بررسی ویدیویی اچ تی سی یو 12 پلاس

بررسی ویدیویی اچ تی سی یو 12 پلاس (گجت تی وی)

انتظارها به پایان رسید و سرانجام، گوشی پرچمدار +HTC U12 با سخت افزار قدرتمند و طراحی جذاب رونمایی شد. به همین بهانه، در گجت تی وی امروز، بررسی ویدیویی اچ تی سی یو 12 پلاس را انجام داده‌ایم که در ادامه از شما دعوت به تماشای آن می‌کنیم.

در بررسی ویدیویی اچ تی سی یو 12 پلاس ، نگاهی نزدیک به طراحی، امکانات و قابلیت‌های جدیدترین پرچمدار تایوانی‌ها خواهیم داشت. تصور می‌کنید اچ تی سی با این محصول متفاوت می‌تواند در جایگاه قبلی خود در دنیای تلفن های هوشمند قرار گیرد؟

طراحی گوشی جدید اچ تی سی تفاوت چندانی با گذشته نداشته و سازندگان با کاهش جزئی ابعاد، باز هم از صفحه نمایشی 6 اینچی استفاده کرده‌اند. بر خلاف دیگر پرچمداران بازار، در این گوشی خبری از نمایشگر ناچ نیست و در عوض، دو سنسور 8 مگاپیکسلی در بخش بالایی نمایشگر جای گرفته‌اند تا برای نخستین بار شاهد استفاده از چهار دوربین در پرچمداران اچ تی سی باشیم. همچنین به واسطه زبان طراحی “Liquid Surface”، باز هم می‌توان افکت‌های جذاب را روی قاب پشتی مشاهده کرد.

سازندگان با در نظر گرفتن فناوری های روز و اضافه کردن قابلیت‌های جدید، محصولی توانمند را خلق کرده‌اند. اما آیا واقعا گوشی +U12 می‌تواند نجات‌بخش این شرکت قدیمی باشد؟

بررسی ویدیویی اچ تی سی یو 12 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه