 با پردازنده چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی Mali-T720 MP1 قلب تپنده دستگاه خواهد بود. کاربران می‌توانند این گوشی را با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه خریداری کنند.

سامسونگ گلکسی جی 6

دوربین پشتی گلکسی جی 4 با گلکسی جی 6 یکسان است، ولی برای تصاویر سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. شباهت‌ها به همینجا ختم نمی‌شوند و سیستم نرم افزاری و باتری این تلفن های هوشمند نیز با یکدیگر یکسان است.

علاقه‌مندان می‌توانند گلکسی J6 را در دو نسخه با 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب با قیمت‌های 205 و 240 دلار خریداری کنند. هنوز قیمت گلکسی J4 اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خیلی گوشی جالبی نیست نخرید

  2. اگزینوس هم شد پردازنده آخه مدیاتک شرف داره به این پردازنده مسخره هنگی سامسونگ

  3. سالاره سامسونگ همیشه پرچمش بالاست!!!

  4. میگفتین قیمت کم قیمت کم
    بیاید بدبختا
    عین گدا گشنه ها نباشید از این گوشی ها بخرید نه هواوی

    • خدایا به ای احمدرضا عقلیو ب ما هم یه پولی عنایت فرما

    • ت خودتو زدی به نفهمی یا واقعا نفهمی
      قیمت کم رو واس پرچمداراش میگن که
      همش 5میلیونه اگه اونارو قیمتش کم کنه خوبه
      نه این گوشیای میان ردش نمیدونم
      ت چرا اصلا فکر نمیکنی و حرف میزنی

      ینی تو می خوایی میان ردشم هم قیمت پرچمدارش4/5میلیون باشه
      اصلا مغز آدم سوت میکشه با ای حرفای چرت و پرت تو